Auto on siis 96a 2,3 FPT. Gaasi andes ja pöörded tõstes seisab turbo seier ilusti sutike keskasendist vasakul ja seal on ta ka tühikäigul ja välja suretatult.
Nimetamisväärt (just nimelt - nimetamisväärt) võimsuskadu ei ole justkui tähendanud, mootor tuksub ka ilusti, linna-maantee keskmine kulu 10l kanti.
Tõsi ta on, et pöördesse minekuks peab teist ikka vähe enam tallama.
Et mis on võimalik diagnoos - mõni andur või voolik, või hakkab mõni tõsisem hardware kotermann kallale?
9000 turbo seier ei liigu
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tonnisel on mehhaaniline manokas. Kui seier täpselt valge-kollase piiril, siis on sul kusagil manoka voolik lahti lihtsalt. Üleliigset susinat võiks sul siiski kuulda olla. Vaata üle kapotialune, seal pole neid kuigi palju. Läbi tulemüüri tuleb ka üks volla, selleni jõudmiseks pead selle plastkatte eemaldama, mis kojameeste juures on. Toruots on tulemüüri küljes. Soovituslik on ka kahte küünarnukki ühel käel omada, sest kui seal on vana ja ära kivistunud volla, siis selle kättesaamine on paras piin.
Minul algab voolik sisselaske kõrvalistujapoolsest otsast, jookseb mootori tagant läbi, jaguneb seal (üks ots läheb edasi läbi tulemüüri, teine edasi bypassi poole.
Minul algab voolik sisselaske kõrvalistujapoolsest otsast, jookseb mootori tagant läbi, jaguneb seal (üks ots läheb edasi läbi tulemüüri, teine edasi bypassi poole.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
...kui saad aru et suur valge pilv auto taga ei ole turbo kaudu lahkuva õli suits, vaid vihmast tekkiv veepilv.Algselt postitas: Berserk
No näe! Saabiomaniku suurim rõõm on ikka see...
Algselt postitas: qdwin...kui saad aru et suur valge pilv auto taga ei ole turbo kaudu lahkuva õli suits, vaid vihmast tekkiv veepilv.Algselt postitas: Berserk
No näe! Saabiomaniku suurim rõõm on ikka see...
aru ma ei saa millistel tonnistel on turbo seier ja millistel mitte
üks jeremi-klarkson ütles selle kohta midagi "head"
no räägi edasi turbost..see madalrõhu turbo on linnas liikumisel parem või:drink: intercooler?Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kui seierit pole siis on tegu LPT masinaga ehk madal rõhu turboga. Sul vist pole intercoolerit kah.

-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Selge suur.
LPT siis põhimõtteliselt tähendab ainult seda, et sul on väiksema võimsusega masin kui teised samasugused. Sinu omal on rõhk 0.4 bar. Linnas liikumist ei mõjuta, intercooler on vahejahuti mis jahutab mootorisse sisseminevat õhku.
LPT siis põhimõtteliselt tähendab ainult seda, et sul on väiksema võimsusega masin kui teised samasugused. Sinu omal on rõhk 0.4 bar. Linnas liikumist ei mõjuta, intercooler on vahejahuti mis jahutab mootorisse sisseminevat õhku.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nullis nagu täitsa vasakus servas või nullis nagu valge ja kollase piiril? Kui esimene, siis see manokas on pekkis, kui teine, siis otsi boostilekkeid - ehk tee nii nagu siin eespool soovitatakse, vaheta vaakumvoolikud jms. 2800-3000 on täitsa õige koht, kus vurr tootma hakkab.