Ehitasin ng-le stereo

Suhtleme (heli + pilt) + auto teemadel...
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#51

Algselt postitas: vallikas
Üks kala jäi ka sisse, aga ehk on lihtne juhtmeid ümber tõsta - plaati vahetades kerib antenni üles alla :eureka:

pioneeri makid teevadki nii, kui plaadi välja võtad, siis lülitub tuuneri peale ja elektriantenni toide läheb peale, kui plaat sisse, siis antenni toide maha. lahenduseks antenni juhtida võimu remotest.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#52

See antenni liikumine on featuur mitte bugi..:) Raadio lülitatakse sisse seniks, kui sul plaat välja-sisse käib ja selleks, et raadio töötaks, peab ju antenni välja laskma. Variant 1: instllid lüliti vahele, saad kontrollida seda, kas antennile läheb särts peale või mitte. Variant 2: panedki antenni lülitist üles-alla sõitma. Variant 3 tõmbad antennil juhtme sabast ja ei kuulagi raadiot...

EDIT: ja Ill jõudis ette, tegelikult teevad muud asjad ka nii, mul näiteks kerib Sony toodang antenni kohe välja, kui seadmele toide järgi tuleb, vahet pole kas plaat või raadio..:( Kaka-pähh aparaat on...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#53

Algselt postitas: ill
pioneeri makid teevadki nii, kui plaadi välja võtad, siis lülitub tuuneri peale ja elektriantenni toide läheb peale, kui plaat sisse, siis antenni toide maha. lahenduseks antenni juhtida võimu remotest.

Võimu remote on vist parem mõte, mul seni oli nii, et kui paneel ette, siis antenn välja, paneel eest, antenn sisse. Hetkel on sama, aga plaadile eject tehes kerib antenni sisse (ill ja cyber said aru, et välja, väljendasin end ebaselgelt) ja plaat sees, kerib jälle välja :D
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#54

Algselt postitas: vallikas
Emotsioonid-emotsioonid. Pole ammu muusikat kuulates kananahka tekkinud, et oleks kõik nüansid kuulda ja tekitaks ajus mõnu, täna sain autost mõnu kätte :headbang: Seega liiklesin ka tööle tavapäraselt aeglasemalt :)

Väike sahin tuleb küll tviiteritest kui plaat mängib, pean asjad kõik üle katsuma veel. Üks kala jäi ka sisse, aga ehk on lihtne juhtmeid ümber tõsta - plaati vahetades kerib antenni üles alla :eureka:

Tubli töö ustega ära tehtud. Paistab, et liikluskultuuri saaks ka auto helikvaliteediga parandada, inimestel poleks enam nii kiiret kuhugi :P
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#55

Algselt postitas: eeroz
Tubli töö ustega ära tehtud. Paistab, et liikluskultuuri saaks ka auto helikvaliteediga parandada, inimestel poleks enam nii kiiret kuhugi :P

OT: Muusika mõjutab inimesi äärmiselt tugevalt. On kindlad rütmid ja tempod, mis teevad kindlaid asju - vrdl marsimuusika ja Hitler, reggae-rütmid ja tants... Pole ka imestada, et esimesse tundi hilinenud tiinekas on õpetaja ja koolitöö osas vastumeelsem kui ta muidu olekski, kui ta terve tee kodust kooli on bussis kõrvaklappidest kuulanud maksimumvõimsusel trääänsi, näiteks mina olles sunnitud sealt kõrvaklappidest läbi kostuvad ajupesu kuulama, siis olen küll palju närvilisem, aga võibolla tuleneb see suuresti ka sellest, et mulle lihtsalt see muusika ei meeldi.
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#56

Tubli ettevõtmine! Korralik heliisolatsioon annab väga palju juurde, see katsu kiiremas korras ära teha :)

DEH-835r on igati aus ja korralik asi. Minul oli ta kunagi DEX'i hõbedase paneeliga, siis oli veel seksikam :) Kui huvi, võin kätte juhatada inimese, kellel sellele vastav protsessor sahtlis igavlemas, DEQ-p800

Eks see autoaudio on üks ohtlik sport. Ise alustasin kunagi lihtsast maki-võimu-kompode installist, lõpetasin SQ võistlusel, täisaktiivse süsteemiga. Annad näpu, võtab käe ning teisegi veel :)

Panen siia veidi pildimaterjali, äkki abiks:

I osa
II osa
III osa
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#57

Akna liikumisele mul muidugi kõlar ette ei jää, kuna ma ei pannud teda originaalpleki külge, aga see-eest jääb parema kõlari kate ette panipaiga luugile, nii et see päris täielikult ei avane:eureka: Sellele vaatamata ikkagi ei paneks kõlarit rohkem uksepolstri sisse. Ma ei tea palju see makk-võim üldse võimsust omab, aga vol 20 on juba väga vali minu jaoks ja mussi maa ja ilm, kuuleb ka väljaspoole autot kõvasti. Seejuures ükski asi ukse sees ei kolise, uksepolster ei vibreeri ega midagi.

