
2,5 väljalaske ehitamisest.
Algselt postitas: Cyber
1600x1200 pilte EI PANDA foorumisse... Pisutki võiks teistest foorumlastest hoolida ja teha pildi nii suureks, et selle vaatamiseks ei pea paremale vasakule kerima...
Mis see üks pilt siis kerida ei ole. Mind häirib palju rohkem see, et daags on oma algse posti suutnud sellises vormingus teha, et ma pean selle teema _kõiki_poste_ kerima <->

-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Cyber
OT: Seda pead sa justnimelt selle ühe pildi pärast tegema..selle ühe postituse järgi võetakse kogu teema vormistamiseks laius..
![]()
okey


Aga peaks ju saama piirangu panna pildisuurustele? Ikka ja alati leidub keegi, kes pole kuulnud jne.
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: AndresV
Aga peaks ju saama piirangu panna pildisuurustele? Ikka ja alati leidub keegi, kes pole kuulnud jne.
parem siis see tarkvara millega saab pildi suurus muuta, FAQ-sse näiteks lükkata et ei otsida seda nettist
P.S.
muidu...
Not Found
The requested URL /stuff/LVIEWPRO.EXE was not found on this server.
Apache Server at www.saabnet.ee Port 8
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
OT: Ei saa kahjuks. ma saan piirata lisatava faili mahtu (hetkel 1M) aga seda, kui suure mõõduga pilt seal just on, ma piirata ei saa. Ma võin küll ära keelata lisatud piltide automaatse näitamise. Sel juhul tekiks igale poole, kus praegu üksik pilt on, link.
Reeglid
Niipalju siis sellest, et loetakse registreerimisel mingit kirja, mis ette tuleb... huvitav, kui ma kirjutaks sinna, et liitudes foorumiga annad sa ära kõik õigused oma pangakontole...
Algselt postitas: AndresV
Aga peaks ju saama piirangu panna pildisuurustele? Ikka ja alati leidub keegi, kes pole kuulnud jne.
Ametlikud teated -> Pildid foorumisAlgselt postitas: MangustGrupp
parem siis see tarkvara millega saab pildi suurus muuta, FAQ-sse näiteks lükkata et ei otsida seda nettist
Reeglid
Piltidest:
Kui lingid oma postitusse pildi, palun vähenda see eelnevalt kõigile mugavasse suurusesse. 1600x1200 ei ole mugav. Soovitav 800x600 või väiksem.
Niipalju siis sellest, et loetakse registreerimisel mingit kirja, mis ette tuleb... huvitav, kui ma kirjutaks sinna, et liitudes foorumiga annad sa ära kõik õigused oma pangakontole...
Algselt postitas: AndrusFJRAlgselt postitas: Hypno
kahe 3" torule ehitamine pole hetkel eesmärk jõudlust toita vaid vaiksemaks saada! Hetke install (3" single kujul) hakkab kergelt häirima tglt. Lihtsalt liiga paljud vahivad järgi, et mis loom see on! vbl. on ka hetke emotsioonid kõrgel....mine tea.
Peaks saama vaiksemaks küll aga mitte 2x3" toruga vaid näiteks 2x2". Läbilaskevõime on sama või veel suurem, kuid peenemas torus liiguvad gaasid kiiremini ja see võtab jämedama toru nn "jorina" maha.
Mul oli sama probleem, et 1x 3" toru jorin käis närvidele (riidest katus ka ju). Käisin siis ES-racingu inimestega nõu pidamas ja neilt oli 2 soovitust, esiteks täiendav 3" reso alla, kui see ei oleks mahtunud, siis oleks teinud 2-torulise lõpuosa. Aga praegu läks lisa reso põhja alla - võibolla tulevikus võtan ikkagi ka selle 2-torulise lõpuosa tegemise ette, visuaalselt meeldib lihtsalt.
Kas see täiendav reso muutis siis asja seeditavamaks?
Jep, mina sain soovitud tulemuse 
Hääl tunduvalt normaalsem, aga alla läks see pikk 3" Simonsi reso, vist 90 cm pikkune oli. Kui kuhugi mahub, siis soovitati kasutada ovaalset reso, see pidi rohkem summutama kui ümmargune.
Muide, mul on üks lühike ovaalne 3" reso üle (see oli algselt mõeldud teiseks lõpupütiks aga ei sobinud minu auto alla visuaalselt). See väiksem pütt lisatud pildil:
Lisatud failid

