Mis sa keenius relakaga tegid?
Kas see oli turboclub.ee-st ostetud föön?
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Algselt postitas: keenius
Ma panin oma masinale veits suurema turbo KKR330.
Nüüd mul selline küsimus kui suurt rõhku kannatab tehase plokikaane tihend.
Muide see turbo läks autole niimoodi külge et midagi keevitama ei pidanud. Aga rellakaga pidi veits tööd tegema.
Kordan veel:
Rõhu tõstmine ei ole ainus võimsuse tõstmise meetod, kuid sageli kõige kiirem ja odavaim ( kui mitte arvestada pärast kulutuis liigse rõhupoolt tekitatud kahjustustest).
Rõhu tõstmisega peab kaasa käima ka rohkem kütust, õige segu jne!

Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Mootor on mul remontitud umbes 25000 km tagasi sai pandud mootorisse suurel hulgal uusi osi. vahetasin ära kõik tihendid ketid. sidur uus jne. et pole mõttet mulle rauapoolt ette heita. hetkel pole rõhku kuhugi tõstnud on orginaal kellal alles viimase kollase kriipsu peal.
rellakaga lõikasin turbo flansile sisse 2 sälku et saaks poldid külge panna. Mootori väljalaske kolektorile pole võimalik ülevalt alla ühtegi polti panna ja turbol polnud alt üles 2 polti võimalik panna siis saigi need kaks sälku tehtud kust kaudu sai poldid paika libistatud.
Turbo sain jah põhimõteliselt turbo clubist.
Turbo hakkab nüüd nats kõrgemalt tööle aga veab praktiliselt ka lõpuni välja. garrettiga pole siin midagi võrrelda, selle garrettit sai ikka heasti peale keerata aga see kukkus ikkagi nii ruttu ära.
Homme teen veel väiksed rõhu mõõtmise tööd ära.
rellakaga lõikasin turbo flansile sisse 2 sälku et saaks poldid külge panna. Mootori väljalaske kolektorile pole võimalik ülevalt alla ühtegi polti panna ja turbol polnud alt üles 2 polti võimalik panna siis saigi need kaks sälku tehtud kust kaudu sai poldid paika libistatud.
Turbo sain jah põhimõteliselt turbo clubist.
Turbo hakkab nüüd nats kõrgemalt tööle aga veab praktiliselt ka lõpuni välja. garrettiga pole siin midagi võrrelda, selle garrettit sai ikka heasti peale keerata aga see kukkus ikkagi nii ruttu ära.
Homme teen veel väiksed rõhu mõõtmise tööd ära.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Keegi ei heidagi sulle ette mootoripoole tegematajätmist..
Keegi lihtsalt ei teadnud seda, sest mainitud ei olnud. Rahvas üritab ikka kõigile meelde tuletada, kuskohast peab peale hakkama, et ei läheks "nagu tavaliselt".
PS. Enne rõhkude keeramist vaheta siiski soft ära..
Muidu pole asjal mingit mõtet.

PS. Enne rõhkude keeramist vaheta siiski soft ära..

Sama tehti ka minul. Kahte piisavalt pikka polti polnud muidu võimalik sisse ajada, kui relakaga turbo flantsile sooned sisse.Algselt postitas: keenius
rellakaga lõikasin turbo flansile sisse 2 sälku et saaks poldid külge panna. Mootori väljalaske kolektorile pole võimalik ülevalt alla ühtegi polti panna ja turbol polnud alt üles 2 polti võimalik panna siis saigi need kaks sälku tehtud kust kaudu sai poldid paika libistatud.
Muidu mahtus polt, mis jäi mutrit üleval u. 2mm ulatuses hoidma, ehk siis paras porno.
Algselt postitas: keenius
Aga plokikaane tihendi taluvus piiri siis keegi ei tea?
Ise olen kuulnud et tehase oma peaks 1,4-1,5 ikka ära kannatama kui segud ja muud asjad paigas.
Seda ta kannatab küll. Minul vähemalt ja nii mõnel teiselgi.
Iga ratas veab and then some!