Ja see antenni juhtimine on veidi teistmoodi kui ma alguses aru sain (lõunapaus möödus muusikat kuulates loomulikult:red: ) - antenni kerib plaati väljastades sisse vaid siis kui raadiot eelnevalt ei vali mängima, aga plaati välja võttes raadio automaatselt tööle ei hakkagi. Eks tuleb omapärad meelde jätta või siis midagi ümber tõsta...uus asi tahab ikka tundmaõppimist.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#58

Tubli töö.:thumb: Kas ikka veel kibeled supakat panema?;)

Mina jätsin NG uksekõlarite OEM-katted alles. Kõlarite katted jäid üle. Nii ei paista kusagilt otsast, et ustega miskit tehtud oleks. Teistel pole vaja teada, et mu auto head mussi mängib.

raudtorusid ka ei pannud, tegin samasugused distantsrõngad
http://dasboot.pri.ee/allan/matt/ppages/ppage7.html
ja Signatid sobitusid kenasti.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#59

Ma sain selle raudtoru mõtte Harry Jürgensonilt.Ma rääkisin Harryle, et leidsin prügimäelt vinged plast-torud 1,5cm seinapaksusega ja 20cm diameetriga- justkui loodud 6,5 tollisele.Harry arvas, et vähemalt paarimillimeetrise seinaga raudtoru oleks ikkagi kõige jäigem ja parem ja tugevamini kinnitatav.Või paksud (ka laiuselt!) MDF rõngad.Sellega on hunnik jändamist.
Seejärel lõikasin garaaži hoovist ühe vana kasutu laternaposti maha ja sealt saigi enda autosse toru ja Vallikale ka.Mul on seda toru veel päris mitme auto jagu alles.

Ja NG-sse ei ole võimalik MDF-ist head ja tugevat alust 6,5-tollisele ukse sisse teha.Kui polstrit on vaja säilitada,siis aluse seinapaksus läheks liiga õhukeseks- nii kaob asja mõte..Järelikult oligi see toru kõige kiirem, lihtsam ja tugevaim lahendus.

Tunnistan ausalt, et kui ma seda Vallika autosse pandud tviitrit esimest korda nägin, siis suhtusin sellese väga skeptiliselt.Ma ei uskunud selle potensiaali.Ta kurjam on nii pisike.Aga selegus, et mängib küll.
Lõpuks võiks öelda, et alumine ots mängib viisakalt ja sama ka ülemine.Keskmised sagedused on veidi lohkudega.
Selle hinnaklassi asjade(võim ja kõlarid) kohta mängib see kompott hästi.

PS.Vallikas peab nüüd ka avalikult tunnistama, et mida kuradi MP3 ja usbi tal vaja oli.Võtta parem sama või vähema raha eest vana korralik pill ja tulemus on PALJU-PALJU parem.

:headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::drive::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang:
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#60

Tunnistan üles, eile käisin enne magama keeramist autos kontserdil [img]http://pereklubi.com/images/smiles/autoga.gif[/IMG]. Viimane jazzkaare päriskontsert jäi autole kõvasti alla, kuna seal ei saanud ma sõnadest aru ja emotsiooni ka ei saanud.

Seevastu autos on nüüd fantastiline kuulata just plaati ja just lugusid, kus on "õhku", kus kõik liinid - bass-vokaal-kitarr-klahvid jne - kostuvad iseseisvalt välja, mitte ei ole ühtne džemm...asi lihtsalt peab keskpärasemast parem olema kui ma kuulen (Jan Garbareki) puhul kuidas saksi mängides klapid klõbisevad. Ja vuuferiks küll vajadust ei kuule-tunne.

Õemees sõitis ja kuulas ning ütles, et avastas lugudest palju enamat kui ta on neist lugudest raadiost välja kuulnud.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#61

See on näide sellest, kuidas alguses ei saada asja sisust eriti aru ja hiljem hakatakse märkama helipildi erinevusi.Ja, mida rohkem kuulatakse, seda rohkem hakatakse märkama erinevusi erinevate tehnikakomplekti erinevaid sooritusvõimeid.See on haigus, nagu ka tuunimine.Alguses vaatad, et saaks selle, siis hiljem võiks juba seda veel lisada, jne.....Mu autos käib vähemalt korra paari kuu jooksul jälle heliga seoses mingi nokitsemine.Katsetamine erinevate võimenditega, jne.
Minul sai see haigus alguse sellest, kui ma vahetasin koduses süsteemis kaablid välja.Pärast seda olin sunnitud kaks päeva kodus järjest erinevaid plaate kuulama.Kuna ma ei olnud varem neid asju kunagi kuulnud.Märkasin selliseid detaile, mille olemasolust mul varem aimugi ei olnud.

Ja Vallikas, see tehnika on veel küllaltki algeline.Aga samas hea näide sellest, et läbimõeldud installi puhul ei ole vaja raisata mõtetut raha, vaid on võimalik odavalt saada ka tajutavaid erinevusi.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#62

Hahaaaa, keegi on mu hullu idee ära teinud, kahju, et pildilt heli ei kuule.

Pilt
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#63

Kui suured need augud NG ustes on? Hetkel vaatan DSK165 mudelit. Aga 130mm pakuti ka hea hinnaga.

Sisendvõimsuse vahe: 160W/80W vs. 120W/60W. Makil on kirjas 50Wx4. Viimane variant nagu oleks parem?
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#64

16,5cm ongi õige suurus.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#65

See on ikka jube kole kui keskkonsool sillerdab näkku. Eriti jube, tekitab kuidagi odava tunde. Selle keskkonsooli oleks võinud tekstuur/struktuur värviga üle lasta. Jätab mati KAREDA pinna. Oleks nagu tehase toodang välja näinud.
Vasta