Hääl tunduvalt normaalsem, aga alla läks see pikk 3" Simonsi reso, vist 90 cm pikkune oli. Kui kuhugi mahub, siis soovitati kasutada ovaalset reso, see pidi rohkem summutama kui ümmargune.
Muide, mul on üks lühike ovaalne 3" reso üle (see oli algselt mõeldud teiseks lõpupütiks aga ei sobinud minu auto alla visuaalselt). See väiksem pütt lisatud pildil:
Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: AndrusFJR
Jep, mina sain soovitud tulemuse
Hääl tunduvalt normaalsem, aga alla läks see pikk 3" Simonsi reso, vist 90 cm pikkune oli. Kui kuhugi mahub, siis soovitati kasutada ovaalset reso, see pidi rohkem summutama kui ümmargune.
Muide, mul on üks lühike ovaalne 3" reso üle (see oli algselt mõeldud teiseks lõpupütiks aga ei sobinud minu auto alla visuaalselt). See väiksem pütt lisatud pildil:
see on JT poolt

Algselt postitas: MangustGruppAlgselt postitas: AndrusFJR
Jep, mina sain soovitud tulemuse
Hääl tunduvalt normaalsem, aga alla läks see pikk 3" Simonsi reso, vist 90 cm pikkune oli. Kui kuhugi mahub, siis soovitati kasutada ovaalset reso, see pidi rohkem summutama kui ümmargune.
Muide, mul on üks lühike ovaalne 3" reso üle (see oli algselt mõeldud teiseks lõpupütiks aga ei sobinud minu auto alla visuaalselt). See väiksem pütt lisatud pildil:
see on JT pooltpilt vähemalt =)
Jah, sest pildil olev komplekt ongi JT oma, mis on mu autol all. TÄIENDAVALT sellele komplektile sai pandud Simonsi reso ja ÜLE on see pildil olev lühike reso.
Ehk sai selgemaks mu jutt nüüd

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
niih, asi valmis ehitatud ja joriseb ikka v2ga mehiselt. K6igile kellel tulevikus huvi ise ehitada, soovitaksin keskel kasutada v6imalikult suurt resonaatorit, sest kohati on ikka h22l natuke liiga vali. Ilmselt minu pisike reso l2heb peagi vahetusse.
Kasutatud sai siis 2,5" roostevaba toru turbost l6puni v2lja , vahel 200mm sukk, simons reso ja l6pu pytt samuti simons toode.
Ise ehitades tuleb hinnaks ca.3500 - 4000 kroonis, seda siis koos k6igi materjalidega ning alates down pipest l6petades viimase summuti pytiga. Polegi k6ige hullem hind.
Kasutatud sai siis 2,5" roostevaba toru turbost l6puni v2lja , vahel 200mm sukk, simons reso ja l6pu pytt samuti simons toode.
Ise ehitades tuleb hinnaks ca.3500 - 4000 kroonis, seda siis koos k6igi materjalidega ning alates down pipest l6petades viimase summuti pytiga. Polegi k6ige hullem hind.
Võimsust pole kunagi piisavalt
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
NICE work.
Selle väljalaskega võid korralikult stagesid peale paugutada. Kasvõi stage6-ni välja
Roostevaba pütid ka?
Ja föön läheb nyyd oluliselt kiiremini pöördesse?
Selle väljalaskega võid korralikult stagesid peale paugutada. Kasvõi stage6-ni välja

Roostevaba pütid ka?
Ja föön läheb nyyd oluliselt kiiremini pöördesse?
Sent from my Monte Carlo using B236
no, sel nädalal tahakski sinuga kasparius nõu pidada;), sul vajalikud kontaktid v tehnika olemas:notworthy:. Et siis ikka paremuse poole liikuda.
PS! Reso on mustast metallist, viimane pütt aga r/v.
Fööni kohapealt ei oskagi täpsemalt öelda, nagu läheks, aga samas ei tea ka, eks see valjem heli natuke petab ka. Umbropsu käsiajaga kiirendust mõõtes nagu paranes aeg, aga pigem tahaks selle dünopingi asja läbi teha.
Küsimus suurele ringile: kaugele liigub turborõhu näidik max.kiirendusel ? . Kas originaal seades ülse läheb punasesse ? Auto nagu liiguks normaalselt, aga näidik on maximaalselt kollase keskel ? Vb on asi vigases kombis
PS! Reso on mustast metallist, viimane pütt aga r/v.
Fööni kohapealt ei oskagi täpsemalt öelda, nagu läheks, aga samas ei tea ka, eks see valjem heli natuke petab ka. Umbropsu käsiajaga kiirendust mõõtes nagu paranes aeg, aga pigem tahaks selle dünopingi asja läbi teha.
Küsimus suurele ringile: kaugele liigub turborõhu näidik max.kiirendusel ? . Kas originaal seades ülse läheb punasesse ? Auto nagu liiguks normaalselt, aga näidik on maximaalselt kollase keskel ? Vb on asi vigases kombis

