Fortes siis nupuke ühest tänavalegaalsest vormelist:
http://forte.delfi.ee/news/auto/article ... 9&l=fplink
Lisatud failid
Vat taolist autot tahaks endalegi
Ma paneks sellele aktiivvedrustuse, siis nupust keeran just sellist kõrgust mida vaja 
Järgmine aretus on nelivedu ja difrilukud. Ning karjääri möllama.
Kui vähe tõsisemalt võtta siis ~15 cm kliirensiga saab juba üsna vabalt ringi sõita. Tegelikult on suurim puudus üks istekoht - ei saa kedagi sõidutada
Järgmine aretus on nelivedu ja difrilukud. Ning karjääri möllama.
Kui vähe tõsisemalt võtta siis ~15 cm kliirensiga saab juba üsna vabalt ringi sõita. Tegelikult on suurim puudus üks istekoht - ei saa kedagi sõidutada
Kas Estfield jääb mõttetult lahjaks, et vormelit tahad?
karjääri minna saad bagidega:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
mõlemad on registris ka
karjääri minna saad bagidega:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
mõlemad on registris ka
Bagid on muidugi ka päris huvitavad aparaadid. Sõidan kus tahan 
Viimane isegi väga soodsa hinnaga.
Estfieldi autod on muidugi ka lahedad aga sootuks teise välimusega. Vormeli projekti peapoint on väga sarnane look&feel ringraja aparaadiga. Kuid Estfieldi tiim peaks suutma tellimusel ka vormeli raami ja kere valmis tegema. Iseasi mitu $$. Sinna peale siis aretab mingi kerge turbomootori jne.
Vormeli kahekohaliseks tegemisel oleks hoopis põnevam lahendus lisakoht piloodi seljataha paigutada.
Viimane isegi väga soodsa hinnaga.
Estfieldi autod on muidugi ka lahedad aga sootuks teise välimusega. Vormeli projekti peapoint on väga sarnane look&feel ringraja aparaadiga. Kuid Estfieldi tiim peaks suutma tellimusel ka vormeli raami ja kere valmis tegema. Iseasi mitu $$. Sinna peale siis aretab mingi kerge turbomootori jne.
Vormeli kahekohaliseks tegemisel oleks hoopis põnevam lahendus lisakoht piloodi seljataha paigutada.
