Sooviksin teadjamatelt infot 2,5" väljalaske ehitamise kohta. Torumaterjal olemas, keevitus samuti, tunnen aga huvi selle vastu, paljud on vahele lisanud sport kati ja ilmselt ka taga püti. Mis hinnaklassi ja kust olete vajalikud lisad/vahendid ostnud?
tänades,
daags.
2,5 väljalaske ehitamisest.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Reisskat 3,5k eek
Sportkat 2-3k eek
Simonsi tooteis ise kasutanud.
Roostevaba lõpupütt koos ilusa otsaga 1,5k eek
Tavaline lõpupütt ca 600.-
resod on alla 500.-
Sportkat 2-3k eek
Simonsi tooteis ise kasutanud.
Roostevaba lõpupütt koos ilusa otsaga 1,5k eek
Tavaline lõpupütt ca 600.-
resod on alla 500.-
Sent from my Monte Carlo using B236
Paluks tln kandi kontakte vajaliku toormaterjali hankimiseks. Selgus, et hangitud RV toru on ca 2 " , soov aga oleks 2,5 ehitada. RV ei sooviks hetkel, pigem tavaline tõmmatud toru. Samuti oleks vajalik erinevate põlvede olemasolu.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Tere,
Meil on alati laos olemas järgmised tooted 2 - 2,5 - 3" roostevabad torud ja põlved 1,5mm seinaga
Laost pakume ka laia valikut SIMONS tooteid , resokad-lõpupütid-summutitarvikud.
Toon mõned hinnad välja ka, rv materjali hinnad muutuvad tihti seega hind võib erineda natuke siinolevast:
RV põlved 70-200eek/tk
RV sirge toru 1m juppidena 130-260eek/jm
SIMONS resokad (saadaval lai valik , mudelid leiad www.ray.se)
2,5" reso mustast 585eek/tk
2,5" reso roostevabast 818eek/tk
3" reso mustast 729eek/tk
3" reso roostevabast 893eek/tk
2,5" siseavaga lõpupütid alates 1800eek/tk
3" siseavaga lõpupütid 1883eek/tk
Lisaks on laos lai valik klambreid, V-BAND ühendusklambreid ning silikoonvoolikuid rõhuall kasutamiseks.
Küsige lisainfot telefoni või eposti teel või astuge läbi Kadaka tee 72A
olavi
tel 5282031
Meil on alati laos olemas järgmised tooted 2 - 2,5 - 3" roostevabad torud ja põlved 1,5mm seinaga
Laost pakume ka laia valikut SIMONS tooteid , resokad-lõpupütid-summutitarvikud.
Toon mõned hinnad välja ka, rv materjali hinnad muutuvad tihti seega hind võib erineda natuke siinolevast:
RV põlved 70-200eek/tk
RV sirge toru 1m juppidena 130-260eek/jm
SIMONS resokad (saadaval lai valik , mudelid leiad www.ray.se)
2,5" reso mustast 585eek/tk
2,5" reso roostevabast 818eek/tk
3" reso mustast 729eek/tk
3" reso roostevabast 893eek/tk
2,5" siseavaga lõpupütid alates 1800eek/tk
3" siseavaga lõpupütid 1883eek/tk
Lisaks on laos lai valik klambreid, V-BAND ühendusklambreid ning silikoonvoolikuid rõhuall kasutamiseks.
Küsige lisainfot telefoni või eposti teel või astuge läbi Kadaka tee 72A
olavi
tel 5282031
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
sul l2heb odavam juba normaalne osta
endale olen ostnud www.bsr.se -lt 3" kahepoolne susteem. kui leiad midagi huvitavad saan aidata tuua 


ainus kallis detail on viimane pytt. loodan, et saaksin 1,5 k viimane pytt ja 1,5 n2it toru peale. seega 3 k ja oleks otsast l6pun valmis. turbo kinnitus olemas, seega sellega ei tule probleeme.
aga hea n6u oodatud, kust leida komplektset jooksu 3 k eest.
aga hea n6u oodatud, kust leida komplektset jooksu 3 k eest.

