Turborõhu näidiku paigaldus

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#1

Tere.
Küsimus võibolla pisut imelik kuid ma ei suutnud kusagilt leida vastust minu küsimusele. Nimelt kuhu vahele lükata lisa turborõhu näidiku vaakumvoolik?

Või siis teisiti küsides, mis asi on "serge tank" ja "pressure regulator" ?

Aitäh :red:

Võibolla on seletamisel järgmine pilt pisut abiks

Lisatud failid
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Võta sisselaskekollektorilt kate maha. Sinna suundub vähemalt paar 4mm vaakumvoolikut. Kui seal ühtegi pimedat otsa pole, lõika mõni olemasolev voolik sobiva koha pealt katki ning too sealt kolmikuga kellavolla.

Eriti mugav on see, kui armatuuri mõni vaakumvoolik juba veetud on.
Jürgen

#3

Mina panin t-piece'i originaal näidikusse tuleva volla vahele.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: suur
Võta sisselaskekollektorilt kate maha. Sinna suundub vähemalt paar 4mm vaakumvoolikut. Kui seal ühtegi pimedat otsa pole, lõika mõni olemasolev voolik sobiva koha pealt katki ning too sealt kolmikuga kellavolla.

Eriti mugav on see, kui armatuuri mõni vaakumvoolik juba veetud on.


Armatuuri ei tahaks ausalt äeldes väga lahti võtta. Kipub ju siis kõik krigisema hakkama. Ja härra Trionic oli kord öelnud et minul originaalnäidik elektrooniline ehk siis elektriline (vähemalt mina sain nii aru). Uus on kah ostetud sama.

Kas tõesti mõni suvaline sobib? Nt see?

Lisatud failid
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

Aga kui sa näiteks päeval Keilas oled, siis tule näita mulle autot Harju Elektri ees ja võin soovitusi jagada :)
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#6

Seda ma kahtlustasingi :D

u2u
stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#7

Jätkaks veidi teemat, et kui t-piece originaal näidiku vahele panna...kas peab palju armatuurist lammutama ja mis oleks muud komplikatsioonid.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

Armatuuril kaas maha ja ongi sul voolik näpus.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Armatuuril kaas maha ja ongi sul voolik näpus.
NG-l paraku ei käi "kaas" maha:wise:
Armatuurlaua esipaneel ära-siis saad kelladeploki kätte.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

:wall: UPS

tänud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Ja kui kell on elektriline,võta kütuse rõhuregulaatori voolik näiteks T-liidese otsa.Armatuuri pole vaja lahti näppida,kõik käib alt,või vasakult küljelt.
Vasta