saab 9000 2.3 mootori viga

Tonnised ja nende mured
Vasta
Notmy
Postitusi: 21
Liitunud: K Jaan 28, 2009 16:55
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist. Küsimus siis selline et kui suur viga on.
Nimelt siis tasakaalustus või balanseerimis kett katki.
Auto 9000 2.3 turbo. 1992 aasta ja 110kw.
Kui raske seda vahetada on ja kas on üldse mõtet või hoopis mootor lihtsam vahetada ?
ette tänades.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

Algselt postitas: Notmy

Auto 9000 2.3 turbo. 1992 aasta ja 110kw.

ette tänades.

:freak: 2.3t -125kW 2.3T-147kw

Eriti rasket pole midagi, kui on kõik tööristad ja pea;)
__In Boost We Trust__
Notmy
Postitusi: 21
Liitunud: K Jaan 28, 2009 16:55
Asukoht:
Auto:

#3

see asub kusagil mootori all pool ?
ja kust seda ketti oleks võimalik saada ?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Ketti saad ka meilt.
Kui omal võtmed peos ei seisa siis ei soovita leiutama hakata. Lõppkokkuvõttes tuleb odavam teha lasta:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Notmy
Postitusi: 21
Liitunud: K Jaan 28, 2009 16:55
Asukoht:
Auto:

#5

palju umbes keti hind kujuneb ?
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

Saabi esinduses kogu kuppatus(v.a. pinguti, seda saab ka pärast vahetada) oli 4k
uuri ka seal http://www.speedparts.ee/
__In Boost We Trust__
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#7

Kui nukkvõlli kett katki siis ilmselt ka klapid-kolvid katki?
Balansivõllide kett ei tohiks fataalne olla, niiet jupid ja tööraha. , Kett ise on kusagil 400-500 aga suure tõenäosusega on ka hammakad juba kulunud, niiet need ka vahetada vaja. Samuti ketitallad. Ja kipub vanematel mootoritel ka igasugu muid asju vahetamist vajama, niiet raha läheb ilmselt rohkem. Samas on odavam remontida üks kord kui mitu korda lappida.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

tegelikult võib jääda ka nii, kuis sul on.
natukene tyhikäigul väriseb ja see on ka kõik.
sõitmist ei sega ja miskit hullu ka ei tee, kui tasakaalustusvõllide kett.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Notmy
Postitusi: 21
Liitunud: K Jaan 28, 2009 16:55
Asukoht:
Auto:

#9

kust ma need jupid saaks osta ja kas sellega kaasneb veel mingi jupp mis võib katki olla ?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

mul on terve komplektne 2,3 TURBO 147 kw. mootor pakkuda.
normaalse häälega.
saad kuulata, proovida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Notmy
Postitusi: 21
Liitunud: K Jaan 28, 2009 16:55
Asukoht:
Auto:

#11

hakkab see sinna peale probleemidetta ja mis hinda nõuad ?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#12

pakutud mootor oli vist 91a ja see on sama mis 92 a. Kui ise remontima hakkad siis on vägagi soovitav terve mootor või isegi auto doonoriks osta. Ma muidugi ei tea palju ivomets küsib ;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: Notmy
see asub kusagil mootori all pool ?
ja kust seda ketti oleks võimalik saada ?
Paljas ühe keti vahetus on täiesti mõttetu tegevus.Kui juba otsakaas maas,tasuks kõik kulumaterjalid vahetada.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#14

Arvestades auto vanust on küsitav kogu kupatuse vahetamise majanduslik mõttekus. Sõltub muidugi kere seisukorrast ja omaniku plaanidest. Kvaliteedi seisukohast tuleks muidugi koos ketiga ka kõik hammakad vahetada ning vajadusel ka tallad.
Mina kaaluks tõsiselt doonormootori ostmist.

