Palun kommentaare Saabi valikul

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Merle
Postitusi: 78
Liitunud: P Okt 12, 2008 13:34
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: vallikas
Algselt postitas: Merle
Küsimus:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kas selline võimas auto mitte naisterahva jaoks natuke liig ei ole...? :)
Ilmselt on ka kulud kütusele linnas sõitmisel mootori võimsusele vastavad.
Mootori võimsuse arvelt on nõus edevuse ja ökonoomsuse osas järelandmisi tegema..


Öko ja stiil ja värk, aga tonnine võib suureks jääda naisterahvale, üks pisike naisterahvas ütles, et ta ei ulata oma 900 (sisuliselt sama kere mis su esimese lingi automaat 9-3) siduritki vajutama :P Niiet autot peab vahel valima ka kasvu järgi, kui ette 9000-l tool käib, ma ei tea.


Olen jah 162....:) Seega tahaks "naiste autot", kus meeste kriteeriumid nii olulised ei ole (võimsus jne) Oluline on see, et Saabis on stiili!
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#27

Algselt postitas: Merle
Punane on küll ilus, aga läbisõitu on natkue paljuvõitu..Eesmärk oli peale auto ostu kohe mitte juurde investeerida, mis vanema auto puhul on suhteliselt tõenäoline, eks?
ma miskipärast ei usu, et ka ~60 000 eest saaksid sellise Saabi, et võid rahulikult mingi 15-20 000 km sõita, ilmal, et midagi laguneks. Mingi 10-15 K võiks küll remondifondi jätta sel juhul. Ja veel - huvitav, kas tõesti tänapäeval saab sellise raha eest 160-170 000 km sõitnud Saabe? 9 aastat tagasi küsiti _väidetava_ 100 000 läbisõiduga 900NG eest ligi 100 000. Auto tegelik läbisõit oli vähemalt 150-180 k...

aga algsele küsimusele vastuseks - 155kW pole kindlasti liiga palju naisele, vastupidi - saad maanteel oma möödasõidud turvalisemalt tehtud. Griffin ei ole küll mingi püss. Isegi 185kW Aero, mis on tunduvalt teravama minekuga, kui pedaal _põrandasse_ vajutada, on naise jaoks täiesti ok. Sul on ju mõistus peas ometigi? Sina ju otsustad, kuidas vajutad! Need on tavalisest nõks jõulisemad pereautod, mitte mingid WRC püssid või Estfieldid.

EDIT: nüüd läheb OT-ks aga see krdi pehme diivan, mida nad Aerodele juhiistmeks panevad, ei kannatagi kiiresti sõita üldse!:wtf: Nahk on libe ja kurvis pole külgtuge ollagi :gun:
Merle
Postitusi: 78
Liitunud: P Okt 12, 2008 13:34
Asukoht:
Auto:

#28

No pakkuja väidab, et kõik andmed on adekvaatsed...
Lasen loomulikult Vikingis hoolduse andmed välja võtta. Raske on see usaldamise küsimus...
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#29

Nii mõnedki naisterahvad liiguvad 9000-dega linna peal ja päris reipalt, tundub et sellega ei ole probleeme :) Pealegi selline mugavus, mis 9000 Griffin pakkuma peaks, meeldiks naisterahvale küll ja kompenseeriks auto robustse välimuse täiega. Antud mudel kuulub ka läbi aegade kvaliteetsemate ja vastupidavamate Saabider hulka. Jääb teha kindlaks, kas ta tõesti väga heas korras on.
Merle
Postitusi: 78
Liitunud: P Okt 12, 2008 13:34
Asukoht:
Auto:

#30

Ega mugavuse vastu vist tõesti kellelgi midagi ei ole ja Griffin on selle vajaduse rahuldamiseks loomulikult parim!
Vikingist pakuti mulle tehniliselt kontrollitud ja kvaliteetseks tunnistatud 1999 a isendit soodushinnaga ja garantiiga 85 000.- . Läbisõit oli küll 260 000...
Merle
Postitusi: 78
Liitunud: P Okt 12, 2008 13:34
Asukoht:
Auto:

#31

Aga sellele mudelile kommentaarid?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... afcda81e72

Hind pidi olema tingitav..
Merle
Postitusi: 78
Liitunud: P Okt 12, 2008 13:34
Asukoht:
Auto:

#32

"Algselt hooldatud Viking Motorsis (sealt ka uuena ostetud), hiljem omal käel ja Troost autos.
Vin:YS3DD78J5V7009358. "
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#33

eks ise pead teadma, kas vajad kabriot, kupeed või sedaani. Kabrio puhul võib läbisõit isegi reaalne olla, mine vaata üle ja siis mine vaata neid, mille läbisõiduks 60-70 k väidetakse. Kui need viimased on tõesti oluliselt viisakamad, siis peaks ju lihtne olema otsustada.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: Merle
Aga sellele mudelile kommentaarid?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... afcda81e72

Hind pidi olema tingitav..

