jõudu saabi mehed mul mure oma 3,0 dislaga . kui webasto käima panen siis tekkib põhja alla tiksumine ja see tuleb tagant poolt . kas järsku kütuse pump:eureka: .
ehk teab keegi ,idagi tarka öelda
No vot mul jälle vastupidi nüüd. Nimelt ei tiksu enam ja soojaks ka nagu ei lähe. Vaid salongi ventikas hakkab tööle kuid see puhub vaid külma õhku ringi. Samas töötava mootoriga tundub nagu töötaks see eelsoojendi ja ka pumba tiksumist on kuulda(mitte küll alati). Kas on keegi miskit sama kogenud või on mõni hea idee mida vaadata?
Algselt postitas: djk
Ehk siis mul see jama veel, et taimeriga läheb ainult salongi vent tööle kuid kui auto paned tööle siis läheb webasto ilusti tiksuma..
Seega siis täpselt sama viga mis mul. Kui Troostis reedel meestel aega on siis saan ehk teada mis viga.
Sain nüüd Troostist veidi inffi oma webasto mure kohta. Selgus et sellel on temperatuuri andur läbi. Uue hinnaks pakuti 4900 kopikatega:wtf:
Hind ulmeliselt kõrge minu jaoks. On kellegil pakkuda odavamat varianti? Või äkki kasutatud? Kõik ideed teretulnud!
Algselt postitas: rantto
See on tõesti ulme! Foorumis keegi pakub ka 3,0TiD juppe ehk siis seesama mees: http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=217573
Kunagi oli veel üks 3,0TiD lammutaja kuid ei leia enam tema kontakti.
EDU.
Ka küsimus selle webastoga seoses - oleks ju loogiline vististi kui mootori käivitamisel see vidin end välja lülitaks? Armatuuril aga jääb see tuluke põlema kogu sõidu ajaks.
Algselt postitas: faustus
Ka küsimus selle webastoga seoses - oleks ju loogiline vististi kui mootori käivitamisel see vidin end välja lülitaks? Armatuuril aga jääb see tuluke põlema kogu sõidu ajaks.
Diiselmootoritega autodele pannakse neid tehase poolt külge just sel põhjusel, et mootor ei suuda salngi soojana hoida. Mootor veab masinat, webasto kütab salongi.
Algselt postitas: faustus
Ka küsimus selle webastoga seoses - oleks ju loogiline vististi kui mootori käivitamisel see vidin end välja lülitaks? Armatuuril aga jääb see tuluke põlema kogu sõidu ajaks.
Diiselmootoritega autodele pannakse neid tehase poolt külge just sel põhjusel, et mootor ei suuda salngi soojana hoida. Mootor veab masinat, webasto kütab salongi.
Täpselt. Tänapäeva diiselmootorite kasutegur on üsnagi suur, mis tähendab seda, et soojuskaod on väikesed. Eks sisepõlemismootori kaod avalduvadki peamiselt soojusenergiana, mille arvelt klassikaliselt salongi köetakse. Osa soojust läheb ka lihtsalt välisõhu soojendamiseks (jahutusradikas, kondiradikas, väljaheitegaasid jne).