Oh sa krt, müts maha:headbang: Kui mingigi võimalus tekib olen kohal, seda ma juba maha magada ei kavatse. Saaremaa Rallil Saab 96, enneolematu:notworthy:
Krt, kui klapiks mingi seltskonna siitpoolt ja läheks vaatama? 1 auto ja 4 inimest ei tohikski väga suur väljaminek tulla... Paak pentsu ja laevapilet, neljapeale jagada tuleb mingi ~500 per nina...?
Algselt postitas: Cyber
Krt, kui klapiks mingi seltskonna siitpoolt ja läheks vaatama? 1 auto ja 4 inimest ei tohikski väga suur väljaminek tulla... Paak pentsu ja laevapilet, neljapeale jagada tuleb mingi ~500 per nina...?
nyyd siis otsapidi saaremaal ja elu kui lillepidu!
kihvt värk algas kohe peale pärnust väljasõitu, kui kõiksugu kirjadega kola , nii treilapeal, kui ka omal jalal li liikumas praami peale.
jõudes kell 18 mandaati, oli rahvast khal kui murdu ja 1 inimene registreeris ylesastujaid.
ja tunnike seismist ja saime uhked ca A2 suurusega kleepsu
d, mis ukse peale tuli liimida.
krt, väljas on 4 kraadi kylma ja autod lumised, porised- no kuidas seda kyll sinna kylge liimida??
aga saime hakkama kuidagi mingi zigulli käest macaiveri teipi laenates.
hea zigullitiim oli, naika olla kõik amordid ise ära vahetand ja koos tyybiga käimakoti ka uue, mingi x-sorti peale pannud.
igaljuhul olid tohutus vaimustuses.
siis läksime tehnilisse ylevaatusesse, kus oli ka normaalne saba aga see liikus vähemalt kiirelt edasi.
ylevaatajad polnd sellist masinat näinudki lähedalt. aga sobis kõik ja allkirja saime alla.
siis läksime ööbimiskohta- mingisse turismitallu. suurepärane elamine ja sauna saime ka. ikka ylilahe peale päeva sooja sauna saada!
nyyd uurime õlut juues ja kuivatatud tuulehaugi närides kaarte ja legendi ja muud igasugust träna, mida kaas anti ja mille järgi sõitma peab.
no kõik on võõras, mitte miskit ei jaga.
mingid suured A4 paberid, pliiatsiga mingeid suuri tähti ja numbreid täis kirjutatud. P3 ja V4 ja V5; krt, mul pole käikegi nii palju, kui seal numbreid.
eks hommikuks pea neist läbi sööma, mida need tähendavad ja kuidas reageerida nende peale.
samas märksime kuskil Orissaare kesklinnas, kaubamaja juures parklas kobedat saab 99. ja myygikuulutus peal. võtsin nri ja helistasin ja mingi somm myyb ja hinnaks tahtis 10K eeki. ja kaasa lubas kahed rehvid ka. sisu oli räpane aga välimus päris ja kere ok, ehk 4+. veel 5 käiku ja kupee. aasta ca 1983.
eestis arvel ka. ostke ära.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
võidusõit sõidetud!
peale mööduvate kiviaedade sai näha ka autodega palistatud kraave.
kell 21 peaks tulemused teada saama. ja eks siis homme ka juttu pikemalt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
tulemused teada:
yldarvestuses 47 koht ja omas klassis 10.
kokku oli stardirivis 111 masinat, omas klassis ca 25.
kokku 111 st startinud autost sai tulemuse kirja 70, ylejäänud katkestasid või diskfalifitseeriti.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kindel soov oli tulla kaasa elama, kuid kartsin seda mis täna juhtuski: praami liiklus töötab aeg luubis. Just mõni aeg tagasi nägin kuidas järjekord liikus kui ainult üks praam sõitis. Ei paku pinget seda teist korda vaadata. Nii et force majure jäi seekord peale.
