9000 turbo seier ei liigu

Tonnised ja nende mured
Vasta
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#1

Auto on siis 96a 2,3 FPT. Gaasi andes ja pöörded tõstes seisab turbo seier ilusti sutike keskasendist vasakul ja seal on ta ka tühikäigul ja välja suretatult.
Nimetamisväärt (just nimelt - nimetamisväärt) võimsuskadu ei ole justkui tähendanud, mootor tuksub ka ilusti, linna-maantee keskmine kulu 10l kanti.
Tõsi ta on, et pöördesse minekuks peab teist ikka vähe enam tallama.
Et mis on võimalik diagnoos - mõni andur või voolik, või hakkab mõni tõsisem hardware kotermann kallale?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Tonnisel on mehhaaniline manokas. Kui seier täpselt valge-kollase piiril, siis on sul kusagil manoka voolik lahti lihtsalt. Üleliigset susinat võiks sul siiski kuulda olla. Vaata üle kapotialune, seal pole neid kuigi palju. Läbi tulemüüri tuleb ka üks volla, selleni jõudmiseks pead selle plastkatte eemaldama, mis kojameeste juures on. Toruots on tulemüüri küljes. Soovituslik on ka kahte küünarnukki ühel käel omada, sest kui seal on vana ja ära kivistunud volla, siis selle kättesaamine on paras piin.

Minul algab voolik sisselaske kõrvalistujapoolsest otsast, jookseb mootori tagant läbi, jaguneb seal (üks ots läheb edasi läbi tulemüüri, teine edasi bypassi poole.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#3

No näe! Saabiomaniku suurim rõõm on ikka see, kui turbo vahetuse asemel saab hakkama vooliku kinnitamisega!:D
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#4

Algselt postitas: Berserk
No näe! Saabiomaniku suurim rõõm on ikka see...
...kui saad aru et suur valge pilv auto taga ei ole turbo kaudu lahkuva õli suits, vaid vihmast tekkiv veepilv.
Kasutaja avatar
Marko28
Postitusi: 64
Liitunud: R Okt 03, 2008 18:40
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: Berserk
No näe! Saabiomaniku suurim rõõm on ikka see...
...kui saad aru et suur valge pilv auto taga ei ole turbo kaudu lahkuva õli suits, vaid vihmast tekkiv veepilv.

aru ma ei saa millistel tonnistel on turbo seier ja millistel mitte:angry: kas siis kui seierit pole on turbo ise aretatud vahele või...osakab keegi rääkida. Mu 95a tonnisel küll seierit pole:drive:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

Kui seierit pole siis on tegu LPT masinaga ehk madal rõhu turboga. Sul vist pole intercoolerit kah.
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#7

üks jeremi-klarkson ütles selle kohta midagi "head"
Kasutaja avatar
Marko28
Postitusi: 64
Liitunud: R Okt 03, 2008 18:40
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kui seierit pole siis on tegu LPT masinaga ehk madal rõhu turboga. Sul vist pole intercoolerit kah.
no räägi edasi turbost..see madalrõhu turbo on linnas liikumisel parem või:drink: intercooler? :drink:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Sul vist pole intercoolerit kah.
Intercooleri puudumine käib rohkem vanemate tonnide kohta... Uuematel LPTdel jahuti ikka olemas.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

Selge suur.

LPT siis põhimõtteliselt tähendab ainult seda, et sul on väiksema võimsusega masin kui teised samasugused. Sinu omal on rõhk 0.4 bar. Linnas liikumist ei mõjuta, intercooler on vahejahuti mis jahutab mootorisse sisseminevat õhku.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#11

Uuematel tonnidel LPT (125kw) ja FPT (147kw) vahe ongi peamiselt softis, kui rõhureguleerimisklapp välja arvata. Foorumis on sellest vägaväga palju jahutud.
Kasutaja avatar
pakkam
Postitusi: 75
Liitunud: R Nov 14, 2008 16:50
Asukoht:
Auto:

#12

Mul saab 9000 cd.90 aasta.mul turbo seier on kohe täitsa nullis..Mul hakkab turbo tööle mingi 2800-3000 pöörest siis tõuseb mingi 1 cm ja kogulugu,Kuid turbo töötab ilusasti.aga täiesti nullis näitab nurbo seier.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Nullis nagu täitsa vasakus servas või nullis nagu valge ja kollase piiril? Kui esimene, siis see manokas on pekkis, kui teine, siis otsi boostilekkeid - ehk tee nii nagu siin eespool soovitatakse, vaheta vaakumvoolikud jms. 2800-3000 on täitsa õige koht, kus vurr tootma hakkab.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta