Mis kilomeetrite hulga järel mootoriketti vahetada tuleks?
Mis sellega seoses veel vahetada tuleb?
Palju jupid pluss vahetus võiks maksta?
Mootoriketi vahetus
Targad mehed väitsid viimasel korral, et mu autol mootori balansseerivad rihmad lõdvad...et tuleks vahetus ette võtta! Kas neid kuidagi pingutada ei anna? Ja väidavad, et kui see vahetus ette võtta, siis tuleks mootori kett sinna juurde kuuluvaga tuleb kah ära vahetada! On see tõesti nii?
Kes need Targad olid kui küsida tohib:wtf:Algselt postitas: Carruks
Targad mehed väitsid viimasel korral, et mu autol mootori balansseerivad rihmad lõdvad...et tuleks vahetus ette võtta!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Kuradima raske on ikka sõnasega ära seletada missugune on keti kolin.Käige mõne targema juures ära las see kuulab. Kui niimodi keegi küsib ,et midagi koliseb või vilistab ja et see on tingimatta kett, võib sellele inimesele küll hiromandi paberid välja kirjutada.
Õpetusi ja kommentaare saavad anda asjatundjad.Mitte kuulajale meeldiva roobaga vms. asjatundjad, vaid asjatundjad esitatud küsimuse alal.
Ehe näide asjatundliku kommentaari kohta seisab mul hetkel garaažis.Umbes nädal aega tagasi kurtis üks naisterahvast Volvo v70 omanik mulle, et õlivarras on vee-õliseguse emulsiooniga kaetud.Ja jahutusvedeliku paagis on õli.Mina ütlesin, et nüüd jätku ruttu auto seisma ja enam ei tohi sellega sõita.Tahtis, et mina seda tegema hakkaksin.Ma üritasin ikka kõrvale hiilida, aga Infos öeldi väga viiekohalisi ja räägib, et ma peaks ikka ise tegema.Hea küll, rahanumbrid tiirlesid endal silme ees, mõtlesin, et teen siis.
Esimene asi ole see, et paisupaagis oli lihtsalt väga palju päevi näinud jahusvedelik, aga üldse mitte õline.Õlivarras oli tõesti emulsioonine.Lasin mootorist õli välja.Täiesti puhas õli tuli sealt, ilma igasuguse emulsioonita.Siis vaatasin seda kummitihendit, mis on õlivarda plastiku ümber ja tihendab teda toru seinaga.See ei olnud enam kummitihend vaid kõva plastikjunn.Seega sattus sealt seda vett torusse sisse ja tekitas seda emulsiooni.
Ja selle pädeva kommentaari auto olukorra panid tõsiste nägudega mehed.Targemad mehed, kes ise on enda autol isegi õli ja piduriklotsid ära vahetanud.Ma oleks muidugi võinud jutu järgi kaanetihendi ja rihmad ära vahetada ja pärast ütleks, et saaled ka veel pees ja uut väntvõlli on ka vaja ,jne.Pappi niigu muda.
Ehe näide asjatundliku kommentaari kohta seisab mul hetkel garaažis.Umbes nädal aega tagasi kurtis üks naisterahvast Volvo v70 omanik mulle, et õlivarras on vee-õliseguse emulsiooniga kaetud.Ja jahutusvedeliku paagis on õli.Mina ütlesin, et nüüd jätku ruttu auto seisma ja enam ei tohi sellega sõita.Tahtis, et mina seda tegema hakkaksin.Ma üritasin ikka kõrvale hiilida, aga Infos öeldi väga viiekohalisi ja räägib, et ma peaks ikka ise tegema.Hea küll, rahanumbrid tiirlesid endal silme ees, mõtlesin, et teen siis.
Esimene asi ole see, et paisupaagis oli lihtsalt väga palju päevi näinud jahusvedelik, aga üldse mitte õline.Õlivarras oli tõesti emulsioonine.Lasin mootorist õli välja.Täiesti puhas õli tuli sealt, ilma igasuguse emulsioonita.Siis vaatasin seda kummitihendit, mis on õlivarda plastiku ümber ja tihendab teda toru seinaga.See ei olnud enam kummitihend vaid kõva plastikjunn.Seega sattus sealt seda vett torusse sisse ja tekitas seda emulsiooni.
Ja selle pädeva kommentaari auto olukorra panid tõsiste nägudega mehed.Targemad mehed, kes ise on enda autol isegi õli ja piduriklotsid ära vahetanud.Ma oleks muidugi võinud jutu järgi kaanetihendi ja rihmad ära vahetada ja pärast ütleks, et saaled ka veel pees ja uut väntvõlli on ka vaja ,jne.Pappi niigu muda.
Algselt postitas: Carruks
Mis kilomeetrite hulga järel mootoriketti vahetada tuleks?
Mis sellega seoses veel vahetada tuleb?
Palju jupid pluss vahetus võiks maksta?
tüüpviga 9-3ss on balans.keti pinguti talla purunemine, mille tulemusena vahetada kett,tald,pinguti,otsakaane tihend ja ülejäänud selgub töö käigus..
tüüpiline iseloomustav omadus- mootori ebaühtlkane töö ja vibratsioon...
kui on probleem ja mure oma auto korrasoleku pärast, siis broneeri aeg 6599750
..ma ei saa aru, mis tuule püüdmine siin käib:wall:
Algselt postitas: Carruks
Ise olen pannud kahte viga tähele:
1. Tühikäigul vibratsioon.
2. Müratase mootori juurest on tunduvalt suurenenud. Ei tea kas teeb häält mõni laager seoses rihmadega või midagi muud.
eeldatav vigade loetelu ja 99% täpne vastus oli eelmises postituses:)
Algselt postitas: mad1Algselt postitas: Carruks
Mis kilomeetrite hulga järel mootoriketti vahetada tuleks?
Mis sellega seoses veel vahetada tuleb?
Palju jupid pluss vahetus võiks maksta?
tüüpviga 9-3ss on balans.keti pinguti talla purunemine, mille tulemusena vahetada kett,tald,pinguti,otsakaane tihend ja ülejäänud selgub töö käigus..
tüüpiline iseloomustav omadus- mootori ebaühtlkane töö ja vibratsioon...
kui on probleem ja mure oma auto korrasoleku pärast, siis broneeri aeg 6599750
..ma ei saa aru, mis tuule püüdmine siin käib:wall:
teema juurde tagasi tulles, küsiksin kas see eeldab mootori maha võtmist ?
Algselt postitas: SilAlgselt postitas: mad1Algselt postitas: Carruks
Mis kilomeetrite hulga järel mootoriketti vahetada tuleks?
Mis sellega seoses veel vahetada tuleb?
Palju jupid pluss vahetus võiks maksta?
tüüpviga 9-3ss on balans.keti pinguti talla purunemine, mille tulemusena vahetada kett,tald,pinguti,otsakaane tihend ja ülejäänud selgub töö käigus..
tüüpiline iseloomustav omadus- mootori ebaühtlkane töö ja vibratsioon...
kui on probleem ja mure oma auto korrasoleku pärast, siis broneeri aeg 6599750
..ma ei saa aru, mis tuule püüdmine siin käib:wall:
teema juurde tagasi tulles, küsiksin kas see eeldab mootori maha võtmist ?
ss puhul ei eelda
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
[/quote]
teema juurde tagasi tulles, küsiksin kas see eeldab mootori maha võtmist ? [/quote]
9000 mootorit ei ole vaja maha võtta. Kui tegemist on veel 2.0 (96kw) kus on üks kett ja hammakaid ei näinud vajalikuks vahetama, võib veel lihtsamal teha
kui on kirjeldatud siin http://saab-9000.5go.ru/html/4.htm
teema juurde tagasi tulles, küsiksin kas see eeldab mootori maha võtmist ? [/quote]
9000 mootorit ei ole vaja maha võtta. Kui tegemist on veel 2.0 (96kw) kus on üks kett ja hammakaid ei näinud vajalikuks vahetama, võib veel lihtsamal teha

__In Boost We Trust__
Algselt postitas: D116
teema juurde tagasi tulles, küsiksin kas see eeldab mootori maha võtmist ? [/quote]
9000 mootorit ei ole vaja maha võtta. Kui tegemist on veel 2.0 (96kw) kus on üks kett ja hammakaid ei näinud vajalikuks vahetama, võib veel lihtsamal teha

teemaks oli 9-3 SS konkreetne juhtum:P
mis puutub asjasse 9000 poolik töö?