Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
mul tuleb kadunud 40Nm väänet üles otsida
BPC, voolikud, õhufilter kontrollida. Samas ei saa seda düno 100% tõena võtta.
EDIT: krt algul vaatasin valesti see on ft lbs, Nm on 431
Niiet 100Nm rohkem, kui tehasest lubatakse. Downpipe ja reso teevad oma tööd 
EDIT: krt algul vaatasin valesti see on ft lbs, Nm on 431
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Need on rattast mõõdetud, kui tahad mootori jõudu, siis tuleks liita man puhul 10-15%, aut puhul 20%. Palju väänet peaks muidu olema?
Algselt postitas: wilddog
mul tuleb kadunud 40Nm väänet üles otsidaBPC, voolikud, õhufilter kontrollida. Samas ei saa seda düno 100% tõena võtta.
-
kasparius
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
905TGL on ju viggen?Algselt postitas: wilddog
mul tuleb kadunud 40Nm väänet üles otsidaBPC, voolikud, õhufilter kontrollida. Samas ei saa seda düno 100% tõena võtta.
EDIT: krt algul vaatasin valesti see on ft lbs, Nm on 431Niiet 100Nm rohkem, kui tehasest lubatakse. Downpipe ja reso teevad oma tööd
![]()
Kui nii, siis ropud numbrid on seal välja paiskunud tänu summuti modimisele:mad:
Väänet on rattast üle 300lb/ft WTF? See on ilusti üle 400NM
Heppasid mootorist on ca 270. Wilddog, mis toimub?
EDIT: MEtsikkoer jõudis ette
jaanusel on selles mõttes põnev, et 3300 tuleb täisvääne ja kestab kuni 6k rpm välja. Mis varem toimub ei anna graafik meile teada.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ikkagi ma ei mõista kuda on see võimalik, et ma 450Nm dünos välja tõmbasin
Sai loetud sellist asja, seal algul stock Viggeniga tõmmatud, millel ka väljalase vabam ja muudki tehtud.
http://www.viggenfactfile.de/hirsch.html
Lähiajal plaanis nagunii autoga tarkade juurde minna, eks siis piilub mis tal ajus on.
http://www.viggenfactfile.de/hirsch.html
Lähiajal plaanis nagunii autoga tarkade juurde minna, eks siis piilub mis tal ajus on.
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Järgmiseks korraks võiks olla ka miski muudatus tehtud auto juures.
Ja nüüd väike OT:
ise sügava dilemma ees, et kas kasutada performance paneeli või "heatshielded induction kit"-i koonusega. Samas õliga filtrid saastavad õhulugejat ja TB-d
Keegi õlivabasid performance filtreid teab soovitada?
Ja nüüd väike OT:
ise sügava dilemma ees, et kas kasutada performance paneeli või "heatshielded induction kit"-i koonusega. Samas õliga filtrid saastavad õhulugejat ja TB-d
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Soovitan muidu paneelfiltrit. Ma omal autol olen juba 3 erinevat ära proovinud: J&R, BMC ja nüüd K&N. Ühulugejat pole õnneks siiani veel metsa keeranud.
Muidu peaks AEM õlivaba koonust tegema...
Muidu peaks AEM õlivaba koonust tegema...





