saab 99-le t8 või t16
Tere, tahtsin lihtsalt korra targemate meeste käest nõu küsida et kumb on mõttekam kas originaal mootorit remontida või otsida kuskilt 900 mootor. Ise mõtlesin, et uus mootor oleks mõttekam, sest siis ikkagi ju rohkem varuosi saadaval ning kui tekib isu suurema jõu järele siis ka ikka juppe rohkem. Aga üks suur aga on, et ei oska arvata palju selline töökorras mootor maksab
ning kas keegi oskaks umbes õelda hinna kui teeks midagi selle sarnast http://www.performance96.co.uk/Project_ ... gPlan.html
Edit:Aga ei tea kas sellise ümberehitusega tohib teel ka üldse sõita?
Edit:Aga ei tea kas sellise ümberehitusega tohib teel ka üldse sõita?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
100k...
Algselt postitas: tauno15
ning kas keegi oskaks umbes õelda hinna kui teeks midagi selle sarnast http://www.performance96.co.uk/Project_ ... gPlan.html
99l on see värk, et 5ndat käiku on raske saada. mul käis üks 99 t16 käest läbi, millel oli 5 käiguline kast all aga kangiga seda küll kätte ei saanud, kuna 99l käib 4 käiguline kast. täpsemalt ei tea aga ju on seal kangi all midagi teistmoodi.
Algselt postitas: farmacoma
99l on see värk, et 5ndat käiku on raske saada. mul käis üks 99 t16 käest läbi, millel oli 5 käiguline kast all aga kangiga seda küll kätte ei saanud, kuna 99l käib 4 käiguline kast. täpsemalt ei tea aga ju on seal kangi all midagi teistmoodi.
no jaburamat juttu pole ma ennem kuulnud:mad:
Mul on ka 99 ja viiekäigulise kastiga-nagu kõik lõpupoole 99-d.
Lihtsalt 4-käiguline kast on kestvam, kui mootori võimsust on kõvasti tõstetud. Kastid on ju sisuliselt samad 900 ja 99.
Kui tõstad 16V mootori 99 peale, siis on muud mured selle äramahutamisega. Salongipoolne otsakaas ja rihmaratas ei mahu originaalis 16V mootoril ära. Lõigatakse tavaliselt kabiini ja mootoriruumi vaheseina avad sisse ja keevitatakse siis süvendused sinna.
Mis puutub seaduslikkusesse-siis Soomes ja Rootsis sõidab 16V mootoriga 99-aid ikka mitmeid ringi. Põhimõtteliselt tohib panna sellist mootorit(siis sama võimsusega), mis oli tehasest sellel mudelil. 99-l kõige võimsam siis Turbo mudel.
99-l pole kunagi olnud(no mingid rallikad ja protod välja arvata)
tehasest 16-klapilist mootorit.
Pidurid on näiteks mu 82.a. 2,0 karburaatoriga 100 hj 99-l samad, mis 900 Aero 16V 1985. a.
Mis maksma läheb? No keevitus peab omal käpas olema ja muidu ka tehnika tundmine. Praegu näiteks Soomes avariiline 900S-mootor ja kast terved-kogu kupatus 350 euri.
tere, otsiks siis jälle mootorit kuna vaikselt olen hakanud tegutsema massina kallal aga tahaks enne kõik ümberehitused mis vaja ära teha enne kui masin värvimisse läheb(kuigi sinna veel suht pikk tee kuna järjest tuleb uusi roostes kohti ette) aga otsiks siis turbo mootorit millel oleks umbes sama palju jõudu kui oli 99 turbo versioonil(vist mingi 145hobust või nii)
Tervet T16v klassikut ei taha?
LPT seades ongi 107 kw.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Rõhu muutmisega ju saad võimsust muuta, seega ei tohiks kW probleemi olla. BTW ma ei tea küll, et vanemad mootorid on LPT. Sel ajal polnud veel selliseid seadeid nagu LPT, HPT/FPT ja AERO. Me ju räägime ikkagi vanemat tüüpi mootoritest nagu a'la B202 ja B201.
Milline mootor üldse 99-le läheb? Ses mõttes, et mõnedel on ju käigukast mootori all. Igat mootorit ju sinna peale ei pane. Kas kaane vahetus ei tule kõne alla? Erineb liiga palju?
Milline mootor üldse 99-le läheb? Ses mõttes, et mõnedel on ju käigukast mootori all. Igat mootorit ju sinna peale ei pane. Kas kaane vahetus ei tule kõne alla? Erineb liiga palju?
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
BTW ma ei tea küll, et vanemad mootorid on LPT. Sel ajal polnud veel selliseid seadeid nagu LPT, HPT/FPT ja AERO.
On ka LPT klassikuid. Ja Aeroklassik on ju vägagi olemas.
Otsib ju teema algataja OG900 turbomootorit, mida 99'le aiste vahele surada.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Klassikud on kõik sellised, kast mootori all. Ja mootor on sisuliselt sama, mis vanema otsa tonnistelgi. Näiteks võiks ka sinu tonnise pealt võtta mootori ja selle klassikule aiste vahele istutada. Aga nagu öeldud, 99 puhul tuleb hakata tulemüüri modima, et see mootor sinna ära mahutada.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Milline mootor üldse 99-le läheb? Ses mõttes, et mõnedel on ju käigukast mootori all. Igat mootorit ju sinna peale ei pane. Kas kaane vahetus ei tule kõne alla? Erineb liiga palju?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: suurAlgselt postitas: SAABNINETHOUSAND
BTW ma ei tea küll, et vanemad mootorid on LPT. Sel ajal polnud veel selliseid seadeid nagu LPT, HPT/FPT ja AERO.
On ka LPT klassikuid. Ja Aeroklassik on ju vägagi olemas.
Otsib ju teema algataja OG900 turbomootorit, mida 99'le aiste vahele surada.
Oki, selge.
Algselt postitas: Cyber
Klassikud on kõik sellised, kast mootori all. Ja mootor on sisuliselt sama, mis vanema otsa tonnistelgi. Näiteks võiks ka sinu tonnise pealt võtta mootori ja selle klassikule aiste vahele istutada. Aga nagu öeldud, 99 puhul tuleb hakata tulemüüri modima, et see mootor sinna ära mahutada.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Milline mootor üldse 99-le läheb? Ses mõttes, et mõnedel on ju käigukast mootori all. Igat mootorit ju sinna peale ei pane. Kas kaane vahetus ei tule kõne alla? Erineb liiga palju?
No siis pole küll mootori leidmisega probleeme. Kui palju seda tulemüüri umbes modima peab?
Tonnisel on kollektorid ja otsakaan teised.