Tagaklaasi- ja peeglisoojendusest.
Miinuskraadidega tuleb teema jälle mul päevakorrale.Lugu ise selline, et mul ei tööta peegli- ega tagaklaasisoojendus ja vahet pole mis temp. väljas on. Kaitsmed on üle kontrollitud sada korda ja isegi juhtmed.Kas see ACC võib panna segast sest see reguleerimine käib ju läbi selle? On kellelgi mingeid kogemusi analoogse probleemiga? Acc kalibreerimine on ka selline, et tuled vilguvad läbi ja viskab temp. näidu ette tagasi- samas vanal tonnisel toimus kalibreerimine oluliselt pikemalt ja lõpus andis veateate arvu.Igasugune nõu on teretulnud!
Nüüd ei teagi...Ee
Ma lugesin et alati kui aku juhe ära võtta tuleb sisi Kalibreerida kllima uuesti vajutades siis vasakpoolse klahvirea kõige ülemist nuppu ja parempoolse klahvirea kõige alumist nuppu aga ma ei tea mul see ei toiminud:S
Pidavat mingi nulli või siis kui mingi error mingi error koodi ette viskama.
Mul endal on Saab 9000 2.0.125 KW,Turbo ja aastaks siis on 1990
Ma lugesin et alati kui aku juhe ära võtta tuleb sisi Kalibreerida kllima uuesti vajutades siis vasakpoolse klahvirea kõige ülemist nuppu ja parempoolse klahvirea kõige alumist nuppu aga ma ei tea mul see ei toiminud:S
Pidavat mingi nulli või siis kui mingi error mingi error koodi ette viskama.
Mul endal on Saab 9000 2.0.125 KW,Turbo ja aastaks siis on 1990
Taasta algatuseks tehase algseaded,siis kalibreeri ja külma masinaga näed(või mitte),kas toimib.Algselt postitas: heiti
Miinuskraadidega tuleb teema jälle mul päevakorrale.Lugu ise selline, et mul ei tööta peegli- ega tagaklaasisoojendus ja vahet pole mis temp. väljas on. Kaitsmed on üle kontrollitud sada korda ja isegi juhtmed.Kas see ACC võib panna segast sest see reguleerimine käib ju läbi selle? On kellelgi mingeid kogemusi analoogse probleemiga? Acc kalibreerimine on ka selline, et tuled vilguvad läbi ja viskab temp. näidu ette tagasi- samas vanal tonnisel toimus kalibreerimine oluliselt pikemalt ja lõpus andis veateate arvu.Igasugune nõu on teretulnud!
Eelduseks on toimiv välistemp. andur.Kui ka manuaalselt ei toimi,tuleb lülitusreleed,kaitsmeid,ühendusi masse jne. kontrollida.
edit: on väike võimalus,et rakendunud on antud ahela automaatkaitse(elektrooniline),mis asub moodulis sees.Vanadusest need tihti ACC2-1`l streigivad ja rakenduvad juba marginaalsel koormamisel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
edit: on väike võimalus,et rakendunud on antud ahela automaatkaitse(elektrooniline),mis asub moodulis sees.Vanadusest need tihti ACC2-1`l streigivad ja rakenduvad juba marginaalsel koormamisel.
mul oli vastupidi ACC2-1ga lülitas lambist ise tagaklaasi soojenduse sisse ja ei lasknud ka välja lülitada. Isegi kui süüte välja võtsin ja kogu armatuur pime oli, siis säras tagaklaasi soojenduse märgutuli uhkes üksinduses edasi

M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
ACC 2-1 softi ja -loogikavead ju üldtuntud
.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989