Turbo rõhk?

mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#26

aitüma, vahetan need ära, ehk on abi.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#27

Algselt postitas: Cyber
Mul on endiselt tunne, et 4mm siseläbimõõt on liiast. Täna Iffi jämedamaid voolikuid nähes oli VENINUD voolik ~4mm. (Iffil tekkis rajal probleem, et rõhku sai kole palju, WG voolik väsis ära lihtsalt, kõik mis turbost tuli läks pähe...). 3mm peak sobima samuti
Tuleb häguselt meelde, et mul vist ongi tegelikult 3mm silikoon seal peal...
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#28

Nii, kaua aega mööda läinud ja täna käisin murega Anti töökojas, tech2 näitas, et katalüsaatori viga. Tundub, et on vaja vahetamise peale hakata mõtlema. Enne veel üritan mõne saabi omava sõbraga rääkida, äkki laenavad enda masina summutit mulle prooviks, et asjas 100 % kindel olla. Ja kui asi kindlaks tehtud, siis algab otsing kasutatud katalüsaatori järele, uue hind on vist veits krõbe :)

Oskab keegi anda mingisugust infot, milliste summadega katalüsaatori puhul arvestada tuleks? Nii uue kui ka kasutatu puhul? Kui palju üldse on neid kasutatuna võimalik leida?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#29

Autoosades universaalkat 1100 eeku. Seda küll 125kW 2.3 jaoks. Milleks seda kasutatut üldse sinna toppida?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#30

Troostis pandi mu masinale ka mingi univ. kat vahele. Maksis 2 kilo tuuri. Ei taibanud tollal vana katti tagasi küsida, aga vana kati väärtus pidi kokkuostus 500 olema.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#31

nii, mul ka see mure, et 3.... käiguga buustides on kosta mõnusat sisinat kusagilt.
ma ei tea kust pihta hakata.... ja kuidas. ( samas hommikuni aega mõelda!)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#32

Survestad sisselaske ära ja kohe selge.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#33

seda kyll. aga kust maalt siis asjad kinni panna?
no turbost coolerisse mineku ette saab punni panna ja ennem mootorisse minekut samuti ja see systeem nagu peaks rõhku.
aga symptoomid sellised, et kui turbo rühk hakkab yle kollase punase peale minema ( kuskil 2400p) hakkab ka susin peale ja edasi turbo osuti liigub punase lõppu (2800 p) ja auto liigub kenasti aga susiseb. mis värk on?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#34

Kinni paned bpc klapi return otsad ja kui soovi,siis ka evaporaatori klapi omad(väike võimalus,et klapp saba annab survestades).Õhuvõtutorust survestad,manokas peaks ka kollektorisse ühendatud olema.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#35

ikka leidsin vea--- coolerisse minev lõdvik. ikka juba hästi tuleb punnid ette panna ja avad kinni toppida.
nyyd õhususin kadunud ja asendanud teistmoodi sahinaga---sidur libiseb:thumb:

no niipalju emotsioone turbopurustaja ehitamisega!:evil:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#36

See originaalsidur ei pruugi kannatada seda powerit.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#37

Kui sidur korras siis softi poolt ette nähtud powerit kannatab vabalt.
Ainult et "punase lõppu" tähendab natuke enamat, kui maks. 1,2 baari ülerõhku...

Ivomets, mul on üks suhteliselt täpne turbokell üle.
Mis turbopurustaja see ilma kellata siis on? :cool:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#38

Algselt postitas: sebastian

Mis turbopurustaja see ilma kellata siis on? :cool:

Kiire ning suure pauguga! :P
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#39

siduri ketta paksus oli 5,4 mm. see räägib kõik. uus 8 mm.
peaks seda jõudu kannatama kyll.
ja mis turbopurustaja õige see, mida remontida pole vaja.

kell täitsa olemas, max kuskil 2,5 atm. ilus, suur nagu zigulli 06 spidomeeter. kui voolikut leian, siis proovin ära, mis vurr puhub!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#40

Nonii, palju aega möödunud, aga probleem iga veel päevakorras. Käisin ÜV punktis, et kontrollida katalüsaatori korrasolekut - seal öeldi, et nagu uuel autol tiptop korras kõik. Järelikult vigane kat langeb mängust välja. Ja hakkab mul isu täis saama nuputamisest, pean vist ikka spetsialiste tülitama.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#41

Ka korralikult töötava kat`l läbilaskevõime võib olematu olla.
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#42

Tundub, et minu probleem on lõpuks lahenduse leidnud. Peasüüdlaseks katalüsaator. Tänud Trionicule!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#43

Tegelikult keevitas Iisak sinna uue Kat`i alla ja tegi uued hapnikuandurite pesad.
Mina tegin ainult tarka nägu:D .
Vasta