minu oma siis peale nullimist ja tankimist näitas järgmist
453 km ja 58.6 liitrit>12.9
kompuuter näitas 12.1
vahe 0,8
Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
-
- Postitusi: 336
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast
Saab 9-3 aastast 1999.
Ei ole küll pikaaegne omanik, aga sügisilmadega (~10 kraadi) ja ka talvistega (kuni -10 kraadi) on SIDi ja tankur/odomeeter võrdluses kompuuter ikka umbes 0,5 l/100 km vähem näitanud. Soojemate ilmadega pigem 0,4 ja külmematega pigem 0,6.
Aga jah, ei ole veel poolt aastatki sõitnud nii et väga pikaajalisi andmeid ei ole.
Ei ole küll pikaaegne omanik, aga sügisilmadega (~10 kraadi) ja ka talvistega (kuni -10 kraadi) on SIDi ja tankur/odomeeter võrdluses kompuuter ikka umbes 0,5 l/100 km vähem näitanud. Soojemate ilmadega pigem 0,4 ja külmematega pigem 0,6.
Aga jah, ei ole veel poolt aastatki sõitnud nii et väga pikaajalisi andmeid ei ole.
Mul näitab 5...7L/100km vastavalt siis strasse ja linn 
See muidugi "suurematest" pihustitest...aga tahan öelda, et näit ei saagi täpne olla.
Ka stock pihustid on autolt-autole alati erinevad, kuigi sama mudel.
Lisandub veel normaalsest kulumisest tingitud pihustamise ebaühtlus.
EDU arvestab kütusekulu pihusti impulsside järgi (kütus teatavast pihustatakse silindritesse impulsside kaupa), reaalselt silindritesse jõudvast kütusest ei tea ta midagi, see tuleb endal kuidagi arvutada

See muidugi "suurematest" pihustitest...aga tahan öelda, et näit ei saagi täpne olla.
Ka stock pihustid on autolt-autole alati erinevad, kuigi sama mudel.
Lisandub veel normaalsest kulumisest tingitud pihustamise ebaühtlus.
EDU arvestab kütusekulu pihusti impulsside järgi (kütus teatavast pihustatakse silindritesse impulsside kaupa), reaalselt silindritesse jõudvast kütusest ei tea ta midagi, see tuleb endal kuidagi arvutada

Mul näitab enam-vähem reaalseid numbreid, sinna 12 piirimaile. Aga mis palju valetab, on voltmeeter. See üle 13,1 pole näidanudki, mis sest, et tegelikult on laadimine pärast geneka-aku ühenduse parandamist kuskil 14V, täpselt ei mäleta, kui palju see oli.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Huvitav kuidas tonnisel see laadimine reguleeritud on? Kui on tava ilm (0 kraadi ja ülespoole) siis näitab voltmeeter 13,6 või midagi sellist. Kui aga on miinus kraadid siis alguses laeb 14,5 volti isegi ning mõne aja pärast langeb tagasi 13.6 peale. Sõltumata kui palju tarbijaid on järel. Nagu mingi automaatika reguleeriks.
noh, kõikidel autodel on ju pingeregulaatorid, mis hoiavad pinget etteantud vahemikus. Tarbijate sisselülitamine põhjustab vaid lülitamise hetkel pingelangu. Kui tarbijaid on rohkem, kui genekas toita suudab, siis tõmbab see ka pardapinge alla.
.
.
Ma olen ka täheldanud, et talvel nagu hoiaks kõrgemat pinget. Suvel oli vahel peale käivitust aku laadimise ajal pinge isegi 13,1-13,2, talvel aga naljalt alla 13,5 ei lange. Kui tuled ja ACC välja lülitada siis hoiab pinget 14,0-14,1.