EDIT: veel hakkas silma vastuolu mootori andmetes: "Auto 9000 2.3 turbo. 1992 aasta ja 110kw." 2.3T ei saa 110 kw olla.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

Algselt postitas: olaviv
Kvaliteedi seisukohast tuleks muidugi koos ketiga ka kõik hammakad vahetada ning vajadusel ka tallad.

kui vahetatakse, siis ikka KÕIK!
mingeid vajaduste järgi vaatamisi ei ole! kui vahetada, siis ikka KÕIK!
kas oled netiõpilane ja siis arvad, et kõik mis siin kirjut, on tõsi ja jagad neid soovitusi. :freak:
soovitusi anda võiks ikka see, kes teab, mitte arvab et teab. et netist lugend, et seal nii kirjut. :notworthy:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#16

Iga asja remondi juures tuleb kõigepealt selgeks saada rikke põhjus. Ja seejärel teha otsuseid remondi osas. Ei ole ikka nii, et alati tuleb kõik komponendid uued panna. Alati pole riknemise põhjuseks kulumine.
Paluks selliseid üldistusi mitte teha.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#17

Algselt postitas: Notmy
Tervist. Küsimus siis selline et kui suur viga on.
Nimelt siis tasakaalustus või balanseerimis kett katki.
Auto 9000 2.3 turbo. 1992 aasta ja 110kw.
Kui raske seda vahetada on ja kas on üldse mõtet või hoopis mootor lihtsam vahetada ?
ette tänades.

hinnatundlikus olukorras peaks alustama sellest, kes teostab kogu töö? millised riskid soovid endale jätta kui jätad osaliselt vanad detailid, kas soovid välistada garantii jne. ning lisaks loomulikult on vajalik detailne defekteerimine asjatundjatelt, et teaks, millest üldse jutt:P

suhteliselt mannetu on lugeda foorumist "pimedaid" heietusi.
saan aru, et suht vana masin taas, kuid samas ootaks rohkem konkreetsust ja riskitaluvuse piiri avalikku ülestunnistust:P

kõik sõltub ju taustsüsteemist:notworthy: kui teed kodus ise kuuri all ja ei soovi garantiid, siis loomulikult tuleb odavam (odavam ka sel juhul kui oma aeg ei ole rahas mõõdetav)muretseda mõni töötav vana mootor ja see ringi visata, veelgi enam..saab odavalt panna vanad ketid ja muu kulumaterjali ja sõidab ka teadmata aja..võimalik, et terve igaviku..
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#18

Tee endale selgeks, kas sa ikka tahad seda autot endale jätta! Kui JAH, siis on mõtet ka invsteerida, kui ei, siis tee otsus mõne lihtsama auto kasuks. Ja jah, 2.3T on ikka 147kW:P
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Notmy
Postitusi: 21
Liitunud: K Jaan 28, 2009 16:55
Asukoht:
Auto:

#19

täna selgus esimesel vaatusel et mootor kinni.
sai võetud klapi kaas maha ja uuritud pealt tundus tasakaalustus kett terve aga ei tea täpselt ja mootor ei liigu klapid tundusid korras olema nuki kett terve.

kett seal all kusgil vahel kinni ?
või siis äkki kolvid koos või midagi mingi hästi vähe liikus mootor.


kas keegi oskab õelda mis võib seda põhjustada ?
ette tänades.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#20

no taas yks juhus, kus ennem pasundatakse kõvasti ja hijem nagu ei tea, et mille eest...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Notmy
Postitusi: 21
Liitunud: K Jaan 28, 2009 16:55
Asukoht:
Auto:

#21

aga tasakaalutstus kett võib olla ka kusgil seal all vahel ja ei lase ringi käia mootoril ?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: Notmy
täna selgus esimesel vaatusel et mootor kinni.
sai võetud klapi kaas maha ja uuritud pealt tundus tasakaalustus kett terve aga ei tea täpselt ja mootor ei liigu klapid tundusid korras olema nuki kett terve.

kett seal all kusgil vahel kinni ?
või siis äkki kolvid koos või midagi mingi hästi vähe liikus mootor.


kas keegi oskab õelda mis võib seda põhjustada ?
ette tänades.
Esiteks:
Millest sa järeldasid, et balanssvõlli kett pooleks on?
Teiseks:
Kui mootor on nii kinni, et ei liigu rihmarattast keerates ühele ega teisele poole siis võta heaga karteripõhi heaga maha.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta