vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#26

Päris haige jutt neil seal.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#27

Ja siis balance süsteem ei toimi enam. See tundub suht mõtetu. Pigem siiski vahetada kett/ketid. Kui kokkuhoid plaanis siis hammasrataste pealt võiks ju säästa.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#28

Algselt postitas: Trionic
Päris haige jutt neil seal.

tõepoolest eriti haige:wall:

kui märkad veenilaiendit, löö jalg kiljotiiniga otsast,,kunstjäset ei pane ja karke ka ei osta kokkuhoiu mõttes..hüppame siis ühel jalal kuni teiseni jõuame:P

las siis kakerdavad edasi..

seni kuni hambad suus, pole auke vaja ka lappida...kuni kett pole maas, pole hammasrattaid ka vaja:wtf:
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#29

8 kiloga saab aint turbo ketid :wall:

E: turbomootori
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

Turbo ei käi kettidega.
RootsiAeroplaan
Postitusi: 10
Liitunud: P Dets 21, 2008 16:54
Asukoht:
Auto:

#31

Üks pakkumine ühes kuulsas kohas koolitatud juristide poolt: 9-3, '98 2,0T 136kw, keti (või kettide, pole aega olnud süveneda veel saabi jõuallikasse) vahetus koos muu mudruga ca 16k. Kas keegi teeb samaväärse töö soodsama hinnaga? Kiiret erilist (veel) pole, kuna lumi tuli alles täna maha :freak:
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#32

Khmm... mis seos on lumel ketivahetuse vajdusega? Või jätsid cabrio kevadet ootama?
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#33

Algselt postitas: RootsiAeroplaan
Üks pakkumine ühes kuulsas kohas koolitatud juristide poolt: 9-3, '98 2,0T 136kw, keti (või kettide, pole aega olnud süveneda veel saabi jõuallikasse) vahetus koos muu mudruga ca 16k. Kas keegi teeb samaväärse töö soodsama hinnaga? Kiiret erilist (veel) pole, kuna lumi tuli alles täna maha :freak:

ei või tõsi olla :o varuosad(ketid ja tihendid) ca 8000 + töö ca 5000 kokku seega 13000:wise: ilmselt muu mudru moodustas ülejäänud summa..pakkumine tehakse maksimaalne, arvetades, et vahetusse läheb kõik nö. elementaarne lisa, millest võib ka loobuda

üldiselt tehakse tihti viga ja aetakse segamini ketivahetus koos kettide ja sinnajuurde kuuluvaga ning ketivahetusega kaasnevad lisaprobleemid(vana jutt) kui nii lähtuda, siis on meil esienud nn. "ketivahetusi" hinnaskaalas 2000- 35000 krooni ja kõik nad olid ketivahetused:wall:

oluline on siiski teada, mida konkreetselt selle raha eest saab..siin postituses jääb segaseks, millest jutt ja ma ei oskaks pakkuda midagi kõrvale..pakkumised peaksid olema 100% identsed..

näide: keegi vahetab peaketi mootorit maha võtmata, paar talda, vana õli jääb sisse ja ongi ju ketivahetus ja hind kõigest 1500:P aga ka ju ketivahetus...

lisan ka seda, et 9-5 ketivahetus on kõige odavam, kuna varuosade hind madalaim (spetsiaalkomplektid,mida teistele markidele originaalis ei pakuta) ja eriti tüüpiline viga..kettide iga ca 100-150 000, kuid halva hoolduse korral ka vähem ..nn. otsakaane leke eeldab siis sama tööd ja selle likvideerimisel vahetatakse ennatlikult ka ketid ,et mitte teha topeltkulu jne.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#34

näed, küsid korra foorumis konkureerivat pakkumist ja numbrid kohe ilusamad.
Aga asjast - Teised saabiremontijad (nende nimekirja leiad hoolduse alafoorumi esimesest postist) ei tee foorumi kaudu hinnapakkumisi. Seega küsi neilt otse.

