1. käik ei püsi sees
ikka kuliss, mis muu. käigukangi kantossi tõmbad üles ja harutad plastiku pealt maha, siis näed, et kogu see kangindus on horisontaalsuundades reguleeritav.
ei ole ei keeruline ega aeganõudev töö. täpselt ei mäleta, aga plastiku kõigi kinnituste leidmine võis esialgu pisut vihastada. või oli see mingil teisel autol...
ei ole ei keeruline ega aeganõudev töö. täpselt ei mäleta, aga plastiku kõigi kinnituste leidmine võis esialgu pisut vihastada. või oli see mingil teisel autol...

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
yhel saabisõbral pakkuda uut 4 käigulist kasti.
ja ilma vahendustasuta müüksin, kui huvi sul on.
ja ilma vahendustasuta müüksin, kui huvi sul on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Hoovastikku saab reguleerida hoovastiku kummist muhvi juurest,ühes otsas on koonustihvt ja teises otsas on klamber.Tuleb arvestada, et hoovastik liigub kangile vastupidises suunas.Kui kanalit-tõstukit pole, siis saab keskkonsooli maha võttes seest poolt ka ligi.Sinu kirjelduse järgi tundub,et hoovastik on liiga pikk,selleks tuleb3. käik sisse panna,muhv lahti lasta ja kangi nõks taha poole tõmmata.kõige parem, kui teed pikki hoovastikku ja muhvi peale märgid(enne lahti laskmist), muidu võivad 1. või 5. ära kaduda.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 871
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Tänud, üritan nüüd kanali leida.
Algselt postitas: saabu
Hoovastikku saab reguleerida hoovastiku kummist muhvi juurest,ühes otsas on koonustihvt ja teises otsas on klamber.Tuleb arvestada, et hoovastik liigub kangile vastupidises suunas.Kui kanalit-tõstukit pole, siis saab keskkonsooli maha võttes seest poolt ka ligi.Sinu kirjelduse järgi tundub,et hoovastik on liiga pikk,selleks tuleb3. käik sisse panna,muhv lahti lasta ja kangi nõks taha poole tõmmata.kõige parem, kui teed pikki hoovastikku ja muhvi peale märgid(enne lahti laskmist), muidu võivad 1. või 5. ära kaduda.
Ma ei tea kuidas sul seal ruumi on aga mul oli kergem pealtpoolt läheneda (8klapine). Võtsin ainult roolivõimu rihma maha. Nii et pole tingimata kanalit vaja.
Tekkis endalgi küsimus, et kuidas õigesti neid käike reguleerida? Ise sain nii paika, et susserdasin kuidagi tagurpidi käigu sisse nii, et käivitades tundsin, et tagurdab. Siis keerasin selle klambri lahti ja naine hoidis kangi selle koha peal, kus tagurpidi käik peaks olema ja ma siis keerasin kinni. Samas päris rahul ei ole. 1-2-3-4-5-R järjekorras on kõik ok aga kui suvalises järjekorras panna, siis ei leia käike nii hästi enam.
Tekkis endalgi küsimus, et kuidas õigesti neid käike reguleerida? Ise sain nii paika, et susserdasin kuidagi tagurpidi käigu sisse nii, et käivitades tundsin, et tagurdab. Siis keerasin selle klambri lahti ja naine hoidis kangi selle koha peal, kus tagurpidi käik peaks olema ja ma siis keerasin kinni. Samas päris rahul ei ole. 1-2-3-4-5-R järjekorras on kõik ok aga kui suvalises järjekorras panna, siis ei leia käike nii hästi enam.