Turbo rõhk?
Tuleb häguselt meelde, et mul vist ongi tegelikult 3mm silikoon seal peal...Algselt postitas: Cyber
Mul on endiselt tunne, et 4mm siseläbimõõt on liiast. Täna Iffi jämedamaid voolikuid nähes oli VENINUD voolik ~4mm. (Iffil tekkis rajal probleem, et rõhku sai kole palju, WG voolik väsis ära lihtsalt, kõik mis turbost tuli läks pähe...). 3mm peak sobima samuti
Nii, kaua aega mööda läinud ja täna käisin murega Anti töökojas, tech2 näitas, et katalüsaatori viga. Tundub, et on vaja vahetamise peale hakata mõtlema. Enne veel üritan mõne saabi omava sõbraga rääkida, äkki laenavad enda masina summutit mulle prooviks, et asjas 100 % kindel olla. Ja kui asi kindlaks tehtud, siis algab otsing kasutatud katalüsaatori järele, uue hind on vist veits krõbe 
Oskab keegi anda mingisugust infot, milliste summadega katalüsaatori puhul arvestada tuleks? Nii uue kui ka kasutatu puhul? Kui palju üldse on neid kasutatuna võimalik leida?
Oskab keegi anda mingisugust infot, milliste summadega katalüsaatori puhul arvestada tuleks? Nii uue kui ka kasutatu puhul? Kui palju üldse on neid kasutatuna võimalik leida?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nii, mul ka see mure, et 3.... käiguga buustides on kosta mõnusat sisinat kusagilt.
ma ei tea kust pihta hakata.... ja kuidas. ( samas hommikuni aega mõelda!)
ma ei tea kust pihta hakata.... ja kuidas. ( samas hommikuni aega mõelda!)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Survestad sisselaske ära ja kohe selge.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
seda kyll. aga kust maalt siis asjad kinni panna?
no turbost coolerisse mineku ette saab punni panna ja ennem mootorisse minekut samuti ja see systeem nagu peaks rõhku.
aga symptoomid sellised, et kui turbo rühk hakkab yle kollase punase peale minema ( kuskil 2400p) hakkab ka susin peale ja edasi turbo osuti liigub punase lõppu (2800 p) ja auto liigub kenasti aga susiseb. mis värk on?
no turbost coolerisse mineku ette saab punni panna ja ennem mootorisse minekut samuti ja see systeem nagu peaks rõhku.
aga symptoomid sellised, et kui turbo rühk hakkab yle kollase punase peale minema ( kuskil 2400p) hakkab ka susin peale ja edasi turbo osuti liigub punase lõppu (2800 p) ja auto liigub kenasti aga susiseb. mis värk on?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kinni paned bpc klapi return otsad ja kui soovi,siis ka evaporaatori klapi omad(väike võimalus,et klapp saba annab survestades).Õhuvõtutorust survestad,manokas peaks ka kollektorisse ühendatud olema.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ikka leidsin vea--- coolerisse minev lõdvik. ikka juba hästi tuleb punnid ette panna ja avad kinni toppida.
nyyd õhususin kadunud ja asendanud teistmoodi sahinaga---sidur libiseb:thumb:
no niipalju emotsioone turbopurustaja ehitamisega!:evil:
nyyd õhususin kadunud ja asendanud teistmoodi sahinaga---sidur libiseb:thumb:
no niipalju emotsioone turbopurustaja ehitamisega!:evil:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui sidur korras siis softi poolt ette nähtud powerit kannatab vabalt.
Ainult et "punase lõppu" tähendab natuke enamat, kui maks. 1,2 baari ülerõhku...
Ivomets, mul on üks suhteliselt täpne turbokell üle.
Mis turbopurustaja see ilma kellata siis on?
Ainult et "punase lõppu" tähendab natuke enamat, kui maks. 1,2 baari ülerõhku...
Ivomets, mul on üks suhteliselt täpne turbokell üle.
Mis turbopurustaja see ilma kellata siis on?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siduri ketta paksus oli 5,4 mm. see räägib kõik. uus 8 mm.
peaks seda jõudu kannatama kyll.
ja mis turbopurustaja õige see, mida remontida pole vaja.
kell täitsa olemas, max kuskil 2,5 atm. ilus, suur nagu zigulli 06 spidomeeter. kui voolikut leian, siis proovin ära, mis vurr puhub!
peaks seda jõudu kannatama kyll.
ja mis turbopurustaja õige see, mida remontida pole vaja.
kell täitsa olemas, max kuskil 2,5 atm. ilus, suur nagu zigulli 06 spidomeeter. kui voolikut leian, siis proovin ära, mis vurr puhub!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Nonii, palju aega möödunud, aga probleem iga veel päevakorras. Käisin ÜV punktis, et kontrollida katalüsaatori korrasolekut - seal öeldi, et nagu uuel autol tiptop korras kõik. Järelikult vigane kat langeb mängust välja. Ja hakkab mul isu täis saama nuputamisest, pean vist ikka spetsialiste tülitama.
Ka korralikult töötava kat`l läbilaskevõime võib olematu olla.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tegelikult keevitas Iisak sinna uue Kat`i alla ja tegi uued hapnikuandurite pesad.
Mina tegin ainult tarka nägu:D .
Mina tegin ainult tarka nägu:D .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989


