SAAB 9000 125kw õlivahetus
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
tegelikult oleks hea t2issunt oli sisse panna, aga kui sul on juba pool synt sees, siis see ka ei teeks halba, ainuke asi et viimastega eriti kruuvida mootor ei tohi
kui soidad sport reziimis pane ikka t2issynt.
endal sama mootoriga 9-5, sees on 5w30 longlife xli. talveks soobiks parem just see 5w30
suveks 5w50 

endal sama mootoriga 9-5, sees on 5w30 longlife xli. talveks soobiks parem just see 5w30


-
- Postitusi: 25
- Liitunud: P Dets 09, 2007 20:50
- Asukoht:
- Auto:
Väike täiesti mitte-asja-kohane märkus. 125 kw on ikkagi madalsurve turbo ja tavaliselt märgitakse seda väikese t-tähega. 2.3t
Lihtsalt niisama igaks juhuks mainin, muidu äkki kunagi võib tekkida segadus, kui turbo kohta midgai küsid ja autoks märgitud on täistturbokas.
Peace
Hea auto oled valinud
Lihtsalt niisama igaks juhuks mainin, muidu äkki kunagi võib tekkida segadus, kui turbo kohta midgai küsid ja autoks märgitud on täistturbokas.
Peace
Hea auto oled valinud

Eh, LPT ja FPT ei erine ükstesest olulisel määral. FPT-l kontrollib lihtsalt BPC klapp (ainuke mootori tööd mõjutav raudvaraline erinevus) turborõhku ning rõhud on pisut suuremad. Väike softierinevus on (BPC juhtimine, kõrgemad rõhut, ...), kuid RAUD on sama.Algselt postitas: turbo-junkie
Väike täiesti mitte-asja-kohane märkus. 125 kw on ikkagi madalsurve turbo ja tavaliselt märgitakse seda väikese t-tähega. 2.3t
Lihtsalt niisama igaks juhuks mainin, muidu äkki kunagi võib tekkida segadus, kui turbo kohta midgai küsid ja autoks märgitud on täistturbokas.
Siin mõned "kaalikapead" ei peagi LPT ja FPT masinal olevad Garretit õigeks turboks.