udutule pirni vahetus

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
Marko28
Postitusi: 64
Liitunud: R Okt 03, 2008 18:40
Asukoht:
Auto:

#1

oskab keegi rääkida kuidas käib, ei leidnud kusagilt teemat, juhiukse polster oleks ka vaja võtta maha äkki jagab keegi tarkuseteri:gun:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

Üldiselt pead ronima auto alla, kanal või tõstuk on oluliselt paremad variandid. Eemaldama põhja katte antud nurgast ( reeglina käivad kruvid ringi ning lahti neid ei saa ainult rellakata lõigates). On ka võimalik välja painutada see põhja alus sealt stange vahelt välja ning pärast tagasi kuid parajalt piinarikas seal kruvikeerajaga hullata.

Kui põhjakatte kätte saanud oled on juba lihtne, udutule tagumine osa eemaldada ning vahetadki pirni ära.

Reeglina pole pirn läbi vaid on niiskus vahele saanud ning juhtmed või pistik läbi mädanenud.
Iga ratas veab and then some!
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: Marko28
oskab keegi rääkida kuidas käib, ei leidnud kusagilt teemat, juhiukse polster oleks ka vaja võtta maha äkki jagab keegi tarkuseteri:gun:

Väike õpetus on Tarkuseterade foorumis.

terv, teager
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#4

Ma nende põhja plastikkatte poltide osas nii skeptiline pole, kui kodanik Iff - reeglina saab need ikka kuidagi lahti. Aga jah, kui meie soolatalv nendest jagu saab ning teisel pool plastis olev vastus ringi käima hakkab siis pole muud varianti kui relakaga poldipea maha.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: olaviv
Ma nende põhja plastikkatte poltide osas nii skeptiline pole, kui kodanik Iff - reeglina saab need ikka kuidagi lahti. Aga jah, kui meie soolatalv nendest jagu saab ning teisel pool plastis olev vastus ringi käima hakkab siis pole muud varianti kui relakaga poldipea maha.

Räägin siin omast kogemusest. Sai üks kord kogu see esi otsa põhjakate alt ära võetud Saab9K abiga ning korralike kinnitus vahenditega asendatud.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Marko28
Postitusi: 64
Liitunud: R Okt 03, 2008 18:40
Asukoht:
Auto:

#6

Tänud, sain 10mintiga vahetatud panin h3 pirni ei tea kas oli õige..need poldivärgid sakivad siis saab ju kruvidega kinni lasta:drive:
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#7

H3 on õige :thumb:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: olaviv
Ma nende põhja plastikkatte poltide osas nii skeptiline pole, kui kodanik Iff - reeglina saab need ikka kuidagi lahti. Aga jah, kui meie soolatalv nendest jagu saab ning teisel pool plastis olev vastus ringi käima hakkab siis pole muud varianti kui relakaga poldipea maha.
Neid polte EI SAA reeglina lahti,muidu,kui nii,nagi Iff seletas.Kui masinat on korralikult remonditud-hooldatud,siis pole muidugi probleemi.Enda tonnistel olen mahalõigatud poldid koos tõmbmutritega asendanud uutega ja alati,kui tarvis lahti võtta,määrin poldid vaskmäärdega.Nii tulevad need lahti ka aastate pärast.Varem kasutasin tõrva,mis on veelgi parem sellistele liidestele,kuid külmas tahkestunud tõrv kipub tõmbmutrit kergesti kaasa vedama,seepärast jäin vase juurde.
Ka klientide masinatel on need alati vajadusel määritud saanud.
Kasutaja avatar
Marko28
Postitusi: 64
Liitunud: R Okt 03, 2008 18:40
Asukoht:
Auto:

#9

Mul ajas ka paak läbi, panin silikooni peale paksult ümber poltide ja mujale. See paagi mahavõtmine üsna vastik töö:drive:
Vasta