Laiskus on tapab. Kui juba U2U teel tuletati meelde, et kohustus päevikut täita on ununenud...naljaga pooleks

King Cobra ehk 9-5 aero MY06+ intake pipe vastu tekkis mul huvi eelmisel aastal.
vana VS uus (ja veel üks väga hea võrdlev
pilt)
Hiliskevadel ostsin ära. Et siis nagu pool tööd tehtud? Paraku mitte. Asi selles et turbo poolses otsas on cobra suurema raadiusega ja kliimakompressor takistab paigaldust. Kindlasi leidub fänne, kes kliimast selle nimel loobuks(näiteks suurema IC jaoks on mõnedel kliima välja lennanud, sest kuivati radika ees segab), aga kuna alternatiivne võimalus on ka olemas, siis sai teist teed mindud. Turbo kompressori flantsi saab treida turbo keskosa poole u15-20mm. See eeldab turbo mahavõtmist ja demontaaži. Ja peale treimist/freesimist kokku tagasi.
Ma peensusteni ei viitsi kirjeldada. Peamine on tiivikuid mitte vigastada. Rohket peavalu tekitasid õli -ja jahutusvedeliku torud... Turbot eemaldades ei saanud kuidagi banjosi lahti(eeldavad pikemat leotamist, aga ju olin kärsitu), mootori poolsed tulid lihtsamini ja seega said kõik koos turboga saabist eemale vägistatud. Paigaldus polnud sugugi lihtsam, aga eks nad paindusid tahtejõuga...Õli pealevoolu toru asendasin terasteflonvoolikuga, kuna see oli mul ammu olemas, teisi voolikutega ei asendanud, kuna varem ei arvanud et võiks vajadus tekkida ja kui avastasin, ei tahtnud paigaldust edasi lükata. Tuulutustoru käib vanemale cobrale M16 banjoga, aga uuel on push in tüüpi sisend. Variant on teha keermestatud tüübel, cobra parajaks puurida ja tüübel sisse lükata. Ma läksin kergema vastupanu teed ja keermestasin kohe cobra. Keeret jääb sinna väga vähe, seega ei soovita seda, aga kasutasin keermeteipi ka ning püsib küll.
võrdlev pilt turbode erinevusest(see on kellegi teise turbost)
Lisaks vahetasin viimase hoolduse käigus(suvel) mootori õhufiltri; õli(LM 0w-40)- ja filtri, õlivahetusele eelnevalt tegin karteripuhastuse, õlivõtturi sõel sai uue
võrgu
viimasel korral(töökoja poolt) oli karteripõhi paigaldaud mingi ebasobiva tihendiga(silikooniga), karteripõhjas ja sõelal oli selle tükke omajagu, äärmiselt vastutustundetu tegevus, arvestades seda kui "tundlikud" on b2_5 tüüpi mootorid. Ainuõige on kasutada anaeroobset tihendit, mis kõveneb kokkusurutavate pindade vahel(hapniku puudumisel) ja väljasurutud tihend jääb vedelaks. Näiteks
loctite 518
;veel paigaldatud/vahetatud:
uued küünlad, jahutusvedelik. Forge’i bybass klapp, tagaluugi amordid.