Võimsust pole kunagi piisavalt
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
kahepoolne on lihtsalt ilusam =) muidu ühe vist ikkagi piisab, aga talvel kui sul suitseb mõlemal poolt on üsna ilus =)
NB! Lisan et, väljalase ümberehitame ja midagi ennast poolt kruuvitamine on keelatud, ehk ülevaatus sellega ei saa. Samuti, kui politsei naiteks peatab ja küsib, siis vabalt saad ülevaatuseta jääta. Osta originaal (tuuning komplekt), nendel on ISO sertifikaat olemas, ehk keegi ei saa siis midagi vastu öelda nii politsei nii ülevaatusel... Mul sõbral annuleeriti calibral ise tehtud kahepoolne väljalase süsteem =))
NB! Lisan et, väljalase ümberehitame ja midagi ennast poolt kruuvitamine on keelatud, ehk ülevaatus sellega ei saa. Samuti, kui politsei naiteks peatab ja küsib, siis vabalt saad ülevaatuseta jääta. Osta originaal (tuuning komplekt), nendel on ISO sertifikaat olemas, ehk keegi ei saa siis midagi vastu öelda nii politsei nii ülevaatusel... Mul sõbral annuleeriti calibral ise tehtud kahepoolne väljalase süsteem =))
njah, ülevaatus on hoopis teine teema. selle tarbeks tuleb originaal alles jätta või siis natuke õnne/tutvuseid. Samuti korralikult keevitatud väljalase ei häiri mitte kellegi silma ning kui eesmärgiks pole ehitada hirmus kärarikast väljalaset, siis ei hakka ka politsei auto alla ronima.
PS! Kahepoolne väljalase on ikkagi väga eputamise asi, mis lõppkiirust ei mõjuta ( kui siis vähendab lisamassi arvelt
)
PS! Kahepoolne väljalase on ikkagi väga eputamise asi, mis lõppkiirust ei mõjuta ( kui siis vähendab lisamassi arvelt
Võimsust pole kunagi piisavalt
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: daags
njah, ülevaatus on hoopis teine teema. selle tarbeks tuleb originaal alles jätta või siis natuke õnne/tutvuseid. Samuti korralikult keevitatud väljalase ei häiri mitte kellegi silma ning kui eesmärgiks pole ehitada hirmus kärarikast väljalaset, siis ei hakka ka politsei auto alla ronima.
PS! Kahepoolne väljalase on ikkagi väga eputamise asi, mis lõppkiirust ei mõjuta ( kui siis vähendab lisamassi arvelt)
hehe

P.S. Kiirusel 180km/h kui poorded on 3-4k voi rohkem (200km/t soites) kahepoolne ikka m2ngib rolli

Kokkuvottes, muidugi kui ehitad ise tuleb korda odavam, arvan et tuleb igal juhul vaga viisakas ning heli muutub paremaks

