lisaks sellele, et esitule kojamees on sodi, näitab auto välistemperatuuri täiesti metsa. õues on +6, meie mees manab -12 näidikule. näitabki nüüd tavaliselt nii -15 jagu allapoole ja minu meelest selle esitule kojamehe mootori segilendamisega jama algas. on kellegil midagi sarnast olnud?
teine küsimus: tahaks seda seieritega kella digitaalse vastu välja vahetada, kuskohast seda digitaalset kella leiaks ja kas kogu protseduur seisneks selle ploki väljavahetamises või on mingid ühendused teisiti vms?
Välistemp. metsas + digitaalne kell
kui kedagi muud peaks huvitama see digitaalne kell:
http://www.saabcentral.com/forums/viewt ... ight=clock
http://www.saabscene.co.uk/ubb/ultimate ... tml#000010
http://www.saabcentral.com/forums/viewt ... ight=clock
http://www.saabscene.co.uk/ubb/ultimate ... tml#000010
mul selline juhus, ühel hetkel hakkas keskmist küttekulu valesti näitama a 3-4 l sajale (ennem näitas õigesti) aga temperatuuri näitab vastavalt reaalsusele, ootasin kas talvisel ajal miinusmärk ka näidu ette ilmub ja nii ka oli. Aga nagu sa oma autolt hetkel näed siis ei pruugi need digitaalsed lahendused just alati kõige paremad olla, mehhaanika on tihti lollikindlam ja endale meeldib väga meh.kell ja ka meh.kilomeetrilugeja (odomeeter vist on õige sõna). Reaalsest elust üks juhus, sõitsin nädal aega ülemuse Peogeotiga nädal aega ja lume sees sai mingi hetk kõvasti tuuritatud ainult korraks ja peale seda läks km -lugeja lolliks ning viskas hoobilt nii umbes -20000 km vähemaks, ülemus oli pärast üllatunud aga kurjaks ei saanud, oleks sama asi "+" märgiga olnud siis vist natuke nukker olukord.
to Ikraav:
Sina võiksid välistemp.anduri ära vahetada,siis hakkab SCC ka õigeid
numbreid näitama.Asub see tegelane esispoileri taga juhi poosest udukast
veidi keskele poole.Poes maksab see vidin kahjuks mõttetult palju.
Sina võiksid välistemp.anduri ära vahetada,siis hakkab SCC ka õigeid
numbreid näitama.Asub see tegelane esispoileri taga juhi poosest udukast
veidi keskele poole.Poes maksab see vidin kahjuks mõttetult palju.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Võtsin anduri maha. Klemmid olid anduri külge kinni oksüdeerunud ning üks juhe poolenisti katki. Puhastasin nii anduri kui pistiku klemmid ning jootsin juhtme korralikult kinni. Nüüd andur enam-vähem täpne. Nii paarikraadine eksimine ehk.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
väike vihje. kui tegemist totaalse katkestusega, näitab -40, kui lühis, siis oli vist umbes 80 kanti. 9000 kinnitub andur plekist katte taha. tihti on see kate suva põhjusel kadunud ja andur tilbendab niisama. sel juhul võivad petta ka välised tegurid nagu näiteks radika liigne lähedus, eessõitva auto rataste alt lendav lobjakas jne.

kusjuures sarnane probleem. autot pestes leidsin mingi musta lulla tilbendamas iluvõre tagant. sidusin koos teiste tilbendavate juhtmetega punti nii radika lähedale, et nüüd näitab seisva auto välistemp 32 C, sõidu ajal enam-vähem normis 

Üldiselt võiks öelda selle nn. temp. kõikumise kohta 1 kuni kolm kraadi niipalju, et eriti suvel päikesega sa vaatad jah aknataga või mujal mõnd termomeetrit mis näitab sul väljas näiteks 24 C ja autoandur 26 C siis see ju täiesti normaalne kuna nagu eelpool mainitud sai asub andur kuskil ees udukate juures, mis on teekattele väga lähedal ja suvel on asfaldi temp ikka väga kuum võrreldes sellega, mis on õhu temp. nii et seega on see vahe aknataga oleva termomeetriga minumeelest täiesti arusaadav ja põhjendatud!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab