pidurid

Vasta
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#1

selline imelik asi,et peale suurt kiirusut pidardades "no ikka täiega ,et seisma jääks,kiirusest200 kmh maha" nii tegin paarkorda ja nüüd on pidurid nagu kadunud,nagu vaakumit poloeks,peedal raske...pidurdab ikka ,aga tuleb jõuga vajutada.kunagi oli sama jama kui oli vaakum voolik lahti,aga nüüd ei ole,vähemalt sama kohapealt mitte....
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Lasid klotsid klaasiks ja vedeliku keema. Pärast seda on ka selline tunne, et kohe üldse ei pidurda.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#3

et siis vedelik on ka siis rikutud,ega mul muidu tagumusi klotse polnud küll,et oli plaanis vahetus,aga kas siis tuleb vedelik ka vahetada,kui on selle viga?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Seda tuleks aegajalt nagunii vahetada. Aga eks spetsialistid ütlevad, mida vaja teha.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#5

muidu tavaliselt,no ka kõvasti pidardades hakkas imelikku haisu ajama,no see peaks loomulik olema,kui pidurid kärsavad...
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

Tagumised klotsid on põhimõtteliselt käsipiduri jaoks... piduri jautumine on umbes 70-ees/30-taga.

Proovi käsipiduriga 90km/h pidurdada... :mad: jääd seisma tuleva aasta jaaniks.
Iga ratas veab and then some!
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#7

Ärge te seda küll tehke võib väga halvasti lõppeda.Olen ühe isendiga tegelenud millel tuli käsipiduri klotsi kate tuli lahti ja läks teise klotsi vahele. Pidurdas käsipiduriga. Ratas kiilus kinni ja jama kui palju. Minu teada käsipiduril ja sõidupiduril klotsid erinevad.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

9-5 erinevad jah. Nii võib ju mõnusalt üle kuudi käia. Üleüldse ei soovita 200kmh pealt mingit järsku pidurdamist teha. Pidurda käiguga.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#9

selline asi ka,et kui paarkorda pedaali vajutada ei pidurda enam üldse,ja pedaal kivi kõva
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#10

ja mul on autoomat kast,käiguga ei saa pidurdada,vist.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

Kolbide kummi tihendid sulasid sadulas ära ja nüüd kolvid kinni? Uitmõte:P

Vabandan kkasti pärast:red:
taneli01
Postitusi: 150
Liitunud: K Juun 18, 2008 15:44
Asukoht:
Auto:

#12

Tegelikult saab ka automaatkastiga edukalt käiguga pidurdada.Olen sõitnud aastaid automaatkastidega ja pole olnud probleemi.Tuleb kang lihtsalt tõmmata kolmandale või teisele positsioonile.Teinekord polegi muud varianti kui käiguga maha ja pidur natuke abiks.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#13

Krt täna olen uimane, ise ka ju oma 9-5 juures käiguga pidurdanud:wall::wall::wall:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#14

Algselt postitas: IFF
Tagumised klotsid on põhimõtteliselt käsipiduri jaoks... piduri jautumine on umbes 70-ees/30-taga.

Proovi käsipiduriga 90km/h pidurdada... :mad: jääd seisma tuleva aasta jaaniks.

Käsipidur käib ju trummelpiduriga, mitte kettaga....
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#15

Üleüldse ei ole stock piduritega kuigi mõistlik 200+ kiiruselt ühe korraga "nulli" pidurdada. Nii olen ühel korral kettad korralikult kõveraks saanud.. Edaspidi targem ja pidurdan järkjärgult, lastes piduritel vahepeal hetke jahtuda.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: IFF
Tagumised klotsid on põhimõtteliselt käsipiduri jaoks... piduri jautumine on umbes 70-ees/30-taga.

Proovi käsipiduriga 90km/h pidurdada... :mad: jääd seisma tuleva aasta jaaniks.

Käsipidur käib ju trummelpiduriga, mitte kettaga....

Ei ja Jah :) Erinevatest autodest räägite

9-5'l on eraldi käsipiduriklotsid, trumliga
9000ndel on tavapidur ja käsipidur sama, kettaga.

terv, teager
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2212
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#17

Algselt postitas: TGB
Üleüldse ei ole stock piduritega kuigi mõistlik 200+ kiiruselt ühe korraga "nulli" pidurdada. Nii olen ühel korral kettad korralikult kõveraks saanud.. Edaspidi targem ja pidurdan järkjärgult, lastes piduritel vahepeal hetke jahtuda.

on tilluke oht, et teise järgu pidurdamist pole enam vaja :fight: vabalt valitav takistus teeb oma töö...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#18

Algselt postitas: mart284
Algselt postitas: TGB
Üleüldse ei ole stock piduritega kuigi mõistlik 200+ kiiruselt ühe korraga "nulli" pidurdada. Nii olen ühel korral kettad korralikult kõveraks saanud.. Edaspidi targem ja pidurdan järkjärgult, lastes piduritel vahepeal hetke jahtuda.

on tilluke oht, et teise järgu pidurdamist pole enam vaja :fight: vabalt valitav takistus teeb oma töö...

On tilluke oht, et pole üldse VAJAGI sõita 200 kmh. Omaenese viga kui pidurdada ei mõista. Loogish ju, et süsteem jookseb kotti kui asjad jõhkralt kuuma saavad. Kettad võivad kõverdudes laiali ka veel lennata. Küll siis saab palju nalja.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#19

On kohti kus tohib sõita kiiremini kui 200 km/h ja on ka kohti kus on soovitav sõita nii kiiresti kui võimalik.
Ma ei pidanud siin silmas huligaanitsemist liikluses.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#20

siis on vist loogilisem lahti võtta klotsid,mitte otsida vaakumpumbast viga.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#21

Kas klaasistub vaid klotside pealmine kiht või kogu klots? Kuludes hakkab jälle normaalselt tööle?
55581286
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#22

ex see kulumis kiht kivistub kuumenes,ma pakun välja,aga kui lahti võtan saan teada,muidugi kui kõik jälle ei stabiliseeru,sõidan vaid paar korda kuus selle pilliga,ega ei saa ju siis kiirendamata jätta... mul ju nii lühikesed teed,aga viga ikka siiani
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#23

muidugi kasutaja SAABNINETHOUSAND sinuga oleme vist lähedal,ise viljandist 30km
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Vasta