Probleem selline, et kadus järsku tühikäik ära. Mootor suri foori taga välja. Käima pannes töötab, aga kui gaasi anda ja pöörded korraks tõusevad, siis gaasi lahti lastes kukuvad pöörded nulli ja mootor sureb välja. Check engine vilgub 2 kordsete intervalidega.
Vahepeal hakkas mootor mõneks ajaks korralikult tööle, aga see oli ajutine nähtus. Kui pöörded kõrgemal ja vedu taga, siis mootor käib korralikult
Autoks on Saab 9000 2.0 turbo 93 aasta.
Ette tänades,
Tanel
Tühikäik kadunud (saab 9000)
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
2 flashes - MAP sensor
3 flashes - Intake air temperature sensor
4 flashes - Coolant temperature sensor
5 flashes - Throttle position sensor
6 flashes - Oxygen sensor (lambda probe)
7 flashes - Fuel-air mixture
8 flashes - EVAP valve
9 flashes - ECM fault
http://www.townsendimports.com/Web/engi ... shcode.pdf
GIYF
3 flashes - Intake air temperature sensor
4 flashes - Coolant temperature sensor
5 flashes - Throttle position sensor
6 flashes - Oxygen sensor (lambda probe)
7 flashes - Fuel-air mixture
8 flashes - EVAP valve
9 flashes - ECM fault
http://www.townsendimports.com/Web/engi ... shcode.pdf
GIYF
Minul tegi tühikäik sellist trikki: käima panid oli kõik OK, korraks gaasi andes hakkas tühikäik jõnksutama kuskil 1000 ja 1500 vahel. Seni kuni süüte välja keerasin ja jälle käevitasin. Remondiks oli tühikäigu "membraani" puhastus ja aku juhe maha. Nüüd OK. Arvan (veelkord arvan), et antud probleem saab ehk sama lihtsa lahenduse - proovida ju võib.
Pikendan vana teemat, aga natuke teise poole pealt - tyhik2ik k6igub aeg-ajalt, v2lja pole veel surnud - m6tlesin et ehk aega veel on, aga nyyd l6i "check engine" ka p6lema, 7 vilksu. Seda et see "fuel-air mixture" t2hendab, seda saan aru, aga et mis t2pselt asja taga on, seda enam ise v2lja ei m6tle? Viga on ka selles, et olen meretagusel maal ja asjatundjate juurde pikk tee, kas julgeb yldse pikemat teed sellega s6itma hakata?
Sõita võid,kuni veel käivitub,sellise vilgukoodiga on päris mitu erinevat võimalikku viga.Seega esimesel võimalusel TECH-2 taha torgata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei saa ka korralikult Saabiga sõita 
Eile peale pikemat sõitu vihmases Tallinnas otsustas auto välja surra. Panin uuesti käima, tühikäik ebaühtlane ja üle 3000 pöörde ei tahtnud minna ja suri pidevalt välja. Lonkasin esimese käiguga paar sada meetrit kodu juurde.
Peale poole tunnist seismist panin auto uuesti käima, tühikäik natuke ebaühtlane ja kui pöördesse lasta siis sureb peale seda välja (enam ei tule 3000 rpm juures sein ette). Ühtlasel tühikäigul käib ka aint mõnda aega, siis sureb välja.
Mõtlesin täna hommiku enne tööle tulekut jälle proovida. Külm mootor sureb praktiliselt kohe välja, natuke gaasiga kaasa aidates suudab mootorit käimas hoida, kui mootor natuke soojenenud siis töötab natuke paremini.
Eelmine kord sai Trionicu juures ära vahetada õhulugeja, küünlad ja mõned vaakumvoolikud.
On äkki ideid kus kohast hakkata viga otsima?
Sai natuke pikk jutt nüüd
Autoks siis endiselt 1994 Saab 9000 2.0t 136kw
Tanel @ järjekordselt jalamees

Eile peale pikemat sõitu vihmases Tallinnas otsustas auto välja surra. Panin uuesti käima, tühikäik ebaühtlane ja üle 3000 pöörde ei tahtnud minna ja suri pidevalt välja. Lonkasin esimese käiguga paar sada meetrit kodu juurde.
Peale poole tunnist seismist panin auto uuesti käima, tühikäik natuke ebaühtlane ja kui pöördesse lasta siis sureb peale seda välja (enam ei tule 3000 rpm juures sein ette). Ühtlasel tühikäigul käib ka aint mõnda aega, siis sureb välja.
Mõtlesin täna hommiku enne tööle tulekut jälle proovida. Külm mootor sureb praktiliselt kohe välja, natuke gaasiga kaasa aidates suudab mootorit käimas hoida, kui mootor natuke soojenenud siis töötab natuke paremini.
Eelmine kord sai Trionicu juures ära vahetada õhulugeja, küünlad ja mõned vaakumvoolikud.
On äkki ideid kus kohast hakkata viga otsima?
Sai natuke pikk jutt nüüd

Autoks siis endiselt 1994 Saab 9000 2.0t 136kw
Tanel @ järjekordselt jalamees
Ma üritan alati kõigile välja pakkuda kõikide vaakum-ja karterituulutuse voolikute
väljavahetamist ,lisaks veel nende kummipukside,kuhu vooliku otsikud suubuvad.Turboga on see eriti karm teema.
Ise kasutan "Gates"`i 4mm. kütusevoolikuid,sest tavalised vaakumvoolikud
hävivad aastaga.
väljavahetamist ,lisaks veel nende kummipukside,kuhu vooliku otsikud suubuvad.Turboga on see eriti karm teema.
Ise kasutan "Gates"`i 4mm. kütusevoolikuid,sest tavalised vaakumvoolikud
hävivad aastaga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989