Võimsust pole kunagi piisavalt
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Peaks punase kollase piirile laekuma seier stokis. Seda ainult korraks ja siis hakkab suht kiirelt kukkuma. Kollase - punase kohtumise ala on 0,8 bar-i.
Kollase keskel on kuskil 0,4 ja ega ta ausaltöeldes rohkem peale 4000rpm ei puhu ka.
Rõhuleke võib ka alati kolliada kuskil.
Kollase keskel on kuskil 0,4 ja ega ta ausaltöeldes rohkem peale 4000rpm ei puhu ka.
Rõhuleke võib ka alati kolliada kuskil.
Sent from my Monte Carlo using B236
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui näidik vaid kollase keskel, siis ikka midagi kõüvasti viga.
ikka kollase lõpuni ja punasessegi millimeeter, siis asi õige.
ikka kollase lõpuni ja punasessegi millimeeter, siis asi õige.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



kes meil kõige kiirem ja soodsam rõhu lekete tuvastaja on ? Astuksin mõni päev läbi
Samas jällegi minek on nn poole boosti kohta suht normaalne (g tech`iga kontrollitud). Kui siis vajaka on just madalatel pööretel, samuti ronib boost seier laisalt ülesse.
Samas jällegi minek on nn poole boosti kohta suht normaalne (g tech`iga kontrollitud). Kui siis vajaka on just madalatel pööretel, samuti ronib boost seier laisalt ülesse.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Rumal küsimus, aga nagu meelde jäänud selline meetod rõhu mõõtmisel:
mootor töösoojaks, seejärel tõstukil rattaid ringi lastes (näit.3 käiguga) pidurit tallates ca 3500 pööret ja siis peaks kõige täpsem max boost tekkima ?
Kui eksin ärge pahandage.
mootor töösoojaks, seejärel tõstukil rattaid ringi lastes (näit.3 käiguga) pidurit tallates ca 3500 pööret ja siis peaks kõige täpsem max boost tekkima ?
Kui eksin ärge pahandage.
Võimsust pole kunagi piisavalt
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Rumal jutt...ilma koormuseta ei tule sul mingit boosti seal. Kõige paremini saad boosti üles näiteks korralikul tõusul mingi 4-da käiguga. Nõmme mägi vms. Seal on küll pisut kurveline, et kellasid jälgida samal ajal. Aga ehk leidub mõni teine sarnane koht.
Musta metalli ja roostevabat oma vahel kokku panna ei ole soovitatav. Must hakkab väga kiiresti roostetama (elektrokeemiline korrosioon). Nende kahe sulami aktiivsus on erinev, mis viimase põhjustab.Algselt postitas: daags
PS! Reso on mustast metallist, viimane pütt aga r/v.
Hea musta metalli - ja roostevaba ristamise näide on väga hästi näha näiteks nõmme ujulas. Roostevabad piirded on kinnitatud tavaliste tsingitud poltidega ja need poldid roostetavad rämedalt. Seal on muidugi roostetamiseks väga soodne keskkond ka.
EDIT: väljavõte ühest targast raamatust
Lisatud failid korrosioon.pdf (240.6 KB)
tegemist on ainult kontakt liitega, ehk siis toruklambriga kokku tõmmatud kahest otsast. Lõpp kiirust see ei mõjuta. Võin mustmetallist reso alati välja vahetada. Mida ilmselt ka peagi teen, kuna soov on veidi pikemat resonaatorit kasutada. Kahe erineva metalli kokkukeevitamine toimus ainult turbo kinnituse ja down pipe alguses.
3 käiguga kiirendades ja täiega pidurit andes tekitataksegi mäe effekt:D. Vähemalt nii on mul meeles saabi originaal tööjuhendi väide.
3 käiguga kiirendades ja täiega pidurit andes tekitataksegi mäe effekt:D. Vähemalt nii on mul meeles saabi originaal tööjuhendi väide.
Võimsust pole kunagi piisavalt