Ühel enda autol viskasin süütelukust kõik muugid peale esimese välja.Et võtme kadumisel saaks ikkagi süüte sisse.
Ühel mul lammutataval autol oli tehase immo jaoks pandud armatuuri alla originaalvõti ja immo nuusutaja teibiga kokku ja töötas ka järgitehtud tavavõtmega.Jutt on WAGist, mida suur osa pikanäpumeestest oskavad ka immoga ära viia, seega üsna kasutu värk.
Tavalise pikanäpumehe jaoks on karjuv pasun.Ja veidi suurema huviga näpumehe jaoks on immo.Ja veel targema jaoks on veel üks immo.Ja veel targema jaoks on väga oskusliku ja keerulise paigaldusega immo.Ja veel targema jaoks on alt ära kukkuvad sillad.Ja siis ei aita enam muu, kui betooni valamine.
OT terviseks:drink:
Saab 9000i süütevõti kadunud
Natuke OT, kuna mulle teadaolevalt pole tonniste süütelukk õiges kohas.... täna käisin oma NG900-ga jazz-s. Mõne aja pärast tuleb meister minu juurde ja palub auto käima panna, kuna tema ei oska. Proovin ja võti tõesti ei keera. Loksutasin võtit, liigutasin natuke käigukangi, aga ei miskit. Mõtlesin samuti, et aasta alguses sai uus võti tellitud ja seda kasutama hakatud, võibolla siis kulusid muugid lõpuks nii ära, et uus võti ei keera.... mis seal ikka, auto jäi pesulasse ja käisin taksoga kodus vana võtme järel, aga ei keeranud ka vana. Lõpuks aitas käigukangi aktiivne loksutamine ja samal ajal võtme pööramine. Nüüd proovisin nii uue kui vana võtmega ja ei mingit probleemi. Kas õnnetu juhus või peaks auto spetsialisti juurde viima? Seda, et jazz-s oleks üritatud enne võtme keeramist jõuga käiku välja võtta vms. väga ei kahtlusta, olen seal varemgi käinud ja isegi sensonic kasti ei vaata nad enam nagu vasikas uut aiaväravat.
Midagi positiivset selle jama juures siiski oli - sain teada, et teise puldi patarei on tühi:D
Midagi positiivset selle jama juures siiski oli - sain teada, et teise puldi patarei on tühi:D
Palju selline asi maksma võib minna =?
Algselt postitas: SAABNINETHOUSANDAlgselt postitas: Karluha
Palju selline asi maksma võib minna =?
Helistamine vast tänapäeval väga kallis pole;)
Asi polegi selles helistamis lihtsalt mõtlesin, et kui kasutaja nimi on lukuabi siis äkki oskab paremini vastada ja nõu anda.
Selle nädalase polemiseerimise asemel võiks su süütelukk ammu juba töötada.Kõik,kes siin sõna on võtnud,oleksid kindlasti ka võimelised sind aitama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: timutit
Lukkude jaoks on mõeldud spetsiaalne määre.Muud ei tohi kasutada.Mul on endal sellega kokkupuude olnud, et panin mingit nö head määret sisse ja läks mõne aja pärast hoopis hullemaks.See juhtus ammu, kui ma ei teadnud neist asjadest midagi.Enam ei tee.
Kunagi, kui omasin kutsikat (mercedes), kulus tollel juhiukse lukk nii ära, et keeras, aga väga vaevaliselt. Ostsin siis spetsiaalset lukuõli, mida ma panin nii ukselukku kui ka süütelukku, sest see ka hakkas järjest halvemini käima. Selle tulemusena loobusid mõlemad lukud keeramast. Pärast mõningast kangutamist sai küll süüteluku tööle, aga ukselukk panigi lõplikult pillid kotti.
Pärast seda ei julge ma enam ühtegi õli lukuaukudesse valada.
Õieti teed.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989