Eino mul on nüüd pea täitsa sassis :red:
Tonnine sobib, 900 ja 9-3 sobivad nii viieukselise, kupee kui kabriona. Peaks kuidagi kriteeriume piiritlema, kasvõi värvi järgi :thumb: :D Suhteliselt erinevad autod ju ikkagi need mudelid.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#35

Algselt postitas: vallikas
Eino mul on nüüd pea täitsa sassis :red:
Tonnine sobib, 900 ja 9-3 sobivad nii viieukselise, kupee kui kabriona. Peaks kuidagi kriteeriume piiritlema, kasvõi värvi järgi :thumb: :D

kõik on ju stiilsed saabid :thumb: Hea, et meil siin ridamisi Rollse, Bentleysid ja Aston Martineid ei pakuta, muidu ei suudaks üldse valida ;)
Merle
Postitusi: 78
Liitunud: P Okt 12, 2008 13:34
Asukoht:
Auto:

#36

Eks ongi raske otsustada (naisteloogika)kui esimasteks kriteeriumideks on:
1. Saab, kui AUTO, oma stiili ja isikupäraga
2. hind kuni 70 000
3. min investeeringud peale soodsat ostuhinda
4. ajaloo jälgitavus

Teisesed faktorid:
1. igpäevane võimalikult madal ülalpidamiskulu
2. mudel

Blondi kriteeriumid, aga kahjuks ma pole sünnipäraselt blond...ja ka vanuseklass on üle keskmise
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#37

minu mõtted:

Soovitaks ilma turbiinita masinat- puuduvad kallid osad. DI kasett ja turbiin.
välismaalt äsja toodud--- pole saanud eesti aukudes teid, sillaasjad ikka paremad.
hinnast- vahet pole, kas ostad 25, 70, või 200000 tuhande eest masina, kui satud hea masina peale, siis ei pea neid yhtmoodi remontima, kuyi halva peale, siis võid jäädagi raha sisse tampima.
seega head soovitajat, masina ylevaatajat tarvis.

seega saab 9-3, 96 kw. oleks normaalne.
muidugi, kui tahad nats elevust, siis osta kasutaja Loom´a 9-5 50000 kr.ga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Merle
Postitusi: 78
Liitunud: P Okt 12, 2008 13:34
Asukoht:
Auto:

#38

Tänan Ivo! See oli üks adekvaatsemaid kommentaare! Ainus küsimus on, et kuidas leida selline asjatundja, kes auto üle vaataks?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#39

samas selliseid myygis vaid 4 tk.
aga yks ilma pildita.... seda võiks vaatama minna.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#40

Kui selliseid sõpru-tuttavaid pole ega siis vist polegi muud varianti kui ostad selle asjatundmise teenuse. Lepid näiteks Troost Auto saabimeestega või Saabi-Antiga kokku, et vaatavad sul paar autot üle mingi tasu eest. Ja müüjatele sead tingimuseks, et auto tuleb sinu poolt näidatud kohas üle vaadata. Usun, et õnnestub ülevaatusekulud müüjatega pooleks teha. Või teha selline diil, et kui ostad auto, siis müüja maksab 100% (jätab hinnast alla) ja kui ei osta, siis maksate 50/50.
Merle
Postitusi: 78
Liitunud: P Okt 12, 2008 13:34
Asukoht:
Auto:

#41

Algselt postitas: ivomets
samas selliseid myygis vaid 4 tk.
aga yks ilma pildita.... seda võiks vaatama minna.
Merle
Postitusi: 78
Liitunud: P Okt 12, 2008 13:34
Asukoht:
Auto:

#42

Kas ilma pildita tundub atraktiivsem?;)
Merle
Postitusi: 78
Liitunud: P Okt 12, 2008 13:34
Asukoht:
Auto:

#43

Algselt postitas: AndresV
Kui selliseid sõpru-tuttavaid pole ega siis vist polegi muud varianti kui ostad selle asjatundmise teenuse. Lepid näiteks Troost Auto saabimeestega või Saabi-Antiga kokku, et vaatavad sul paar autot üle mingi tasu eest. Ja müüjatele sead tingimuseks, et auto tuleb sinu poolt näidatud kohas üle vaadata. Usun, et õnnestub ülevaatusekulud müüjatega pooleks teha. Või teha selline diil, et kui ostad auto, siis müüja maksab 100% (jätab hinnast alla) ja kui ei osta, siis maksate 50/50.
Ma tõesti siiralt tänan heade nõuannet eest! Siiani olen ostmisel alati oma vaistule inimeste ja nende usaldusväärsuse suhtes tuginenud (andnud siiani 3 auto puhul häid tulemusi) aga seekord tundub, et oleks vaja spetsialistide abi.
Ei tahaks kuidagi oma unistustes pettuda...ja SAAB on unistuste auto...vaatamata tema soetamiseks ettenähtud nappidele vahenditele..
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#44

Pole need vahendid midagi nii napid, 60.000 eest saab SAABi küll ja ivometsa sõnu pane hoolsalt tähele!

EDIT: Tegelt üks valem võib ju veel olla. Pildilolev auto 25.000+25.000 lasta kellelgi midagianes parendada ja aastateks vist mureta küll?

