O: 9-5 BioPower või Aero?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
nnigga
Postitusi: 7
Liitunud: T Mai 06, 2008 18:19
Asukoht:
Auto:

#1

Palun andke nõu, kas osta samas hinnaklassis 9-5:
1) 2007.aasta BioPower 2.3 136 kW
2) 2005.aasta Aero 2.3 191 kW

Kas BP on palju ökonoomsem (kui ka arvestada E85 hinda)?
nnigga
Postitusi: 7
Liitunud: T Mai 06, 2008 18:19
Asukoht:
Auto:

#2

vabandust, kui analoogne teema juba kuskil biopoweri teemal üleval. Kui on, siis oskajamad võiksid lingi anda....
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#3

Mina võtaks aero.
Kaotan küll vanuses aga võidan jällegi kw ja mugavust. Selle bp on minu mäletamist see viga , et teda kulub 25-30% rohkem ja hinnavõit ei korva seda. Samas kas mitte vahepeal ei korjatud seda üldse müügist ära? Aga kui keskkonna peale mõelda siis võiks ju küll bp sõita ja alati saab aero ümber ehitada biopoweriks
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
nnigga
Postitusi: 7
Liitunud: T Mai 06, 2008 18:19
Asukoht:
Auto:

#4

see argument ka veel et läbisõidu vahe on ca 65tuh vectori BP kasuks
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#5

endal küll 9-3, aga numbrid esialgu sellised:
bensiiniga ca 9,5l 100-le
E85 ca 11l 100-le
väike hinnavõit ikka tuleb ja tuntavalt erksam on ka. samas talvel tuleb vist bensu peale üle minna ( kui muidugi üldse külmaks läheb).
ja kust see mugavuse võit aero puhul tuleb? vector ja aero varustuselt suht samad, vectori vedrustus tsipa pehmem.
samas bp-l ka miinused: hooldused sagedamad, suuremate külmadega ei käivitu, müüakse ainult kahes tanklas Tallinnas.
Kasutaja avatar
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#6

Mis on suuremad külmad, millal enam ei käivitu? Kui mul veel gaasiagregaat oli, siis teoreetiliselt oleks pidanud iga kord bensiiniga käivitama, aga ka gaasiga käivitus -10 juures. Kas BP omadused on kehvemad?

Ise olen ka järgmiseks BP-d vaadanud, aga Eestis kohapeal ei paista veel eriti valikut olevat (peale tutika).
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#7

t8: ametlikult on min temp märgitud -12. Siis ta enam ei tohiks käima minna. Aga BP on juba standardis plokisoendus küljes.

Terv, t8 suuvooder.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#8

aero vs biopower

mul oli sama dilemma. ma valisin aero.
mitmeid põhjuseid oli.
nnigga
Postitusi: 7
Liitunud: T Mai 06, 2008 18:19
Asukoht:
Auto:

#9

aga kui panna kolmandaks variandiks kõrvale 1,9TiD?
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: nnigga
aga kui panna kolmandaks variandiks kõrvale 1,9TiD?

Siis oled ikka samas seisus ja valid aero ja BP vahel:D
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#11

noh, mis seis sul on, oled midagi otsustanud?
lihtsalt huvi pärast...
nnigga
Postitusi: 7
Liitunud: T Mai 06, 2008 18:19
Asukoht:
Auto:

#12

seis on selline, et otsustasin biopowereid enam eriti mitte vaadata :) Üks aero on sihikul, aga pole veel lõplikku otsust teinud.... :freak:
Vasta