Rootsist toodud 90 a 900i, töötas 5 päeva laitmatult, täna hommikul lambist - tööle ei hakka. säde küünlal olemas, bensupump peale viskab, kaitsmeplokis vaatsin kaitsmed üle - ka nagu korras kõik. küünlad on märjad, kui lahti keerata ja vaadata.
viimati töötas eile õhtul, istusime masinas ja lasime salongi soojaks. paigaldasime autoraadio. ühendasin ka selle lahti - ei mõju ikka (kuigi ei peaks seost olema, aga see ainus asi, mis auto juures muudetud peale viimast korraliku käivitumise aega).
mingi andur läbi? kust viga otsida?
klassik keeldus äkki käivitumast
Kõigepealt pead täpsustama,mis mootorit juhib(K-jetr. LH-Jetr. 2.2,või 2.4, CU.või karpa.või mitu karpat).Siis saab edasi mõelda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: niek
viimati töötas eile õhtul, istusime masinas ja lasime salongi soojaks. paigaldasime autoraadio. ühendasin ka selle lahti - ei mõju ikka (kuigi ei peaks seost olema, aga see ainus asi, mis auto juures muudetud peale viimast korraliku käivitumise aega).
mingi andur läbi? kust viga otsida?
analüütiliselt mõeldes ja harjunud viga lokaliseerima (mitte küll autode juures)... kas peale raadio paigaldamist proovisid käivitada ja kas käivitus. Kui jah, siis ei ole seost, kui ei, siis võibolla siiski tasub seost otsima hakata... Ja lihtsalt lahtiühendamine ei pruugi enam aidata, valesti ühendatud juhtmed võivad mõnikord pöördumatut pahandust teha.
sry, vahest kohatu kysimus, aga , mille pealt seda parim oleks vaadata? karpaga kindlasti pole, sest pritsungiga, aga sealt edasi...?
Algselt postitas: Trionic
Kõigepealt pead täpsustama,mis mootorit juhib(K-jetr. LH-Jetr. 2.2,või 2.4, CU.või karpa.või mitu karpat).Siis saab edasi mõelda.
analüütiliselt mõeldes ja harjunud viga lokaliseerima (mitte küll autode juures)... kas peale raadio paigaldamist proovisid käivitada ja kas käivitus. Kui jah, siis ei ole seost, kui ei, siis võibolla siiski tasub seost otsima hakata... Ja lihtsalt lahtiühendamine ei pruugi enam aidata, valesti ühendatud juhtmed võivad mõnikord pöördumatut pahandust teha. [/quote]
peale raadio paigaldamist oligi ebaõnnestunu esimene käivitus. seega seos võib olla. samas, raadio paigaldamise ajal ei juhtunud midagi ebatavalist. karta jah, et lahtiühendus ei ravi enam viga. kuid muidugi ka võimalus, et seos raadio ja tõrke vahel juhuslik, ehk et Trionicu vihjed väga oodatud:)
peale raadio paigaldamist oligi ebaõnnestunu esimene käivitus. seega seos võib olla. samas, raadio paigaldamise ajal ei juhtunud midagi ebatavalist. karta jah, et lahtiühendus ei ravi enam viga. kuid muidugi ka võimalus, et seos raadio ja tõrke vahel juhuslik, ehk et Trionicu vihjed väga oodatud:)
Karpat pakkusin niisama,mölisemise mõttes;) . 16 (DOHC)klapiline,või OHC.Viimasel tavaliselt K-Jetronic,millel silmnähtavalt palju "makarone",ehk rabedaid plastist kütusetorusid.Seal,kui säde on ja kütust ka starteri ajal tuleb,ei tohiks mittekäivitumine eriline probleem olla(segu piiridest väljas).
Elektroonilise pritse- LH-Jetronic oma derivaatidega ,või Lucase CU- neil vahet teha ei pruugi kerge olla,kui miskit autost ei jaga, aga igal juhul peab starteri pöörlemise ajal olema säde,töötama pump ja
pihustitele peab tulema + toitepinge ja - impulsspinge.Kui ühendad pihusti juhtmetele mingi LED tüüpi kontrolleri,peab led starteri ajal saama impulsspinget,
ehk siis vilkuma(mitte segi ajada suurest aku koormamisest tekkinud pingekõikumistega.
