Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?

Tonnised ja nende mured
Vasta
delfi
Postitusi: 11
Liitunud: L Dets 20, 2008 20:06
Asukoht:
Auto:

#1

minu oma siis peale nullimist ja tankimist näitas järgmist

453 km ja 58.6 liitrit>12.9
kompuuter näitas 12.1

vahe 0,8
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Kui sa pead silmas kütusekulu näitu, siis on see ammuteada fakt, et valetab. Põhjus lihtne - mõõtmine toimub suht ümmargusel ja ebatäpsel meetodil.

EDIT: mul näitab tubli paar liitrit vähem.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#3

70% trassi 30% linna. Näitab 10.0, reaalne kulu 11L
Talvine suhteliselt rahulik sõidustiil.
kroom
Postitusi: 336
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast

#4

Saab 9-3 aastast 1999.

Ei ole küll pikaaegne omanik, aga sügisilmadega (~10 kraadi) ja ka talvistega (kuni -10 kraadi) on SIDi ja tankur/odomeeter võrdluses kompuuter ikka umbes 0,5 l/100 km vähem näitanud. Soojemate ilmadega pigem 0,4 ja külmematega pigem 0,6.
Aga jah, ei ole veel poolt aastatki sõitnud nii et väga pikaajalisi andmeid ei ole.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#5

Mul näitab 5...7L/100km vastavalt siis strasse ja linn :P
See muidugi "suurematest" pihustitest...aga tahan öelda, et näit ei saagi täpne olla.
Ka stock pihustid on autolt-autole alati erinevad, kuigi sama mudel.
Lisandub veel normaalsest kulumisest tingitud pihustamise ebaühtlus.
EDU arvestab kütusekulu pihusti impulsside järgi (kütus teatavast pihustatakse silindritesse impulsside kaupa), reaalselt silindritesse jõudvast kütusest ei tea ta midagi, see tuleb endal kuidagi arvutada :)
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#6

Mul näitab enam-vähem reaalseid numbreid, sinna 12 piirimaile. Aga mis palju valetab, on voltmeeter. See üle 13,1 pole näidanudki, mis sest, et tegelikult on laadimine pärast geneka-aku ühenduse parandamist kuskil 14V, täpselt ei mäleta, kui palju see oli.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

Ma mäletan, et minu 9000'del valetas ka see voltmeeter üsna palju.
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#8

Täna sai siis lõpuks omal ka ära kontrollitud....kompuuter ütleb keskmiseks 9,3 ja selgus, et peab paika :)
Kasutaja avatar
Phazer
Postitusi: 135
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, C4 A6 2.5TDI Quattro, Toyota Corolla Hybrid Active, CFORCE 520L

#9

Enda tonnise voltmeetri kohta ütleks,et näitab isegi väga täpselt:D 14.1-13.9V .
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

Huvitav kuidas tonnisel see laadimine reguleeritud on? Kui on tava ilm (0 kraadi ja ülespoole) siis näitab voltmeeter 13,6 või midagi sellist. Kui aga on miinus kraadid siis alguses laeb 14,5 volti isegi ning mõne aja pärast langeb tagasi 13.6 peale. Sõltumata kui palju tarbijaid on järel. Nagu mingi automaatika reguleeriks.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#11

noh, kõikidel autodel on ju pingeregulaatorid, mis hoiavad pinget etteantud vahemikus. Tarbijate sisselülitamine põhjustab vaid lülitamise hetkel pingelangu. Kui tarbijaid on rohkem, kui genekas toita suudab, siis tõmbab see ka pardapinge alla.
.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#12

Ma olen ka täheldanud, et talvel nagu hoiaks kõrgemat pinget. Suvel oli vahel peale käivitust aku laadimise ajal pinge isegi 13,1-13,2, talvel aga naljalt alla 13,5 ei lange. Kui tuled ja ACC välja lülitada siis hoiab pinget 14,0-14,1.
Vasta