1. käik ei püsi sees

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#1

Sai kabriol käigukast ära vahetatud ja selline häda, nii kui turbo rakendub viskab kiirendamisel 1. käigu välja. Samas on 5. kuidagi kole lähedale nihkunud. Äkki aitab mingi reguleerimine?
juss
Postitusi: 26
Liitunud: K Mär 03, 2004 11:42
Asukoht:
Auto:

#2

ikka kuliss, mis muu. käigukangi kantossi tõmbad üles ja harutad plastiku pealt maha, siis näed, et kogu see kangindus on horisontaalsuundades reguleeritav.

ei ole ei keeruline ega aeganõudev töö. täpselt ei mäleta, aga plastiku kõigi kinnituste leidmine võis esialgu pisut vihastada. või oli see mingil teisel autol... :freak:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

yhel saabisõbral pakkuda uut 4 käigulist kasti.
ja ilma vahendustasuta müüksin, kui huvi sul on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#4

Hoovastikku saab reguleerida hoovastiku kummist muhvi juurest,ühes otsas on koonustihvt ja teises otsas on klamber.Tuleb arvestada, et hoovastik liigub kangile vastupidises suunas.Kui kanalit-tõstukit pole, siis saab keskkonsooli maha võttes seest poolt ka ligi.Sinu kirjelduse järgi tundub,et hoovastik on liiga pikk,selleks tuleb3. käik sisse panna,muhv lahti lasta ja kangi nõks taha poole tõmmata.kõige parem, kui teed pikki hoovastikku ja muhvi peale märgid(enne lahti laskmist), muidu võivad 1. või 5. ära kaduda.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#5

Tänud, üritan nüüd kanali leida.
Algselt postitas: saabu
Hoovastikku saab reguleerida hoovastiku kummist muhvi juurest,ühes otsas on koonustihvt ja teises otsas on klamber.Tuleb arvestada, et hoovastik liigub kangile vastupidises suunas.Kui kanalit-tõstukit pole, siis saab keskkonsooli maha võttes seest poolt ka ligi.Sinu kirjelduse järgi tundub,et hoovastik on liiga pikk,selleks tuleb3. käik sisse panna,muhv lahti lasta ja kangi nõks taha poole tõmmata.kõige parem, kui teed pikki hoovastikku ja muhvi peale märgid(enne lahti laskmist), muidu võivad 1. või 5. ära kaduda.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#6

Ma ei tea kuidas sul seal ruumi on aga mul oli kergem pealtpoolt läheneda (8klapine). Võtsin ainult roolivõimu rihma maha. Nii et pole tingimata kanalit vaja.
Tekkis endalgi küsimus, et kuidas õigesti neid käike reguleerida? Ise sain nii paika, et susserdasin kuidagi tagurpidi käigu sisse nii, et käivitades tundsin, et tagurdab. Siis keerasin selle klambri lahti ja naine hoidis kangi selle koha peal, kus tagurpidi käik peaks olema ja ma siis keerasin kinni. Samas päris rahul ei ole. 1-2-3-4-5-R järjekorras on kõik ok aga kui suvalises järjekorras panna, siis ei leia käike nii hästi enam.
Vasta