EDIT: Üldistasin liialt, turul ju kohe uus vana tegija!
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#35

Algselt postitas: suur

Aga asjast - Teised saabiremontijad (nende nimekirja leiad hoolduse alafoorumi esimesest postist) ei tee foorumi kaudu hinnapakkumisi. Seega küsi neilt otse.
Teevad ikka. Aga selliste tööde puhul on esinenud peaaegu alati lisaprobleeme nii, et suht ennustamiseks kujuneb siin hinnapakkumise tegemine autot nägemata:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
RootsiAeroplaan
Postitusi: 10
Liitunud: P Dets 21, 2008 16:54
Asukoht:
Auto:

#36

Algselt postitas: Napoleon
Khmm... mis seos on lumel ketivahetuse vajdusega? Või jätsid cabrio kevadet ootama?

daily-driver on plekk-katusega auto, cabrio ikka rohkem särava taevakehaga vedela vee temperatuuride juures kasutamiseks:love:
Algselt postitas: mad1
Algselt postitas: RootsiAeroplaan
Üks pakkumine ühes kuulsas kohas ....

ei või tõsi olla :o varuosad(ketid ja tihendid) ca 8000 + töö ca 5000 kokku seega 13000:wise: ilmselt muu mudru moodustas ülejäänud summa..pakkumine tehakse maksimaalne, arvetades, et vahetusse läheb kõik nö. elementaarne lisa, millest võib ka loobuda
Vot seda ma kahjuks ei tea, mida kõike see hind sisaldas või võis sisaldada, sest hinna pakkus vedruvankriga õeke telefoni teel....
üldiselt tehakse tihti viga ja aetakse segamini ketivahetus koos kettide ja sinnajuurde kuuluvaga ning ketivahetusega kaasnevad lisaprobleemid(vana jutt) kui nii lähtuda, siis on meil esienud nn. "ketivahetusi" hinnaskaalas 2000- 35000 krooni ja kõik nad olid ketivahetused:wall:


oluline on siiski teada, mida konkreetselt selle raha eest saab..siin postituses jääb segaseks, millest jutt ja ma ei oskaks pakkuda midagi kõrvale..pakkumised peaksid olema 100% identsed..
Nagu eelnevalt öeldud, mootorit on diagnoositud/uuritud kõrvaga ühes kuulsas kohas kuulsa juristi poolt (räägitakse, et olla lausa prokurör), hinnapakkumine telefoni teel ja nö suurusjärk, mitte üksipulgine aruanne juppidest ja tööst. Käesolev uuring hõlmab põhimõttelist teadasaamist kas antud hind on pädev, ülepakutud või "sõbrahind".
näide: keegi vahetab peaketi mootorit maha võtmata, paar talda, vana õli jääb sisse ja ongi ju ketivahetus ja hind kõigest 1500:P aga ka ju ketivahetus...
kindlasti saab ühte tööd mitut moodi teha, ei vaidlegi vastu üldse. Siiski eeldan (aga mulle meeldib eeldada) et töö on tehtud nii, et kuu aja pärast ei peaks üle tegema, selles mõttes "keegi 1500-ga" ei kvalifitseeru üldse :)
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#37

Vedruvankriga õeke pakkus igaks juhuks rohkem, et pärast üllatusi ei oleks:) Sest nagu tihtipeale välja tuleb, satub ette töid mis on mõtekas samal ajal likvideerida.
Mul on lihtsam/parem teha algul pigem ülepakutud hinnapakkumine, ja pärast väiksem arve esitada, kui vastupidi.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
HTKotermann
Postitusi: 47
Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
Asukoht:
Auto:

#38

Teema lukku! Kett ammuilma Troostis vahetatud :notworthy:

Kuuldavasti nüüd maj-kriisi tingimustes pidi seal veel soodsam olema

:gun:
Vasta