2,5 väljalaske ehitamisest.

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#1

Sooviksin teadjamatelt infot 2,5" väljalaske ehitamise kohta. Torumaterjal olemas, keevitus samuti, tunnen aga huvi selle vastu, paljud on vahele lisanud sport kati ja ilmselt ka taga püti. Mis hinnaklassi ja kust olete vajalikud lisad/vahendid ostnud?
tänades,
daags.
Võimsust pole kunagi piisavalt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

Reisskat 3,5k eek
Sportkat 2-3k eek
Simonsi tooteis ise kasutanud.
Roostevaba lõpupütt koos ilusa otsaga 1,5k eek
Tavaline lõpupütt ca 600.-
resod on alla 500.-
Sent from my Monte Carlo using B236
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#3

Paluks tln kandi kontakte vajaliku toormaterjali hankimiseks. Selgus, et hangitud RV toru on ca 2 " , soov aga oleks 2,5 ehitada. RV ei sooviks hetkel, pigem tavaline tõmmatud toru. Samuti oleks vajalik erinevate põlvede olemasolu.
Võimsust pole kunagi piisavalt
parm
Postitusi: 10
Liitunud: N Mär 20, 2008 1:10
Asukoht:
Auto:

#4

Tere,

Meil on alati laos olemas järgmised tooted 2 - 2,5 - 3" roostevabad torud ja põlved 1,5mm seinaga

Laost pakume ka laia valikut SIMONS tooteid , resokad-lõpupütid-summutitarvikud.

Toon mõned hinnad välja ka, rv materjali hinnad muutuvad tihti seega hind võib erineda natuke siinolevast:

RV põlved 70-200eek/tk

RV sirge toru 1m juppidena 130-260eek/jm

SIMONS resokad (saadaval lai valik , mudelid leiad www.ray.se)
2,5" reso mustast 585eek/tk
2,5" reso roostevabast 818eek/tk
3" reso mustast 729eek/tk
3" reso roostevabast 893eek/tk

2,5" siseavaga lõpupütid alates 1800eek/tk
3" siseavaga lõpupütid 1883eek/tk

Lisaks on laos lai valik klambreid, V-BAND ühendusklambreid ning silikoonvoolikuid rõhuall kasutamiseks.

Küsige lisainfot telefoni või eposti teel või astuge läbi Kadaka tee 72A

olavi
tel 5282031
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#5

astun l2bi m6ni p2ev. mis kellani lahti on? teen vajalikud asjad kindlaks ja arutame. KAs symboolse ale saab ka ikka :beer:
Võimsust pole kunagi piisavalt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

Algselt postitas: daags
mis kellani lahti on?

:wtf:
Keisei Racing
keisei racing oü - E-R 10-18
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#7

no juhtub...k6ik ei viitsi netis istuda ja peenikesi kirju lugeda :nono: elu on elamiseks:thumb:- aga t2nud t2psustuse eest
Võimsust pole kunagi piisavalt
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#8

sul l2heb odavam juba normaalne osta :) endale olen ostnud www.bsr.se -lt 3" kahepoolne susteem. kui leiad midagi huvitavad saan aidata tuua ;)
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#9

ainus kallis detail on viimane pytt. loodan, et saaksin 1,5 k viimane pytt ja 1,5 n2it toru peale. seega 3 k ja oleks otsast l6pun valmis. turbo kinnitus olemas, seega sellega ei tule probleeme.
aga hea n6u oodatud, kust leida komplektset jooksu 3 k eest.:eureka:
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
Hypno
Postitusi: 99
Liitunud: T Apr 17, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#10

Veidi läbu aga ikkagi: Kas on ka vahet kas kasutusel on single v. dual väljalase? Kas too topelt toru taga on puhas edevus v. on tal mingi teh. eesmärk kaa? Ja kas nn. "hääle" erinevus on ka vastavatel variantidel?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

