Palun aidake, täistuledega on probleeme!
Tere! Olen Saabi omanik olnud üks aasta. Auto on 1997 aasta Saab 9000. Nüüd tekkis mul üks probleem, nimelt täistuled jupsivad. Kui ma täistuled peale lülitan, ei pruugi ma neid hiljem maha saada ja kui mul see kuidagi õnnestub ning hiljem proovin täistulesid jälle peale saada ei õnnestu mul see. Teinekord jälle toimib mu tuledevahetus täiesti normaalselt, ilma häireteta. Kas keegi oskab mulle öelda, milles on asi ja kuidas peaksin ma edasi toimima?
Teretulemast foorumisse Saabitar 
Põhjuseks tõesti ilmselt relee, mis lülib ümber lähi- ja kaugtulesid.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 6#pid40130

Põhjuseks tõesti ilmselt relee, mis lülib ümber lähi- ja kaugtulesid.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 6#pid40130
Sarnast viga põhjustab ka "lamp contr." relee,samuti külmjooted.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: zlad
Mul on nii, et täistulede sisselülitamisel kustub üks lähituli ära ja teine hakkab vilkuma. Mul on küll Xenon tuled, aga need ei tohiks vast mõjutada. Kas ka selline kala on seotud selle sama releega?
tonnisel originaalis ksenoone pole, niiet mingi isearetatud teema. Siis on variante rohkem, peale relee võib ka lihtsalt kehva ühendus kusagil olla.
Ma pole kindel, kas ksenoonid ennast hästi tunnevad, kui töö ajal pinge suvaliselt kõigub, see võib vist fataalselt mõjuda?
Paljudel tonnistel(ka 9-5`tel) ongi suured probleemid järelturu ksenoonidega ja just nende vigaste ühenduste-,kõikuvate väärtuste- ning tekkivate parasiitpingete tõttu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Jap. Iga sisselülitus vähendab oluliselt pirni eluiga. Siiani pole veel kordagi täistulesid pidanud kasutama, kuid nüüd pimedal ajal võiks siiski selline lisa ka olla. Ühesõnaga peaks vaatama üle kõik juhtmete ühendused kaasaarvatud too relee?
Mul tonnisel jukerdavad samuti kaugtuled- vahel kaugtulede sisselülitamisel kustub juhipoolne tuli täitsa ära ja põleb ainult parempoolne. Ja armatuurilt ei näita ka, et kaugtuled põleksid.
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: E Apr 16, 2007 17:57
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9000 CSE, Saab 9000 aero
mul oli ka hiljuti probleem vasakpoolse kaugtulega, vahel põles, vahel kustus ära, pirn oli terve, kõik ühendused olid korralikud, külmjooted olin eelmine aasta likvideerinud. aga viga oli ikkagi tolles väiksemas "lamp-control" unitis. miskit moodi oli trükkplaadi ja pistiku vaheline ühendus katki logisenud, esmapilgul ei hakkanud silmagi, alles pärast mõõtes tuli välja.
lähemalt vaadates tundub, et see "lamp-control" tegeleb ainult ära arvamisega, kas tuled põlevad või mitte ja ajutiselt asendaks seda ka lihtsalt jupp traati õigete kontaktide vahel.
lähemalt vaadates tundub, et see "lamp-control" tegeleb ainult ära arvamisega, kas tuled põlevad või mitte ja ajutiselt asendaks seda ka lihtsalt jupp traati õigete kontaktide vahel.
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: E Apr 16, 2007 17:57
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9000 CSE, Saab 9000 aero
eespool oli viidatud ühele threadile, seal on pildid ka, et siis aku kõrval on karbike ja seal sees see asub, oranž pisem vidin(minu omal oli kohe peale kirjutatud ka "lamp control") tegeleb lähi ja kaugtuledega jälgimisega ja irooniliselt põhjustab ise rohkem probleeme, kui jälgitavad tuled 

See "lamp control" annab häiret ka siis, kui ühel pool tule klemmidega mingi probleem või halb ühendus. Tüüpiline klemmide hävimise teema. Siis saavad eri poole pirnid erineva toitepinge ja "lamp control" vaatab, et voolud erinevad ning paneb armatuuris tule põlema.
Enda autol ka see häda kummitab, testriga mõõtes on ühel pool pirni pesas pinge 2V madalam, kui teisel pool. Ja polegi nii lihtne leida, kuskohas see halb kontakt asub.
Enda autol ka see häda kummitab, testriga mõõtes on ühel pool pirni pesas pinge 2V madalam, kui teisel pool. Ja polegi nii lihtne leida, kuskohas see halb kontakt asub.