udutule pirni vahetus
Üldiselt pead ronima auto alla, kanal või tõstuk on oluliselt paremad variandid. Eemaldama põhja katte antud nurgast ( reeglina käivad kruvid ringi ning lahti neid ei saa ainult rellakata lõigates). On ka võimalik välja painutada see põhja alus sealt stange vahelt välja ning pärast tagasi kuid parajalt piinarikas seal kruvikeerajaga hullata.
Kui põhjakatte kätte saanud oled on juba lihtne, udutule tagumine osa eemaldada ning vahetadki pirni ära.
Reeglina pole pirn läbi vaid on niiskus vahele saanud ning juhtmed või pistik läbi mädanenud.
Kui põhjakatte kätte saanud oled on juba lihtne, udutule tagumine osa eemaldada ning vahetadki pirni ära.
Reeglina pole pirn läbi vaid on niiskus vahele saanud ning juhtmed või pistik läbi mädanenud.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: Marko28
oskab keegi rääkida kuidas käib, ei leidnud kusagilt teemat, juhiukse polster oleks ka vaja võtta maha äkki jagab keegi tarkuseteri![]()
Väike õpetus on Tarkuseterade foorumis.
terv, teager
Ma nende põhja plastikkatte poltide osas nii skeptiline pole, kui kodanik Iff - reeglina saab need ikka kuidagi lahti. Aga jah, kui meie soolatalv nendest jagu saab ning teisel pool plastis olev vastus ringi käima hakkab siis pole muud varianti kui relakaga poldipea maha.
Algselt postitas: olaviv
Ma nende põhja plastikkatte poltide osas nii skeptiline pole, kui kodanik Iff - reeglina saab need ikka kuidagi lahti. Aga jah, kui meie soolatalv nendest jagu saab ning teisel pool plastis olev vastus ringi käima hakkab siis pole muud varianti kui relakaga poldipea maha.
Räägin siin omast kogemusest. Sai üks kord kogu see esi otsa põhjakate alt ära võetud Saab9K abiga ning korralike kinnitus vahenditega asendatud.
Iga ratas veab and then some!
Neid polte EI SAA reeglina lahti,muidu,kui nii,nagi Iff seletas.Kui masinat on korralikult remonditud-hooldatud,siis pole muidugi probleemi.Enda tonnistel olen mahalõigatud poldid koos tõmbmutritega asendanud uutega ja alati,kui tarvis lahti võtta,määrin poldid vaskmäärdega.Nii tulevad need lahti ka aastate pärast.Varem kasutasin tõrva,mis on veelgi parem sellistele liidestele,kuid külmas tahkestunud tõrv kipub tõmbmutrit kergesti kaasa vedama,seepärast jäin vase juurde.Algselt postitas: olaviv
Ma nende põhja plastikkatte poltide osas nii skeptiline pole, kui kodanik Iff - reeglina saab need ikka kuidagi lahti. Aga jah, kui meie soolatalv nendest jagu saab ning teisel pool plastis olev vastus ringi käima hakkab siis pole muud varianti kui relakaga poldipea maha.
Ka klientide masinatel on need alati vajadusel määritud saanud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989