pidurid
selline imelik asi,et peale suurt kiirusut pidardades "no ikka täiega ,et seisma jääks,kiirusest200 kmh maha" nii tegin paarkorda ja nüüd on pidurid nagu kadunud,nagu vaakumit poloeks,peedal raske...pidurdab ikka ,aga tuleb jõuga vajutada.kunagi oli sama jama kui oli vaakum voolik lahti,aga nüüd ei ole,vähemalt sama kohapealt mitte....
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
-
konks222
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Ärge te seda küll tehke võib väga halvasti lõppeda.Olen ühe isendiga tegelenud millel tuli käsipiduri klotsi kate tuli lahti ja läks teise klotsi vahele. Pidurdas käsipiduriga. Ratas kiilus kinni ja jama kui palju. Minu teada käsipiduril ja sõidupiduril klotsid erinevad.
Tegelikult saab ka automaatkastiga edukalt käiguga pidurdada.Olen sõitnud aastaid automaatkastidega ja pole olnud probleemi.Tuleb kang lihtsalt tõmmata kolmandale või teisele positsioonile.Teinekord polegi muud varianti kui käiguga maha ja pidur natuke abiks.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: IFF
Tagumised klotsid on põhimõtteliselt käsipiduri jaoks... piduri jautumine on umbes 70-ees/30-taga.
Proovi käsipiduriga 90km/h pidurdada...jääd seisma tuleva aasta jaaniks.
Käsipidur käib ju trummelpiduriga, mitte kettaga....
Üleüldse ei ole stock piduritega kuigi mõistlik 200+ kiiruselt ühe korraga "nulli" pidurdada. Nii olen ühel korral kettad korralikult kõveraks saanud.. Edaspidi targem ja pidurdan järkjärgult, lastes piduritel vahepeal hetke jahtuda.
Algselt postitas: JupatsAlgselt postitas: IFF
Tagumised klotsid on põhimõtteliselt käsipiduri jaoks... piduri jautumine on umbes 70-ees/30-taga.
Proovi käsipiduriga 90km/h pidurdada...jääd seisma tuleva aasta jaaniks.
Käsipidur käib ju trummelpiduriga, mitte kettaga....
Ei ja Jah
9-5'l on eraldi käsipiduriklotsid, trumliga
9000ndel on tavapidur ja käsipidur sama, kettaga.
terv, teager
Algselt postitas: TGB
Üleüldse ei ole stock piduritega kuigi mõistlik 200+ kiiruselt ühe korraga "nulli" pidurdada. Nii olen ühel korral kettad korralikult kõveraks saanud.. Edaspidi targem ja pidurdan järkjärgult, lastes piduritel vahepeal hetke jahtuda.
on tilluke oht, et teise järgu pidurdamist pole enam vaja
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: mart284Algselt postitas: TGB
Üleüldse ei ole stock piduritega kuigi mõistlik 200+ kiiruselt ühe korraga "nulli" pidurdada. Nii olen ühel korral kettad korralikult kõveraks saanud.. Edaspidi targem ja pidurdan järkjärgult, lastes piduritel vahepeal hetke jahtuda.
on tilluke oht, et teise järgu pidurdamist pole enam vajavabalt valitav takistus teeb oma töö...
On tilluke oht, et pole üldse VAJAGI sõita 200 kmh. Omaenese viga kui pidurdada ei mõista. Loogish ju, et süsteem jookseb kotti kui asjad jõhkralt kuuma saavad. Kettad võivad kõverdudes laiali ka veel lennata. Küll siis saab palju nalja.
ex see kulumis kiht kivistub kuumenes,ma pakun välja,aga kui lahti võtan saan teada,muidugi kui kõik jälle ei stabiliseeru,sõidan vaid paar korda kuus selle pilliga,ega ei saa ju siis kiirendamata jätta... mul ju nii lühikesed teed,aga viga ikka siiani
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja


