Täna poest tulles tunnen, et siduripedaal käib hästi kergelt... Hakkan tagurdama, tagurpidi käik läheb hästi raskelt sisse. Esimene läks korralikult. Tee peal teine on OK aga kolmas läheb juba tsipa raskemini sisse. Algul arvasin, et talvised porimatid on nii suured, et ei saa korralikult sidurit alla vajutada. Jätsin auto seisma... aga tagurpidi käik läks veel raskemalt sisse. Pidi peaaegu jõuga seda väänama.
Tea milles probleem võib olla? Käigud lähevad korralikult sisse aga tagurdada ei saa ja võtit ei saa varsti kätte. Kas siduriketas läbi?
Siduriga probleem
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sul sidur ei lahutu;
ng puhul siduri tross annab vahest otsad;
kui ketas ära kulub, siis hoopis vastupidised symptoomid, sidur hakkab libisema.
eks ta lõpeb kyllaltki kiiresti. vahetamisega saad ise hakkama kyll, sa noor mees, väike pea mahub pedaalide vahele japisikesed sõrmed pääsevad hästi ligi pedaali kohale, kus tross kinni läheb
ng puhul siduri tross annab vahest otsad;
kui ketas ära kulub, siis hoopis vastupidised symptoomid, sidur hakkab libisema.
eks ta lõpeb kyllaltki kiiresti. vahetamisega saad ise hakkama kyll, sa noor mees, väike pea mahub pedaalide vahele japisikesed sõrmed pääsevad hästi ligi pedaali kohale, kus tross kinni läheb
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Variant on see, et siduritross üldse katkeb või venib lõpuks täiesti välja. Ega siis ikka ei sõida küll eriti..Algselt postitas: Taavi_R
Kui suur töö see siduritrossi vahetus on? Ja kas praeguse siduriga sõitmine võib kuidagi ohtlik olla, kui tagurpidi käiku peab sisse "väänama"? Või on mingi oht, et sidur kaob üldse ära?
Kui tegemist on automaatpingutiga trossiga, siis see hävib üsna järsku.
Poolenisti töötav staadium ei kesta kaua.
Pane uus käsitsi reguleeritav tross.
Maksis paarsada EEK-i.
Vahetusega saad ise hakkama.
Pool tundi kulus mul esimesel korral koos tööriistade tassimisega.
B-osa võib olla ebapiisava reguleerimismaaga.
Olen pidanud kahel trossil kõri lühemaks tegema, et pedaal lõua alla ei jääks.
Loomulikult võid saada mult ka kasutatud trossi, kui soovid.
On olemas õhkõrn võimalus, et su autol ei olegi enam trossiga sidur, sest u 96aastast hakkas tulema hüdro.
Sel juhul otsi lekkeid.
Just mõni aeg tagasi lasi mul ühel Toyotal sidurisilinder vedelikku vähehaaval edasi-tagasi ja vedelikukadu ei olnud.
Silindri vahetus aitas.
Poolenisti töötav staadium ei kesta kaua.
Pane uus käsitsi reguleeritav tross.
Maksis paarsada EEK-i.
Vahetusega saad ise hakkama.
Pool tundi kulus mul esimesel korral koos tööriistade tassimisega.
B-osa võib olla ebapiisava reguleerimismaaga.
Olen pidanud kahel trossil kõri lühemaks tegema, et pedaal lõua alla ei jääks.
Loomulikult võid saada mult ka kasutatud trossi, kui soovid.
On olemas õhkõrn võimalus, et su autol ei olegi enam trossiga sidur, sest u 96aastast hakkas tulema hüdro.
Sel juhul otsi lekkeid.
Just mõni aeg tagasi lasi mul ühel Toyotal sidurisilinder vedelikku vähehaaval edasi-tagasi ja vedelikukadu ei olnud.
Silindri vahetus aitas.
Vajutasin pedaali alla ja lasin järsku tagasi, tõmbas pedaali esimese korraga jälle OK asendisse. Sidur võtab ilusasti. Käigud lähevad ka korralikult sisse.
Aga edasi... kas tuleks hakata juba söögikõrvalt mingit raha kõrvale panema, et midagi ära vahetada? Või tuleks kohe see tross ära vahetada?
Aga edasi... kas tuleks hakata juba söögikõrvalt mingit raha kõrvale panema, et midagi ära vahetada? Või tuleks kohe see tross ära vahetada?
Panen enda probleemi ka siia kirja. Täna hakkasin ristmiku tagant liikuma ja teist käiku sisse pannes käis sidurit vajutades plõks ja pedaal jäigi põhja. Õnneks juhtus asi paarsada meetrit kodust eemal, nii et sain 2. käiguga koduõue longata. Millega võib tegu olla? Auto on OG 9-3.
Kuna esmaspäevani ilmselt kõik autoremontijad peavad jõule, siis olen vist selle ajani jalamees...
Kuna esmaspäevani ilmselt kõik autoremontijad peavad jõule, siis olen vist selle ajani jalamees...
Ju andis peasilinder otsad,harvem töösilinder.Kui loik all,siis viimane.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- andreas1982
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Kunagi sa CarStopis NG900 ära lasta vahetada tross, kokku kulus vist mingi tunnike tööd ja B varusoa, alla 1000.- kogu jama kokku ja käsitsi reguleeritav tross ideaalne.
Algselt postitas: matu
Kas keegi oskab öelda, kas Troost on täna mingist kellast lahti? Mingis teises teemas Eleri ütles, et 26.12 on nad olemas, aga proovisin mitut telefoni ja keegi ei vasta.
olime olemas aga tegelesime uue töökoja viimistlusega.tuleb kannatada 29ndani