Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2

Ühised tegemised
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#126

Mina tõmmetega rahul, väike viivitus oli jah kasuks, sai kõhu hästi täs :thumb: Kelle kätte tulemused jäid, tahaks näha juba :poke: :P
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#127

046MKN
Pilt
144BAT
Pilt
823AXA
Pilt
905TGL
Pilt
508AXK
Pilt
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#128

mul tuleb kadunud 40Nm väänet üles otsida :facts: BPC, voolikud, õhufilter kontrollida. Samas ei saa seda düno 100% tõena võtta.

EDIT: krt algul vaatasin valesti see on ft lbs, Nm on 431 :love: Niiet 100Nm rohkem, kui tehasest lubatakse. Downpipe ja reso teevad oma tööd :thumb:
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#129

Need on rattast mõõdetud, kui tahad mootori jõudu, siis tuleks liita man puhul 10-15%, aut puhul 20%. Palju väänet peaks muidu olema?
Algselt postitas: wilddog
mul tuleb kadunud 40Nm väänet üles otsida :facts: BPC, voolikud, õhufilter kontrollida. Samas ei saa seda düno 100% tõena võtta.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#130

Algselt postitas: wilddog
mul tuleb kadunud 40Nm väänet üles otsida :facts: BPC, voolikud, õhufilter kontrollida. Samas ei saa seda düno 100% tõena võtta.

EDIT: krt algul vaatasin valesti see on ft lbs, Nm on 431 :love: Niiet 100Nm rohkem, kui tehasest lubatakse. Downpipe ja reso teevad oma tööd :thumb:
905TGL on ju viggen?
Kui nii, siis ropud numbrid on seal välja paiskunud tänu summuti modimisele:mad:
Väänet on rattast üle 300lb/ft WTF? See on ilusti üle 400NM
Heppasid mootorist on ca 270. Wilddog, mis toimub?
EDIT: MEtsikkoer jõudis ette

jaanusel on selles mõttes põnev, et 3300 tuleb täisvääne ja kestab kuni 6k rpm välja. Mis varem toimub ei anna graafik meile teada.
Sent from my Monte Carlo using B236
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#131

Viggen jah, kui veel ajukirurgiat teha, ning tehase pütid tagant ära vahetada, maitea mis siis veel saab :drive: No potentsiaali on :thumb:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#132

Ikkagi ma ei mõista kuda on see võimalik, et ma 450Nm dünos välja tõmbasin :eureka: Sai loetud sellist asja, seal algul stock Viggeniga tõmmatud, millel ka väljalase vabam ja muudki tehtud.

http://www.viggenfactfile.de/hirsch.html

Lähiajal plaanis nagunii autoga tarkade juurde minna, eks siis piilub mis tal ajus on.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#133

wilddog, hehe sul süda ei anna ikka rahu jah? Tavaliselt muretsetakse sellepärast kui dynos numbrid väiksemad on kui peaksid, sina aga muretsed suuremate numbite pärast :P
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#134

ei ei, ma omastarust sõidan stockiga, aga numbrid näitavad stage3+ Nm poolest :freak: Kw-d on aga puudu :facts:
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#135

Millalgi tahaks TKTK dyno tiiru ka ette võtta. Võib juba vaikselt rahvast kokku vaatama hakata ;)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#136

Järgmiseks korraks võiks olla ka miski muudatus tehtud auto juures.

Ja nüüd väike OT:
ise sügava dilemma ees, et kas kasutada performance paneeli või "heatshielded induction kit"-i koonusega. Samas õliga filtrid saastavad õhulugejat ja TB-d :( Keegi õlivabasid performance filtreid teab soovitada?
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#137

Soovitan muidu paneelfiltrit. Ma omal autol olen juba 3 erinevat ära proovinud: J&R, BMC ja nüüd K&N. Ühulugejat pole õnneks siiani veel metsa keeranud.
Muidu peaks AEM õlivaba koonust tegema...
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#138

pelgalt v2ljalaske modimisest on v6imatu saada 100 nm juurde. kaks v6imalust, kas aju n2pitud v dyno valetab.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Vasta