Keegi äkki mõne nõuande.

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
pakkam
Postitusi: 75
Liitunud: R Nov 14, 2008 16:50
Asukoht:
Auto:

#1

Selline küsimus et äkki keegi oska mulle vähe nõu anda.On ju nii et kui mootorilt võtta mootori käimise ajal õli kork ära siis mootor peab jääma põdisema ja ei tohi välja surra...Täna tegin nii ka enda saabil,Aga kui eemaldasin mootori korgi siis ei teinud mootor võgatuski...
Kas see on siis hea w?
Et mootor ilusasti korras või ..?

Igasugune abi teretulnud.
moki
Postitusi: 97
Liitunud: L Nov 11, 2006 21:52
Asukoht:
Auto:

#2

Siis on ju hästi kui ei surnud.Aga ma ei saa aru mis selle postituse mõte on:wtf::bs:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

Tead ma soovitan võtta ette Arseni Palu raamatu "Sõiduautod";) Loe läbi, siis hakka tuhlama internetis, mootori ehitus, tööpõhimõtted, kütusesissepritse põhimõtted, karburatsioon, bla bla bla. Sa ei saa kunagi siit foorumist nii palju tarkust kui kirjandusest. Siit saad ainult näpunäiteid mõne asja korda tegemiseks. Aga kui sul huvi suur siis soovitan lugeda. Ma olin a'la 8 aastat tagasi samasugune nagamann.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Ilmselt oleneb mootorist... klassikul hakkas küll vist lonkama selle peale. Tonnisel pole proovind, ei ole nagu vajadust töötaval mootoril õlivarrast kiskuda, õli kontrolliks peab ikka laskma maha valguda õlil
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

Õlipunni eemaldamisel pole võimalik, et mootor välja sureks. Siis peaks olema karteri tuulutus näiteks väga vales kohas.
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 394
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#6

Minu kunagine klassik,millel mootori töötades õli kork lahti sai võetud,seiskus ka mootor! Minu teada sõidab see mootor siiani probleemivabalt...vist?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#7

Karter on ühenduses sisselaskega, tuulutuse kaudu siis. Tühikäigu ajal on sisselaskes suur hõrendus, nõnda ka karteris. Seega imetakse sealt aktiivselt gaasid välja. Karter on õhutihe. Kui nüüd karter korgi eemaldamise järel lisaõhku saab, siis jõuab see tuulutuse kaudu sisselaskesse. Mida see lisaõhk nüüd põhjustab, sõltub pritsungi ehitusest. Kui on õhulugeja, siis see lisaõhk on lugemata ja segu läheb järsult lahjaks. Mootori töö läheb ebaõhtlaseks ja võib välja surra. Kui on MAP'ga pritsung, siis see peaks suutma segu korrigeerida ja mootor jääb tööle. Pöörded hetkeks ikka kõiguvad.
Selline loogiline arutelu siis, kuivõrd see tõde on :cool:
Kasutaja avatar
pakkam
Postitusi: 75
Liitunud: R Nov 14, 2008 16:50
Asukoht:
Auto:

#8

Mul oli ennem audi 90.Kui sellel õlikorgi eemaldasin siis kohe moootor seiskus..
Ma tean ka nagu et kui õlikork ära võtta siis korra peaks käima mingi jõnks läbi aga mootor peab jääma tööle.
Aga kui ma korgi eemaldasin ei käinud mingit jõnksu ega midagi,,,Üks niinimetatud asjatundja:D
Klassivenna ütles et see ei tähenda head..
Iimelik.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#9

Ma ei tea, kuidas Audil aga Civicul(v.a 88), CRX(v.a88), Accordil(v.a 91) Saab9000(v.a 88) ja Saab 9-5 (v.a 04)(traktor) ei ole mingit vahet, on seal see kork või mitte. Lihtsalt kunagi mul ühel sõbral oli kombeks alati õlikork maha keerata ja vaadata kas pritsib ka palju õli välja, et siis umbes nagu kontrollis, et kas on survet karteris või mitte.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Kasutaja avatar
pakkam
Postitusi: 75
Liitunud: R Nov 14, 2008 16:50
Asukoht:
Auto:

#10

OOkei:)
Aitäh.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#11

Kuid karterituulutus (voolikud, klapp, niplid, tihendipuksid) tuleb nagunii üle vaadata, need vananedes levinud hädade põhjustajad. Jupid pole kallid ning vahetada lihtne.
Vasta