Toss käivitamisel
Sai siis ka pool nädalakest väga rahulikult ja ühtlaselt sõidetud ja ... külmkäivitusel pahvakas sinist, mis 30 seki järel ära kadus. Ei osand ka muud nuputada, kui et ... üks õhta tunnike kiirendatud ja kõik pask välja köhitud. Pärast seda järgm hommik ei midagi... ühesõnaga mingi õli oli ikkagi vaiksel sõidul kuhugi kogunenud. Tuulutuskitt vahetatud ja muid kõrvalnähte pole ka täheldanud. Kerge valge aur on pea igal autol hommikuti taga. Esialgu siis ilma tossuta.
no minu turbol probleem on nähtavasti see, et laager laseb õli läbi ja see õli jõuab mootorisse, kus see põleb ja siis tulebki selline iseloomulik toss, eriti palju tuleb seda veel siis kui palju gaasi anda ja siis gaas lahti lasta. käivitamisel tuleb samuti suuremt torts tossu korraga, ja vabakäiguga seismisel imbub ka hästi vähe läbi.
ei taha hirmutada,aga pane ikka oma 15 tuhat kõrvale ning lase asi korda teha...nagu sa minu teema alt või(si)d lugeda,tehti asi viimasel minutil ära...kolvirõngad jne....mul endal oli läbisõit 210000...võiks nagu arvata,et levinud viga....?!
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: E Jaan 28, 2008 13:01
- Asukoht:
- Auto:
ei ole küll päris teemas, aga siiski:
kas 9000 2,3 ja 9-5 2,0 on sama turbo? et siis kas ma selle 9000 oma saan 9-5 peale panna?
kas 9000 2,3 ja 9-5 2,0 on sama turbo? et siis kas ma selle 9000 oma saan 9-5 peale panna?
Algselt postitas: saabi_newbie
ei ole küll päris teemas, aga siiski:
kas 9000 2,3 ja 9-5 2,0 on sama turbo? et siis kas ma selle 9000 oma saan 9-5 peale panna?
Ei, Ehk siis üks ühele ei sobi.
Iga ratas veab and then some!
mina sain oma tossu probleemi igastahes lahendatud. turbo vahetati välja, see oli täiesti õhtal omadega. esmalt võeti lihtsalt air intake-i ots maha turbol ja oli kohe näha, et kompressor loksus sees, kuna võll pooleks. pilte katkisest turbost vaata minu auto teema alt. ega sul turbost mingit kõrinat ei tule? mul tuli.
Jagan jälle kogetut 
Täna hommikul kui maal oli külma kuskil 12-e kanti siis tuli käivitusel taas sutsuke sellist tumedat ja sinakat tossu - auto käivitus üsna vaevaliselt. Käisin meeleheite hoos ka Viktori jutul ja ta vaatas tuulutuse voolikud ja veel mõned kohad üle ja ütles, et kõik peaks korras olema (hakkas kergem küll natuke).
Õhku jäi teema, et siiski võib kolvigrupp hakata ära väsima nii, et katsun edaspidi jälgida mis värvi tossu sealt tagant tuleb.
Samuti juhtis ta tähelepani, et summuti ots on tahmane mis viitab rikkale segule (seda pakkus ta ka tänaseks tossupahvaku põhjuseks) ja võimalikule õhulekkele. Turbo ja klapisääretihendid on mul juba vahetatud.
Lasin autol nüüd 8 tundi seista ja katsetasin uuest ... tuli ainult auru
Sellised lood siis:)
Unustasin küsida talt, et mis see kolvigrupi vahetus maksab - äkki keegi teab siin kogetu põhjal pakkuda?

Täna hommikul kui maal oli külma kuskil 12-e kanti siis tuli käivitusel taas sutsuke sellist tumedat ja sinakat tossu - auto käivitus üsna vaevaliselt. Käisin meeleheite hoos ka Viktori jutul ja ta vaatas tuulutuse voolikud ja veel mõned kohad üle ja ütles, et kõik peaks korras olema (hakkas kergem küll natuke).
Õhku jäi teema, et siiski võib kolvigrupp hakata ära väsima nii, et katsun edaspidi jälgida mis värvi tossu sealt tagant tuleb.
Samuti juhtis ta tähelepani, et summuti ots on tahmane mis viitab rikkale segule (seda pakkus ta ka tänaseks tossupahvaku põhjuseks) ja võimalikule õhulekkele. Turbo ja klapisääretihendid on mul juba vahetatud.
Lasin autol nüüd 8 tundi seista ja katsetasin uuest ... tuli ainult auru

Sellised lood siis:)
Unustasin küsida talt, et mis see kolvigrupi vahetus maksab - äkki keegi teab siin kogetu põhjal pakkuda?
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Tead mul on/oli sama jama, mingil ajal hakkas suvel käivitamisel tagant sinist välja viskama. Vahest ikka kohe väga hullult, nagu oleks mingi suitsukate taga jooksmas, viskas paarkümmned sekundit sinist suitsu tagant välja külma mootoriga ja siis oli normis.
Hiljem hakkasin märkama, et kummalisel kombel oli see sinine suits seotud sellega mis pidi maja ees autot parkisin. Vaevalt nüüd küll see iseenesest käivitamisel tossamist põhjustas, aga pigem oli asi selles, et maja ees tee on kaldus ja kui vasakule kaldu seises siis kusagilt mingit õli jooksis piisavalt seismise ajal mootorisse.
Aga kummalise nähtusena kadus too tossamine külmal käivitamise ära talve ja kõlmade ilmade tulekuga. Ei tea kas õli nüüd siis paksem ja ei roni kusagilt tihendi vahelt nii kergelt läbi vms, aga igatahes hetkel seda muret pole. Üli vist ka ülemäära ei kulu kui arvestada, et 10 000 km peale tuleb nii tugevalt alla liitri juurde valada.
Hiljem hakkasin märkama, et kummalisel kombel oli see sinine suits seotud sellega mis pidi maja ees autot parkisin. Vaevalt nüüd küll see iseenesest käivitamisel tossamist põhjustas, aga pigem oli asi selles, et maja ees tee on kaldus ja kui vasakule kaldu seises siis kusagilt mingit õli jooksis piisavalt seismise ajal mootorisse.
Aga kummalise nähtusena kadus too tossamine külmal käivitamise ära talve ja kõlmade ilmade tulekuga. Ei tea kas õli nüüd siis paksem ja ei roni kusagilt tihendi vahelt nii kergelt läbi vms, aga igatahes hetkel seda muret pole. Üli vist ka ülemäära ei kulu kui arvestada, et 10 000 km peale tuleb nii tugevalt alla liitri juurde valada.