Selline küsimus et äkki keegi oska mulle vähe nõu anda.On ju nii et kui mootorilt võtta mootori käimise ajal õli kork ära siis mootor peab jääma põdisema ja ei tohi välja surra...Täna tegin nii ka enda saabil,Aga kui eemaldasin mootori korgi siis ei teinud mootor võgatuski...
Kas see on siis hea w?
Et mootor ilusasti korras või ..?
Igasugune abi teretulnud.
Keegi äkki mõne nõuande.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tead ma soovitan võtta ette Arseni Palu raamatu "Sõiduautod";) Loe läbi, siis hakka tuhlama internetis, mootori ehitus, tööpõhimõtted, kütusesissepritse põhimõtted, karburatsioon, bla bla bla. Sa ei saa kunagi siit foorumist nii palju tarkust kui kirjandusest. Siit saad ainult näpunäiteid mõne asja korda tegemiseks. Aga kui sul huvi suur siis soovitan lugeda. Ma olin a'la 8 aastat tagasi samasugune nagamann.
Minu kunagine klassik,millel mootori töötades õli kork lahti sai võetud,seiskus ka mootor! Minu teada sõidab see mootor siiani probleemivabalt...vist?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Karter on ühenduses sisselaskega, tuulutuse kaudu siis. Tühikäigu ajal on sisselaskes suur hõrendus, nõnda ka karteris. Seega imetakse sealt aktiivselt gaasid välja. Karter on õhutihe. Kui nüüd karter korgi eemaldamise järel lisaõhku saab, siis jõuab see tuulutuse kaudu sisselaskesse. Mida see lisaõhk nüüd põhjustab, sõltub pritsungi ehitusest. Kui on õhulugeja, siis see lisaõhk on lugemata ja segu läheb järsult lahjaks. Mootori töö läheb ebaõhtlaseks ja võib välja surra. Kui on MAP'ga pritsung, siis see peaks suutma segu korrigeerida ja mootor jääb tööle. Pöörded hetkeks ikka kõiguvad.
Selline loogiline arutelu siis, kuivõrd see tõde on
Selline loogiline arutelu siis, kuivõrd see tõde on

Mul oli ennem audi 90.Kui sellel õlikorgi eemaldasin siis kohe moootor seiskus..
Ma tean ka nagu et kui õlikork ära võtta siis korra peaks käima mingi jõnks läbi aga mootor peab jääma tööle.
Aga kui ma korgi eemaldasin ei käinud mingit jõnksu ega midagi,,,Üks niinimetatud asjatundja:D
Klassivenna ütles et see ei tähenda head..
Iimelik.
Ma tean ka nagu et kui õlikork ära võtta siis korra peaks käima mingi jõnks läbi aga mootor peab jääma tööle.
Aga kui ma korgi eemaldasin ei käinud mingit jõnksu ega midagi,,,Üks niinimetatud asjatundja:D
Klassivenna ütles et see ei tähenda head..
Iimelik.
Ma ei tea, kuidas Audil aga Civicul(v.a 88), CRX(v.a88), Accordil(v.a 91) Saab9000(v.a 88) ja Saab 9-5 (v.a 04)(traktor) ei ole mingit vahet, on seal see kork või mitte. Lihtsalt kunagi mul ühel sõbral oli kombeks alati õlikork maha keerata ja vaadata kas pritsib ka palju õli välja, et siis umbes nagu kontrollis, et kas on survet karteris või mitte.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü