Mootoriketi vahetus

Vasta
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#1

Mis kilomeetrite hulga järel mootoriketti vahetada tuleks?
Mis sellega seoses veel vahetada tuleb?
Palju jupid pluss vahetus võiks maksta?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Siis kui koliseb. lisaks hammasrattad ja tallad. olenevalt mudelist ma pakuks mingi 10-15k
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#3

See on selline kolin nagu, päkapikk koputaks vastu kapotti altpoolt haamriga:D

Pikka vilet laseb Jõuluvana, et

Käib töö ja vile koos noh:D Päkapikk teeb tööd ja Jõuluvana vilistab
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
joels
Postitusi: 156
Liitunud: E Nov 26, 2007 15:39
Asukoht:
Auto:

#4

Reede...:P
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#5

Targad mehed väitsid viimasel korral, et mu autol mootori balansseerivad rihmad lõdvad...et tuleks vahetus ette võtta! Kas neid kuidagi pingutada ei anna? Ja väidavad, et kui see vahetus ette võtta, siis tuleks mootori kett sinna juurde kuuluvaga tuleb kah ära vahetada! On see tõesti nii?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Carruks
Targad mehed väitsid viimasel korral, et mu autol mootori balansseerivad rihmad lõdvad...et tuleks vahetus ette võtta!
Kes need Targad olid kui küsida tohib:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#7

milles see balanseerivate rihmade lõtvus väljendub muidu ?
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#8

kas see keti kolin on metalne muidu?
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#9

Kuradima raske on ikka sõnasega ära seletada missugune on keti kolin.Käige mõne targema juures ära las see kuulab. Kui niimodi keegi küsib ,et midagi koliseb või vilistab ja et see on tingimatta kett, võib sellele inimesele küll hiromandi paberid välja kirjutada.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#10

Õpetusi ja kommentaare saavad anda asjatundjad.Mitte kuulajale meeldiva roobaga vms. asjatundjad, vaid asjatundjad esitatud küsimuse alal.
Ehe näide asjatundliku kommentaari kohta seisab mul hetkel garaažis.Umbes nädal aega tagasi kurtis üks naisterahvast Volvo v70 omanik mulle, et õlivarras on vee-õliseguse emulsiooniga kaetud.Ja jahutusvedeliku paagis on õli.Mina ütlesin, et nüüd jätku ruttu auto seisma ja enam ei tohi sellega sõita.Tahtis, et mina seda tegema hakkaksin.Ma üritasin ikka kõrvale hiilida, aga Infos öeldi väga viiekohalisi ja räägib, et ma peaks ikka ise tegema.Hea küll, rahanumbrid tiirlesid endal silme ees, mõtlesin, et teen siis.
Esimene asi ole see, et paisupaagis oli lihtsalt väga palju päevi näinud jahusvedelik, aga üldse mitte õline.Õlivarras oli tõesti emulsioonine.Lasin mootorist õli välja.Täiesti puhas õli tuli sealt, ilma igasuguse emulsioonita.Siis vaatasin seda kummitihendit, mis on õlivarda plastiku ümber ja tihendab teda toru seinaga.See ei olnud enam kummitihend vaid kõva plastikjunn.Seega sattus sealt seda vett torusse sisse ja tekitas seda emulsiooni.
Ja selle pädeva kommentaari auto olukorra panid tõsiste nägudega mehed.Targemad mehed, kes ise on enda autol isegi õli ja piduriklotsid ära vahetanud.Ma oleks muidugi võinud jutu järgi kaanetihendi ja rihmad ära vahetada ja pärast ütleks, et saaled ka veel pees ja uut väntvõlli on ka vaja ,jne.Pappi niigu muda.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#11

Vanasõna:eksimine on inimlik ja inimene on ekslik.:wise:
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#12

Algselt postitas: Carruks
Mis kilomeetrite hulga järel mootoriketti vahetada tuleks?
Mis sellega seoses veel vahetada tuleb?
Palju jupid pluss vahetus võiks maksta?

