Haynes soovitab igatsugu detailide puhastamiseks keroseeni (ing. k paraffin). Ehk siis lambiõli. See on diislist kergem naftafraktsioon.
Diisel ise määrib ja puhastab päris hästi aga ei aura minema ja jätab detailidele kelme. Selle külge kleebi kergesti tolm ja liiv. Samuti ei sobi diisel pikemaajaliseks konserveerimiseks - sisuliselt puuduvad korrosioonivastased lisandid, mootoriõlis on need olemas. Niiet puhastamiseks on paremaid aineid, kui diiselkütus.
Turbo hooldamine
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
vaata ebaysse, seal on remont komplekte müüa. Sealt leiad ka hinna:) Remont komplekti pildi paningi eelmisel leheküljel.
Isiklikult võtaks esmalt vana lahti, puhastaks ära, kontrolliks ja paneks kokku. Praegu uute juppide panek on umbes nii, kui võtan auto pealt kasutatud turbo lihtsalt lahti ja vahetan jupid ära, kuigi turbo oli eelnevalt täiesti töökorras.
Isiklikult võtaks esmalt vana lahti, puhastaks ära, kontrolliks ja paneks kokku. Praegu uute juppide panek on umbes nii, kui võtan auto pealt kasutatud turbo lihtsalt lahti ja vahetan jupid ära, kuigi turbo oli eelnevalt täiesti töökorras.
Algselt postitas: Karu
Selge, ilma uute kuludetailideta ei saa kokku panna. Aga kuhu umbkaudugi nende detailide hind jääb?
Ei piisa vaid remondikomplektist, peab veel teadma kuidas täpselt midagi vahetada ja uus kooslus veel ka ära tasakaalustada. Kui esimene on teadmise küsimus, siis teist koduste vahenditega kuidagi ei tee. Meister Trionic on turboremondi teemal siin foorumis ka varem selgitustööd teinud, surfa otsinguga ja loe mida räägitud. Saad üksjagu huvitavat teada

Remontkomplekt maksab ca. 1500eeku.Samas ostma seda tormata ei tasu.Väga tihti on kulunud sülamiku korpusepool,mille tööpinnad ümber treitakse-freesitakse ja kasutatakse juba remontmõõdus asendusdetaile(nagu kolvidel-saaledel-väntvõllil:Std. 1 rem, 2 rem. jne).
Tihti on kahjustatud võll,või kompressoripoole tiivik.Need maksavad 3000-5000eeku per detail.Garrett`i võllidel on tihti omapärane varjatud viga, mida algajam turbotaastaja(nagu neid mei eriti üleüldse oleks)tasakaalustamisel ei märka :üle tasakaalustamiseks vajalike pöörete minnes,ehk siis tuntavalt üle 100 000rpm/min. hakkab võll kergelt kõverduma-
võllis on tekkinud metalli struktuurimuutused.Sellise turboga pikalt ei sõida ja keegi ei saa aru,mis agregaadi purustas.
Tihti on kahjustatud võll,või kompressoripoole tiivik.Need maksavad 3000-5000eeku per detail.Garrett`i võllidel on tihti omapärane varjatud viga, mida algajam turbotaastaja(nagu neid mei eriti üleüldse oleks)tasakaalustamisel ei märka :üle tasakaalustamiseks vajalike pöörete minnes,ehk siis tuntavalt üle 100 000rpm/min. hakkab võll kergelt kõverduma-
võllis on tekkinud metalli struktuurimuutused.Sellise turboga pikalt ei sõida ja keegi ei saa aru,mis agregaadi purustas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989