Tühikäik kadunud (saab 9000)

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
ludri
Postitusi: 22
Liitunud: E Mär 14, 2005 22:13
Asukoht:
Auto:

#1

Probleem selline, et kadus järsku tühikäik ära. Mootor suri foori taga välja. Käima pannes töötab, aga kui gaasi anda ja pöörded korraks tõusevad, siis gaasi lahti lastes kukuvad pöörded nulli ja mootor sureb välja. Check engine vilgub 2 kordsete intervalidega.
Vahepeal hakkas mootor mõneks ajaks korralikult tööle, aga see oli ajutine nähtus. Kui pöörded kõrgemal ja vedu taga, siis mootor käib korralikult

Autoks on Saab 9000 2.0 turbo 93 aasta.

Ette tänades,
Tanel
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

2 flashes - MAP sensor
3 flashes - Intake air temperature sensor
4 flashes - Coolant temperature sensor
5 flashes - Throttle position sensor
6 flashes - Oxygen sensor (lambda probe)
7 flashes - Fuel-air mixture
8 flashes - EVAP valve
9 flashes - ECM fault

http://www.townsendimports.com/Web/engi ... shcode.pdf

GIYF
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ludri
Postitusi: 22
Liitunud: E Mär 14, 2005 22:13
Asukoht:
Auto:

#3

Pidi õhulugeja viga olema. Ega kellegil pole prooviks anda õhulugejat (0280212013). Et saaks enne uue soetamist proovida.
Margo
Postitusi: 8
Liitunud: N Juun 02, 2005 8:49
Asukoht:
Auto:

#4

Minul tegi tühikäik sellist trikki: käima panid oli kõik OK, korraks gaasi andes hakkas tühikäik jõnksutama kuskil 1000 ja 1500 vahel. Seni kuni süüte välja keerasin ja jälle käevitasin. Remondiks oli tühikäigu "membraani" puhastus ja aku juhe maha. Nüüd OK. Arvan (veelkord arvan), et antud probleem saab ehk sama lihtsa lahenduse - proovida ju võib.
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#5

Pikendan vana teemat, aga natuke teise poole pealt - tyhik2ik k6igub aeg-ajalt, v2lja pole veel surnud - m6tlesin et ehk aega veel on, aga nyyd l6i "check engine" ka p6lema, 7 vilksu. Seda et see "fuel-air mixture" t2hendab, seda saan aru, aga et mis t2pselt asja taga on, seda enam ise v2lja ei m6tle? Viga on ka selles, et olen meretagusel maal ja asjatundjate juurde pikk tee, kas julgeb yldse pikemat teed sellega s6itma hakata?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Sõita võid,kuni veel käivitub,sellise vilgukoodiga on päris mitu erinevat võimalikku viga.Seega esimesel võimalusel TECH-2 taha torgata.
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#7

Et siis see "7 vilksu" taandus samuti pekkis MAP-andurile, ilmselt polnud see siis veel omadega päris nii kaugel, et oleks seda päris oma koodi vilgutanud.
Tänud Trionicule, kes vea üles leidis ja auto uuesti korda sai.
Kasutaja avatar
ludri
Postitusi: 22
Liitunud: E Mär 14, 2005 22:13
Asukoht:
Auto:

#8

Ei saa ka korralikult Saabiga sõita :)
Eile peale pikemat sõitu vihmases Tallinnas otsustas auto välja surra. Panin uuesti käima, tühikäik ebaühtlane ja üle 3000 pöörde ei tahtnud minna ja suri pidevalt välja. Lonkasin esimese käiguga paar sada meetrit kodu juurde.
Peale poole tunnist seismist panin auto uuesti käima, tühikäik natuke ebaühtlane ja kui pöördesse lasta siis sureb peale seda välja (enam ei tule 3000 rpm juures sein ette). Ühtlasel tühikäigul käib ka aint mõnda aega, siis sureb välja.
Mõtlesin täna hommiku enne tööle tulekut jälle proovida. Külm mootor sureb praktiliselt kohe välja, natuke gaasiga kaasa aidates suudab mootorit käimas hoida, kui mootor natuke soojenenud siis töötab natuke paremini.

Eelmine kord sai Trionicu juures ära vahetada õhulugeja, küünlad ja mõned vaakumvoolikud.

On äkki ideid kus kohast hakkata viga otsima?

Sai natuke pikk jutt nüüd :)

Autoks siis endiselt 1994 Saab 9000 2.0t 136kw

Tanel @ järjekordselt jalamees
Kasutaja avatar
ludri
Postitusi: 22
Liitunud: E Mär 14, 2005 22:13
Asukoht:
Auto:

#9

Tundub et pääsesin seekord ehmatusega. Sisselaske küljest oli üks vaakum voolik lahti tulnud.

Tanel
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Ma üritan alati kõigile välja pakkuda kõikide vaakum-ja karterituulutuse voolikute
väljavahetamist ,lisaks veel nende kummipukside,kuhu vooliku otsikud suubuvad.Turboga on see eriti karm teema.
Ise kasutan "Gates"`i 4mm. kütusevoolikuid,sest tavalised vaakumvoolikud
hävivad aastaga.
Vasta