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vaevalt, et seal mingit vahet on kas 1 või 2 toru. Single 3" on vägagi piisav. Hääle erinevuse saad püttide omadustega mängides.
...aga kas 3" ühetorulise väljalaske ümberehitamine 3" kahetoruliseks teeb väljalaske vaiksemaks? v. on see ikkagi tagapütist kinni?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Sa mõtled kahte toru ja mõlemad on 3":freak: Mis jõududega teie autod sõidavad? 3" single täiesti piisav a'la 700 hj jaoks. Summuti pütid määravad hääle. Mul on speedpartsi 3" single ja haudvaikus.
Ühe 3" toru paigutamine tonnisele on juba kohati peavalu tagasilla juures. Käib vastu, väga vähe ruumi.
Ühe 3" toru paigutamine tonnisele on juba kohati peavalu tagasilla juures. Käib vastu, väga vähe ruumi.
kahe 3" torule ehitamine pole hetkel eesmärk jõudlust toita vaid vaiksemaks saada! Hetke install (3" single kujul) hakkab kergelt häirima tglt. Lihtsalt liiga paljud vahivad järgi, et mis loom see on! vbl. on ka hetke emotsioonid kõrgel....mine tea.
Algselt postitas: Hypno
kahe 3" torule ehitamine pole hetkel eesmärk jõudlust toita vaid vaiksemaks saada! Hetke install (3" single kujul) hakkab kergelt häirima tglt. Lihtsalt liiga paljud vahivad järgi, et mis loom see on! vbl. on ka hetke emotsioonid kõrgel....mine tea.
Hmm, sul on täies pikkuses 3"? Minul on põhimõtteliselt ainult cat-back kahjuks kuid ma küll ei ütleks et liigselt lärmi teeb. Eks kindlasti iga ühe oma otsustada.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: Hypno
kahe 3" torule ehitamine pole hetkel eesmärk jõudlust toita vaid vaiksemaks saada! Hetke install (3" single kujul) hakkab kergelt häirima tglt. Lihtsalt liiga paljud vahivad järgi, et mis loom see on! vbl. on ka hetke emotsioonid kõrgel....mine tea.
Peaks saama vaiksemaks küll aga mitte 2x3" toruga vaid näiteks 2x2". Läbilaskevõime on sama või veel suurem, kuid peenemas torus liiguvad gaasid kiiremini ja see võtab jämedama toru nn "jorina" maha.
Mul oli sama probleem, et 1x 3" toru jorin käis närvidele (riidest katus ka ju). Käisin siis ES-racingu inimestega nõu pidamas ja neilt oli 2 soovitust, esiteks täiendav 3" reso alla, kui see ei oleks mahtunud, siis oleks teinud 2-torulise lõpuosa. Aga praegu läks lisa reso põhja alla - võibolla tulevikus võtan ikkagi ka selle 2-torulise lõpuosa tegemise ette, visuaalselt meeldib lihtsalt.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
minu loogika nagu ei saa viimasest mõttes väga aru.
Gaaside liikumise kiirus torus on otseselt seotud ju toruläbimõõduga. Väide et mida peeneb toru, seda kiirem liikumine on täiesti õige. Kui aga jaotada ühest torust liikuv gaaside hulk kaheks toruks mis on peenemad, siis tegelikult gaaside kiirus torudes langeb, mitte ei suurene. Lihtne arvutus:
3 " toru korral on ristlõike pindala 119,6 mm" ("= ruudus),
2 x 2" toru korral on antud pindala 159,5 mm".
Ilmselt akustiline erinevus tuleb antud hetkel mitte niivõrd gaasi liikumiskiirusest kui siis pigem gaaside käitumisest antud toru läbimõõtudes.
Niisama targutan
Gaaside liikumise kiirus torus on otseselt seotud ju toruläbimõõduga. Väide et mida peeneb toru, seda kiirem liikumine on täiesti õige. Kui aga jaotada ühest torust liikuv gaaside hulk kaheks toruks mis on peenemad, siis tegelikult gaaside kiirus torudes langeb, mitte ei suurene. Lihtne arvutus:
3 " toru korral on ristlõike pindala 119,6 mm" ("= ruudus),
2 x 2" toru korral on antud pindala 159,5 mm".
Ilmselt akustiline erinevus tuleb antud hetkel mitte niivõrd gaasi liikumiskiirusest kui siis pigem gaaside käitumisest antud toru läbimõõtudes.
Niisama targutan

Võimsust pole kunagi piisavalt
Sa käsitled 2-te eraldiseisvat 2" toru kui ühte 4" toru ja räägid summaarsest ristlõikest 
4" toru joriseks muidugi rohkem, kuna gaaside kiirus langeb veelgi.

4" toru joriseks muidugi rohkem, kuna gaaside kiirus langeb veelgi.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:



-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Cyber
1600x1200 pilte EI PANDA foorumisse... Pisutki võiks teistest foorumlastest hoolida ja teha pildi nii suureks, et selle vaatamiseks ei pea paremale vasakule kerima...
väga vabandan