Vaevalt, et seal mingit vahet on kas 1 või 2 toru. Single 3" on vägagi piisav. Hääle erinevuse saad püttide omadustega mängides.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#12

kahepoolne on lihtsalt ilusam =) muidu ühe vist ikkagi piisab, aga talvel kui sul suitseb mõlemal poolt on üsna ilus =)


NB! Lisan et, väljalase ümberehitame ja midagi ennast poolt kruuvitamine on keelatud, ehk ülevaatus sellega ei saa. Samuti, kui politsei naiteks peatab ja küsib, siis vabalt saad ülevaatuseta jääta. Osta originaal (tuuning komplekt), nendel on ISO sertifikaat olemas, ehk keegi ei saa siis midagi vastu öelda nii politsei nii ülevaatusel... Mul sõbral annuleeriti calibral ise tehtud kahepoolne väljalase süsteem =))
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#13

njah, ülevaatus on hoopis teine teema. selle tarbeks tuleb originaal alles jätta või siis natuke õnne/tutvuseid. Samuti korralikult keevitatud väljalase ei häiri mitte kellegi silma ning kui eesmärgiks pole ehitada hirmus kärarikast väljalaset, siis ei hakka ka politsei auto alla ronima.
PS! Kahepoolne väljalase on ikkagi väga eputamise asi, mis lõppkiirust ei mõjuta ( kui siis vähendab lisamassi arvelt:angry:)
Võimsust pole kunagi piisavalt
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: daags
njah, ülevaatus on hoopis teine teema. selle tarbeks tuleb originaal alles jätta või siis natuke õnne/tutvuseid. Samuti korralikult keevitatud väljalase ei häiri mitte kellegi silma ning kui eesmärgiks pole ehitada hirmus kärarikast väljalaset, siis ei hakka ka politsei auto alla ronima.
PS! Kahepoolne väljalase on ikkagi väga eputamise asi, mis lõppkiirust ei mõjuta ( kui siis vähendab lisamassi arvelt:angry:)

hehe :)) vot hakkad siis selgitama politseile et isetehtud on sama DB-ga nagu tavaline, usun et heli muutub kindlasti. Vahemalt ostes ISO sertifikaatiga BSRi oma voi JT-tuning voi muu, sul j22b paber kus on kirjas et susteem vastab EL seaduse j2rgi+ulevaatusel ei mingid probleemid -> mu meelest 1-1.5k juurde selle eest ei ole suur raha, ning kinnitused on koik ettenahtud - "plug and play".

P.S. Kiirusel 180km/h kui poorded on 3-4k voi rohkem (200km/t soites) kahepoolne ikka m2ngib rolli ;))) Vahemalt kui anda 5000 p siis endal laheb kovasti igalt poolt(3" torud)

Kokkuvottes, muidugi kui ehitad ise tuleb korda odavam, arvan et tuleb igal juhul vaga viisakas ning heli muutub paremaks :D
Kasutaja avatar
Hypno
Postitusi: 99
Liitunud: T Apr 17, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vaevalt, et seal mingit vahet on kas 1 või 2 toru. Single 3" on vägagi piisav. Hääle erinevuse saad püttide omadustega mängides.

...aga kas 3" ühetorulise väljalaske ümberehitamine 3" kahetoruliseks teeb väljalaske vaiksemaks? v. on see ikkagi tagapütist kinni?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#16

Sa mõtled kahte toru ja mõlemad on 3":freak: Mis jõududega teie autod sõidavad? 3" single täiesti piisav a'la 700 hj jaoks. Summuti pütid määravad hääle. Mul on speedpartsi 3" single ja haudvaikus.

