Saab 9000 2,3T aut.kast
Kuna auto pole minu valduses, siis teada vaid omaniku selgitus, et autoga oli pikalt sõidetud vähese õliga, lausa 3,5L oli ta juurde valanud kui selle avastas. Aga kahju ilmselt oli tehtud, ükshetk kohapealt ära minnes käis jõnks läbi autost, ja vedu kadunud. Mingit raksatust või heli ei teinud. Üheski asendis vedu taha ei võta. Õli pidavat siiski puhas olema..
siis on viga teada - esimes käigu nn. siduripakid on ära põlenud. Vähemalt. Ka teise käigu omad võivad viga saada. Ka pumba kahjustusi ei saa välistada. Siduripaki komplekt maksis vist 1000kr ringis, pumba hind aga palju kõrgem 6k vist?
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
OT: Auto isegi ei sõida, aga juba jutud stage-st käib:) , soft ei ole probleem ja BPC klapp ka aga see väike vurr tuleb ka eemaldada(see laseb õhku igaltpoolt välja:() +15k
Ei ole küll automaat kasti spets mingi, aga kui mootor töötas oli kuulda krabinat kastist, mul manuaal tegi ka samasugust häelt kui differ lendas puruks. On üks tegelane Patka Raadil sellega võid ka konsulteerida, kui saad temaga jutule võib vaadata ja võib ka ärateha.
Kuna sõita autoga ei saanud arvesta juurde esivedrustuse remondi šarniirid ja õõtsapuksid kindlasti:wise:
Välimus oli ok, üks koht oli tehtud mitte eriti hästi aga tuleb arvestada MY94, sisu ka ok.
Summuti on mingi imelik seal laseb igaltpoolt läbi(juba kollektori ja turbovahelt siis turbo ja downpipe vahelt ja veel kusagilt alt) ja lõppütti läbimõõt on nagu tavalisel vabaõhuhingaval.
Et saada sellest autost asja tule ikka hea investeerimine teha:bs:
Ei ole küll automaat kasti spets mingi, aga kui mootor töötas oli kuulda krabinat kastist, mul manuaal tegi ka samasugust häelt kui differ lendas puruks. On üks tegelane Patka Raadil sellega võid ka konsulteerida, kui saad temaga jutule võib vaadata ja võib ka ärateha.
Kuna sõita autoga ei saanud arvesta juurde esivedrustuse remondi šarniirid ja õõtsapuksid kindlasti:wise:
Välimus oli ok, üks koht oli tehtud mitte eriti hästi aga tuleb arvestada MY94, sisu ka ok.
Summuti on mingi imelik seal laseb igaltpoolt läbi(juba kollektori ja turbovahelt siis turbo ja downpipe vahelt ja veel kusagilt alt) ja lõppütti läbimõõt on nagu tavalisel vabaõhuhingaval.
Et saada sellest autost asja tule ikka hea investeerimine teha:bs:
__In Boost We Trust__
Manuaaliks tegemisel on suurim probleem turbo manuaalkasti leidmine. Neid on üsna vähe liikvel. Lisaks kastile veel igasugu doonorosi vaja - hooratas, kõik sidurijupid, uus sidur ja sidurisilindritele vähemalt uued tihendid.
Kas tasub investeerima hakata sõltub eelkõige hinnast ja kere seisukorrast. Roostehunnikut pole mõtet uueks ehitama hakata.
Kas tasub investeerima hakata sõltub eelkõige hinnast ja kere seisukorrast. Roostehunnikut pole mõtet uueks ehitama hakata.