Elektroonilise pritse- LH-Jetronic oma derivaatidega ,või Lucase CU- neil vahet teha ei pruugi kerge olla,kui miskit autost ei jaga, aga igal juhul peab starteri pöörlemise ajal olema säde,töötama pump ja
pihustitele peab tulema + toitepinge ja - impulsspinge.Kui ühendad pihusti juhtmetele mingi LED tüüpi kontrolleri,peab led starteri ajal saama impulsspinget,
ehk siis vilkuma(mitte segi ajada suurest aku koormamisest tekkinud pingekõikumistega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Oli just äsja jama classik´uga. Suisa teele jäin. Remondikojas kah vaadati esimese hooga sädeme olemasolu ja muid asju. Säde oli täitsa olemas. Pikema kaevamise peale selgus et kutu on jagaja rootor. Uus rootor külge ja tuld. Nii oli minul. Kontrolli igaks juhuks.
afga ideel on jumet tegelikult. Ehk siis kui säde nõrk, siis a la külma mootoriga rikas segu tapab selle surve all lihtsalt maha. teada-tuntud keiss vanade klassikute puhul. Isegi lolliks ennast kaevanud ja katsetanud sellega.
klge aitäh nõuannetega, lootus vähemalt tärkas jälle:) kutsusin siin vahepeal ühe teadjama mehe, vast homme jõab vaatama, aga see vihje va jagaja rootorist on küll isuäratav. juhuks, kui viimane ongi pekkis, kas kellelgi head mõtet, kust neid saada on? kas üldse mingit head liini on skandinaaviast igasugu klassiku juppide osas Eestisse? no nii ametlikult, varustuskindlamalt, vähegi poe moodi, mitte käest -kätte.
Vot selle rootoriga oli nii et esimeses jupipoes oli olemas sobiv, nimelt elektrisüsteeme (nagu ka muid asju) toodavad allhankijad. Ka muude vidinate pärast pole althõlma-kaubandust kasutama pidanud.
SAAB
on auto nagu kõik muudgi, miks ei peaks jupid saadavad olema? Müüt on see et kallis ülal pidada ja juppe pole saada.
SAAB

Kõike on vabalt saada.Jupid on odavamad,kui Volvol ja kallimad,kui BMW`l .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
rootsi raud jälle pöördes:):):)
süütepool oli p-s. doktor tuli kohale. keerasime küünlad maha, põletasime gaasileegiga kuivaks, võtsime bensupumba kaitsme tagant ära, käiasime siis mootorit küünaldeta kuivemaks, kuumad küünlad sisse, tuld! ei läinud. siis doktor hindas ära, et süütepoolist jagajale tulev juhe ei peksa piisava vahemaa tagant üle. normaalne pidi olema ca 11 mm, no näed, et säde lendab kuskile massi sealt otsast. vennal oli mul kohe õnneks üks vana omega kõrvalt võtta, millelt pooli ringi lappasime ja ..... tuld!:) kõik töötab nagu miska!:)
moraal siis see, et kui tundub, et säde on, siis tegelikult ei pruugi sädet ikkagi olla! surve all jääb selline nõrk signaal, mis väljakeeratud küünlal küll ilmneb, ikkagi nõrgaks. raadiopaigaldusega siis ikkagi mingit seost ei olnud. rootor ja jagajakaas olid ka tegelikult nagu uued. rootori proble on muidugi hea silmas pidada, mul kunagi oli 99, mille süüde jubis hirmsasti, kord töötas ja kord mitte ja aru ei saanud, millest või millal mingi jama. lõpuks selgus, et rootor liikus oma võlli peal üsna jhuslikult, mõnikord oli paigal ja siis veidi ise nihkus teinekord. 1 keevituspunkt otsa ja asi oli stopperdatud, süüde paigas. no aga andis seda viga leida.
tänu ja lugupidamine kõigile abipakkujatele!
süütepool oli p-s. doktor tuli kohale. keerasime küünlad maha, põletasime gaasileegiga kuivaks, võtsime bensupumba kaitsme tagant ära, käiasime siis mootorit küünaldeta kuivemaks, kuumad küünlad sisse, tuld! ei läinud. siis doktor hindas ära, et süütepoolist jagajale tulev juhe ei peksa piisava vahemaa tagant üle. normaalne pidi olema ca 11 mm, no näed, et säde lendab kuskile massi sealt otsast. vennal oli mul kohe õnneks üks vana omega kõrvalt võtta, millelt pooli ringi lappasime ja ..... tuld!:) kõik töötab nagu miska!:)
moraal siis see, et kui tundub, et säde on, siis tegelikult ei pruugi sädet ikkagi olla! surve all jääb selline nõrk signaal, mis väljakeeratud küünlal küll ilmneb, ikkagi nõrgaks. raadiopaigaldusega siis ikkagi mingit seost ei olnud. rootor ja jagajakaas olid ka tegelikult nagu uued. rootori proble on muidugi hea silmas pidada, mul kunagi oli 99, mille süüde jubis hirmsasti, kord töötas ja kord mitte ja aru ei saanud, millest või millal mingi jama. lõpuks selgus, et rootor liikus oma võlli peal üsna jhuslikult, mõnikord oli paigal ja siis veidi ise nihkus teinekord. 1 keevituspunkt otsa ja asi oli stopperdatud, süüde paigas. no aga andis seda viga leida.
tänu ja lugupidamine kõigile abipakkujatele!