Ühe 3" toru paigutamine tonnisele on juba kohati peavalu tagasilla juures. Käib vastu, väga vähe ruumi.
Kasutaja avatar
Hypno
Postitusi: 99
Liitunud: T Apr 17, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#17

kahe 3" torule ehitamine pole hetkel eesmärk jõudlust toita vaid vaiksemaks saada! Hetke install (3" single kujul) hakkab kergelt häirima tglt. Lihtsalt liiga paljud vahivad järgi, et mis loom see on! vbl. on ka hetke emotsioonid kõrgel....mine tea.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: Hypno
kahe 3" torule ehitamine pole hetkel eesmärk jõudlust toita vaid vaiksemaks saada! Hetke install (3" single kujul) hakkab kergelt häirima tglt. Lihtsalt liiga paljud vahivad järgi, et mis loom see on! vbl. on ka hetke emotsioonid kõrgel....mine tea.

Hmm, sul on täies pikkuses 3"? Minul on põhimõtteliselt ainult cat-back kahjuks kuid ma küll ei ütleks et liigselt lärmi teeb. Eks kindlasti iga ühe oma otsustada.
Iga ratas veab and then some!
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#19

Algselt postitas: Hypno
kahe 3" torule ehitamine pole hetkel eesmärk jõudlust toita vaid vaiksemaks saada! Hetke install (3" single kujul) hakkab kergelt häirima tglt. Lihtsalt liiga paljud vahivad järgi, et mis loom see on! vbl. on ka hetke emotsioonid kõrgel....mine tea.


Peaks saama vaiksemaks küll aga mitte 2x3" toruga vaid näiteks 2x2". Läbilaskevõime on sama või veel suurem, kuid peenemas torus liiguvad gaasid kiiremini ja see võtab jämedama toru nn "jorina" maha.

Mul oli sama probleem, et 1x 3" toru jorin käis närvidele (riidest katus ka ju). Käisin siis ES-racingu inimestega nõu pidamas ja neilt oli 2 soovitust, esiteks täiendav 3" reso alla, kui see ei oleks mahtunud, siis oleks teinud 2-torulise lõpuosa. Aga praegu läks lisa reso põhja alla - võibolla tulevikus võtan ikkagi ka selle 2-torulise lõpuosa tegemise ette, visuaalselt meeldib lihtsalt.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#20

minu loogika nagu ei saa viimasest mõttes väga aru.
Gaaside liikumise kiirus torus on otseselt seotud ju toruläbimõõduga. Väide et mida peeneb toru, seda kiirem liikumine on täiesti õige. Kui aga jaotada ühest torust liikuv gaaside hulk kaheks toruks mis on peenemad, siis tegelikult gaaside kiirus torudes langeb, mitte ei suurene. Lihtne arvutus:
3 " toru korral on ristlõike pindala 119,6 mm" ("= ruudus),
2 x 2" toru korral on antud pindala 159,5 mm".
Ilmselt akustiline erinevus tuleb antud hetkel mitte niivõrd gaasi liikumiskiirusest kui siis pigem gaaside käitumisest antud toru läbimõõtudes.
Niisama targutan :wall:
Võimsust pole kunagi piisavalt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#21

Sa käsitled 2-te eraldiseisvat 2" toru kui ühte 4" toru ja räägid summaarsest ristlõikest :wall:

4" toru joriseks muidugi rohkem, kuna gaaside kiirus langeb veelgi.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#22

jep :notworthy:
Võimsust pole kunagi piisavalt
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#23

:headbang: Need on 3" cat-back kahepoolne, 99,9% kinnitused soobisid :) heli nagu 750 bmw-l :D
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#24

1600x1200 pilte EI PANDA foorumisse... Pisutki võiks teistest foorumlastest hoolida ja teha pildi nii suureks, et selle vaatamiseks ei pea paremale vasakule kerima...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: Cyber
1600x1200 pilte EI PANDA foorumisse... Pisutki võiks teistest foorumlastest hoolida ja teha pildi nii suureks, et selle vaatamiseks ei pea paremale vasakule kerima...

väga vabandan :(( mul mobiililt see resoga tuleb
Vasta