Siduriga probleem

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#1

Täna poest tulles tunnen, et siduripedaal käib hästi kergelt... Hakkan tagurdama, tagurpidi käik läheb hästi raskelt sisse. Esimene läks korralikult. Tee peal teine on OK aga kolmas läheb juba tsipa raskemini sisse. Algul arvasin, et talvised porimatid on nii suured, et ei saa korralikult sidurit alla vajutada. Jätsin auto seisma... aga tagurpidi käik läks veel raskemalt sisse. Pidi peaaegu jõuga seda väänama.
Tea milles probleem võib olla? Käigud lähevad korralikult sisse aga tagurdada ei saa ja võtit ei saa varsti kätte. Kas siduriketas läbi?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

sul sidur ei lahutu;
ng puhul siduri tross annab vahest otsad;
kui ketas ära kulub, siis hoopis vastupidised symptoomid, sidur hakkab libisema.

eks ta lõpeb kyllaltki kiiresti. vahetamisega saad ise hakkama kyll, sa noor mees, väike pea mahub pedaalide vahele japisikesed sõrmed pääsevad hästi ligi pedaali kohale, kus tross kinni läheb
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#3

Kui suur töö see siduritrossi vahetus on? Ja kas praeguse siduriga sõitmine võib kuidagi ohtlik olla, kui tagurpidi käiku peab sisse "väänama"? Või on mingi oht, et sidur kaob üldse ära?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#4

Algselt postitas: Taavi_R
Kui suur töö see siduritrossi vahetus on? Ja kas praeguse siduriga sõitmine võib kuidagi ohtlik olla, kui tagurpidi käiku peab sisse "väänama"? Või on mingi oht, et sidur kaob üldse ära?
Variant on see, et siduritross üldse katkeb või venib lõpuks täiesti välja. Ega siis ikka ei sõida küll eriti..
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

Kui tegemist on automaatpingutiga trossiga, siis see hävib üsna järsku.
Poolenisti töötav staadium ei kesta kaua.
Pane uus käsitsi reguleeritav tross.
Maksis paarsada EEK-i.
Vahetusega saad ise hakkama.
Pool tundi kulus mul esimesel korral koos tööriistade tassimisega.
B-osa võib olla ebapiisava reguleerimismaaga.
Olen pidanud kahel trossil kõri lühemaks tegema, et pedaal lõua alla ei jääks.

Loomulikult võid saada mult ka kasutatud trossi, kui soovid.

On olemas õhkõrn võimalus, et su autol ei olegi enam trossiga sidur, sest u 96aastast hakkas tulema hüdro.
Sel juhul otsi lekkeid.
Just mõni aeg tagasi lasi mul ühel Toyotal sidurisilinder vedelikku vähehaaval edasi-tagasi ja vedelikukadu ei olnud.
Silindri vahetus aitas.
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#6

Vajutasin pedaali alla ja lasin järsku tagasi, tõmbas pedaali esimese korraga jälle OK asendisse. Sidur võtab ilusasti. Käigud lähevad ka korralikult sisse.

Aga edasi... kas tuleks hakata juba söögikõrvalt mingit raha kõrvale panema, et midagi ära vahetada? Või tuleks kohe see tross ära vahetada?
matu
Postitusi: 51
Liitunud: R Sept 07, 2007 12:32
Asukoht:
Auto:

#7

Panen enda probleemi ka siia kirja. Täna hakkasin ristmiku tagant liikuma ja teist käiku sisse pannes käis sidurit vajutades plõks ja pedaal jäigi põhja. Õnneks juhtus asi paarsada meetrit kodust eemal, nii et sain 2. käiguga koduõue longata. Millega võib tegu olla? Auto on OG 9-3.

Kuna esmaspäevani ilmselt kõik autoremontijad peavad jõule, siis olen vist selle ajani jalamees...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

Siduri tross läks arvatavasti katki.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

9-3-l vist polnud enam trossi seal... Puha hüdraulika.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

Õliga jah
See oli 900 NG millel olid mõlemad variandid.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Ju andis peasilinder otsad,harvem töösilinder.Kui loik all,siis viimane.
matu
Postitusi: 51
Liitunud: R Sept 07, 2007 12:32
Asukoht:
Auto:

#12

Kas keegi oskab öelda, kas Troost on täna mingist kellast lahti? Mingis teises teemas Eleri ütles, et 26.12 on nad olemas, aga proovisin mitut telefoni ja keegi ei vasta.
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#13

Kunagi sa CarStopis NG900 ära lasta vahetada tross, kokku kulus vist mingi tunnike tööd ja B varusoa, alla 1000.- kogu jama kokku ja käsitsi reguleeritav tross ideaalne.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#14

Algselt postitas: matu
Kas keegi oskab öelda, kas Troost on täna mingist kellast lahti? Mingis teises teemas Eleri ütles, et 26.12 on nad olemas, aga proovisin mitut telefoni ja keegi ei vasta.

olime olemas aga tegelesime uue töökoja viimistlusega.tuleb kannatada 29ndani
Vasta