Pagana hea näeb see pilt rally lehel välja. Kiviaiad taamal kaunistuseks ja isegi pori lendab ratta alt. Huviga loeks järelkaja eredamatest hetkedest.
nyyd prooviks ka mingeid muljeid muljetada:
ilm -2....+2 kraadi, lumised teed, libe; ei väga libe hoopis.
ega sellest, mis asi on kiiruskatse, ennem aru ei saa, kui ta kohal on. Kinni nööritud kiivrid peas, rihmad kinni.
Kaardilugejal on käes suured A4 paberid kuhu suurte tähtedega peale veetud tundmatud symbolid nagu näiteks:
P4 150 P6
20 V4 150
shikaan !!!
V3 libe!!
PO 150 V0
stopp ala!!!
V3 150 finish
jne...
ja stardis, täpselt nagu formelis, punased tuled syttivad kordamööda ja siis hetkega kõik kustuvad! siis vaid gaas põhja ja tuld! Vaatad teed ja kuuled, mida sulle kaardilugeja ette vuristab.
aru suurt midagi ei saa, ise sõidan juba jupp aega vasakuid kurve ja tema teatab mulle vaid paremaid.
ja nii mitmel katsel, ja vahepeal kaob järg yldse ära....
sõidan sinna kuhu näen.
aga samas kui kaardilugeja lugemine mu kiirusega paika läheb siis lausa lust vaid vajutada gaasi kuigi kurvitaha midagi ei näe ja sa vaid tead, et PO, või P1.
Sellised 0 ja 1 kurvid olid täitsa muretult läbitavad suure hooga , samas mingid 3,4,5 olid juba sellised kus 2 käik ja vaatad, et välja ei kaldu rajalt.
nr 6 ga kurve oli ka ikka päris mitu ja tavaliselt kohe mingi 4 või 5 järgi. Nr 6 on lausa tagasipööre.
sõita umbes 100 autona, olid teed ikka juba mõnusalt rööpas, samas teist korda ehk teisel ringil oli juba pidamine ikka palju parem, sest see libe kiht oli lihtsalt enamustest kohtadest teepealt minema pyhitud.
Muidugi 96 ses suhtes hea, et põhi ikka vastu maad ei käinud, mille yle paljud muude masinatega sõitjad hädas olid. aga põhjakaitse päästab neidki!
trass oli tehtud selline, et kiirus väga suureks ei lähe; vaid yhe katse lõpus oli mingi 300 m pikka sirget kus vajutada sai niipalju kui torust tuleb. ja muidugi esimesl korral seda läbides lasime hoo maha esimese punase märgi juures, mis mitte finisit ei tähendand, vaid alles finisile lähenemist.
eks neid märke ja symbolied ja asju olim esimese korra jaoks ikka väga palju, et kõigest kohe läbi närida.
samas teise ringi sõitsime ilma igasuguiste vigadeta ja trahvideta
esimesl ringil oli 2 stopp ala, peale mingit 150+ meetrilist sirget ja mõlemid libisesime ca 1 meetriga yle, siis tagumine käik ja alasse tagasi ja seisma ja taas minema!
see pidurdusmaa oli ikka viimseni ära lihvitud--- vaid lumi ja jää!
osa katseid oli sellistel väga kitsastel kurvilistel teedel otse kiviaedade vahel. ja muidugi nii mõnedki oskasid oma auto sinna kiviaia peale panna; seda , et mingitesse kraavidesse yksteise taha parkida tuli samuti ette. ( hea, et rajapeale ette ei jäänud). Ja see, et pärast kiiruskatset kohe vastu suuri kive puruks rattaid tuli vahetada oli ka täiesti normaalne
kokkuvõttes lõpetasime, mis oli tähtis rally edukaks läbinmiseks, kuigi kaotasime ralli võitjale ca 5 minutit. OK, kui oleks 2 minutit kuskilt võitu saand oleks juba vähga hea, aga kust? eks ikka kogemusi vajaka ja trenni tehtud pole yldse.
samas mingi mosse 2140 AZLK oli yldarvestuses 20 kohal.
kuidas- ei tea!
ju ikka aastatepikkused kogemused ja kaardilugejaga täpne töö, mis muud.
Samas 96 on ikka loom kyll, et sellega selliseid asju võib julgesti ette võtta!