tüüpviga 9-3ss on balans.keti pinguti talla purunemine, mille tulemusena vahetada kett,tald,pinguti,otsakaane tihend ja ülejäänud selgub töö käigus..
tüüpiline iseloomustav omadus- mootori ebaühtlkane töö ja vibratsioon...

kui on probleem ja mure oma auto korrasoleku pärast, siis broneeri aeg 6599750

..ma ei saa aru, mis tuule püüdmine siin käib:wall:
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#13

Ise olen pannud kahte viga tähele:
1. Tühikäigul vibratsioon.
2. Müratase mootori juurest on tunduvalt suurenenud. Ei tea kas teeb häält mõni laager seoses rihmadega või midagi muud.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#14

Algselt postitas: Carruks
Ise olen pannud kahte viga tähele:
1. Tühikäigul vibratsioon.
2. Müratase mootori juurest on tunduvalt suurenenud. Ei tea kas teeb häält mõni laager seoses rihmadega või midagi muud.

eeldatav vigade loetelu ja 99% täpne vastus oli eelmises postituses:)
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: mad1
Algselt postitas: Carruks
Mis kilomeetrite hulga järel mootoriketti vahetada tuleks?
Mis sellega seoses veel vahetada tuleb?
Palju jupid pluss vahetus võiks maksta?

tüüpviga 9-3ss on balans.keti pinguti talla purunemine, mille tulemusena vahetada kett,tald,pinguti,otsakaane tihend ja ülejäänud selgub töö käigus..
tüüpiline iseloomustav omadus- mootori ebaühtlkane töö ja vibratsioon...

kui on probleem ja mure oma auto korrasoleku pärast, siis broneeri aeg 6599750

..ma ei saa aru, mis tuule püüdmine siin käib:wall:

teema juurde tagasi tulles, küsiksin kas see eeldab mootori maha võtmist ?
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#16

Algselt postitas: Sil
Algselt postitas: mad1
Algselt postitas: Carruks
Mis kilomeetrite hulga järel mootoriketti vahetada tuleks?
Mis sellega seoses veel vahetada tuleb?
Palju jupid pluss vahetus võiks maksta?

tüüpviga 9-3ss on balans.keti pinguti talla purunemine, mille tulemusena vahetada kett,tald,pinguti,otsakaane tihend ja ülejäänud selgub töö käigus..
tüüpiline iseloomustav omadus- mootori ebaühtlkane töö ja vibratsioon...

kui on probleem ja mure oma auto korrasoleku pärast, siis broneeri aeg 6599750

..ma ei saa aru, mis tuule püüdmine siin käib:wall:

teema juurde tagasi tulles, küsiksin kas see eeldab mootori maha võtmist ?

ss puhul ei eelda
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#17

[/quote]

teema juurde tagasi tulles, küsiksin kas see eeldab mootori maha võtmist ? [/quote]

9000 mootorit ei ole vaja maha võtta. Kui tegemist on veel 2.0 (96kw) kus on üks kett ja hammakaid ei näinud vajalikuks vahetama, võib veel lihtsamal teha ;) kui on kirjeldatud siin http://saab-9000.5go.ru/html/4.htm
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#18

Algselt postitas: D116

teema juurde tagasi tulles, küsiksin kas see eeldab mootori maha võtmist ? [/quote]

9000 mootorit ei ole vaja maha võtta. Kui tegemist on veel 2.0 (96kw) kus on üks kett ja hammakaid ei näinud vajalikuks vahetama, võib veel lihtsamal teha ;) kui on kirjeldatud siin http://saab-9000.5go.ru/html/4.htm [/quote]

teemaks oli 9-3 SS konkreetne juhtum:P

mis puutub asjasse 9000 poolik töö?
RAERSAAB
Postitusi: 7
Liitunud: K Juul 23, 2008 16:33
Asukoht:
Auto:

#19

Kogemus 98 a 95-ga 2,0 110 kW jooksis lõdva kett üle aga õnneks jäid klapid ellu ja surved korras. Vahetasin kogu komplekti kette taldasid hammasrattaid ja auto sõidab uuesti.
Vasta