Pilt

Müügikuulutus siin
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#45

Idalimusiini cabrio kohta on ka siin müügiteema. Ehk leiad sealt veel infot:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7361

Kui turbotamise soovi pole, siis ostaks selle üsnagi pimesi. Turbota ja DIta mootor, korralikult hooldatud, edev ja liikluskindlustuskulud kah suht madalad.
Sm. Ida Limusiin on seda autot pea aasta aega müünud ja hind on vägagi tõsiselt kukkunud.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#46

Algselt postitas: vallikas
Algselt postitas: Merle
Küsimus:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kas selline võimas auto mitte naisterahva jaoks natuke liig ei ole...? :)
Ilmselt on ka kulud kütusele linnas sõitmisel mootori võimsusele vastavad.
Mootori võimsuse arvelt on nõus edevuse ja ökonoomsuse osas järelandmisi tegema..

Öko ja stiil ja värk, aga tonnine võib suureks jääda naisterahvale, üks pisike naisterahvas ütles, et ta ei ulata oma 900 (sisuliselt sama kere mis su esimese lingi automaat 9-3) siduritki vajutama :P Niiet autot peab vahel valima ka kasvu järgi, kui ette 9000-l tool käib, ma ei tea.
wörd on that, et raske pedaliteni ulatuda. Naine mul alla 1.70 ja sidurdada oli problemaatiline veidi. Igatahes kriitikat selle eest NG900 sai küll. Automaatkastiga ei tohiks neid muresid olla.
Sent from my Monte Carlo using B236
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#47

tonnis küll pedaalideni ulatumise problemit pole. Pigem vastupidi - pikad ei mahu ära. Ja suure jalanumbriga meeste varvaste jaoks on vähe ruumi.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#48

Ma oleks Ivoga ühte meelt aga Eestist ja korraliku ajalooga autot ei pelgaks (mu 9000CDE on 11 aastat siin sõitnud ja paremas korras kui enamus toodavaid autosid!). Mu naine sõidab Saabiga. Täisvõimsust kasutab harva. Esimene auto ju igati asine. Ülejäänud mehelikust loogikast õiged järeldused. Ei vaidle, endale ostes need ideed sobiks, naisele ostes aga kahtleks neis...

Kui selle esimesega üldse vinguda, siis ise igatseks nahksisu, sest see lastega kõvasti praktilisem. Lasteta või suuremate laste puhul pole vahet. Ja ma manuaalkastifänn, sest nii talvel ja ka maanteel võimsa autoga kindlam liigelda aga rahulikult sõites ja selle mootoriga on automaadil oma võlu.

Ise soovitan varem siin öeldut - võta vii Saabianti juurde (www.saabianti.ee) või Troost autosse (www.troostauto.ee) või siis tõesti lase oma tuttaval Vikingis see tõsiselt üle kaeda. Kui ikka olulisi vigu pole siis pole. Hoolda õigeaegselt ja siis saad suuremate kuludeta hakkama. Sumpat ja piduriklotsi peab vahetama aga need summad pole suured ja jäävad reeglina aasta jooksul kokku alla 10 000 kr suurusjärgu koos õlivahetustega (eeldusel, et sõidad ca 20000-30000 km aastas ja autot nt Saabianti juures hooldad). Igatahes on see kuni 70000 kr eest parem kui 9-5 esimene põlvkond. Ja kindlasti parem, kui mõni Itaalia/Saksa taustaga masin.

9000 on super lahe auto (mul neid kaks) aga mu naisele meeldis alati see sinu algselt valitu kerekuju tiba enam. Lisaks oli tal sellisega ka mõnusam sõita, sest see nati kitsam ja lühem. Ning pagaasiruum on sellel 9-3 super - pane lapsevanker ja suur mees mõlemad sisse kui tahad... ;) Kuigi jah 9000-l on need ka suured!

Nii ehk naa vali 9-3 või 9000 vahel. 900 turvalisus on nadi, samuti ei ole mu isiklikud kogemused sellega kuldaväärt. 9-5 on aga kui 2001 aastani üsna kehva kvaliteediga.

Ja veel: otsus tee ise aga seda 9-3 julgeks ma küll ilma kaskole raha kulutamata pidada. Ärandamiskindel. Samuti ei pakuks see kihutamishuvilistele ka huvi ja pole ka selle stereoga kellegi midagi pihta hakata (see koodiga ja vaid 9-3-le sobiv). Lisaks odav liikluskindlustus, mis Aerodel ja ka sellel 3,0 mootoriga masinal vastupidi hirmkallis või lihtsalt kallis.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#49

Toon näiteks, et mu 3l 9000 Griffini aastane liikluskindlustus on umbes 2500 eek.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#50

Algselt postitas: Merle
Olen jah 162....:) Seega tahaks "naiste autot", kus meeste kriteeriumid nii olulised ei ole (võimsus jne) Oluline on see, et Saabis on stiili!

Tallinna inimene? Võiks ju lasta sul istuda tonnisesse ja sõita seal selle istmega. Üldiselt saab sellega end ikka vägagi rooli vahele sõidutada.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta