Vat taolist autot tahaks endalegi

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#1

Fortes siis nupuke ühest tänavalegaalsest vormelist:
http://forte.delfi.ee/news/auto/article ... 9&l=fplink

Lisatud failid
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#2

Ning sellega teeks sa eesti teede peal mida ?

Ei jõuaks isegi 100 meetrit sõita, kuni põhi oleks alt ära rebitud ;)


Lahe masin muidugi, kui teeolud võimaldavad :D


:drink:Sipelgaz:drive:
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#3

Ma paneks sellele aktiivvedrustuse, siis nupust keeran just sellist kõrgust mida vaja :D
Järgmine aretus on nelivedu ja difrilukud. Ning karjääri möllama.

Kui vähe tõsisemalt võtta siis ~15 cm kliirensiga saab juba üsna vabalt ringi sõita. Tegelikult on suurim puudus üks istekoht - ei saa kedagi sõidutada :(
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#4

pane kärukonks taha :D
kui sa juba kõrgust juurde saad siis pole ju see probleem:eureka:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1899
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#5

Lotus 7 (+ analoogid) taskurakett on lahendus, pealegi käega täitsa katsutav, mitte helesinine unistus.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#6

Kas Estfield jääb mõttetult lahjaks, et vormelit tahad?

karjääri minna saad bagidega:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

mõlemad on registris ka
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#7

Bagid on muidugi ka päris huvitavad aparaadid. Sõidan kus tahan :D
Viimane isegi väga soodsa hinnaga.

Estfieldi autod on muidugi ka lahedad aga sootuks teise välimusega. Vormeli projekti peapoint on väga sarnane look&feel ringraja aparaadiga. Kuid Estfieldi tiim peaks suutma tellimusel ka vormeli raami ja kere valmis tegema. Iseasi mitu $$. Sinna peale siis aretab mingi kerge turbomootori jne.

Vormeli kahekohaliseks tegemisel oleks hoopis põnevam lahendus lisakoht piloodi seljataha paigutada.
Vasta