Tervist. Küsimus siis selline et kui suur viga on.
Nimelt siis tasakaalustus või balanseerimis kett katki.
Auto 9000 2.3 turbo. 1992 aasta ja 110kw.
Kui raske seda vahetada on ja kas on üldse mõtet või hoopis mootor lihtsam vahetada ?
ette tänades.
saab 9000 2.3 mootori viga
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: Notmy
Auto 9000 2.3 turbo. 1992 aasta ja 110kw.
ette tänades.
:freak: 2.3t -125kW 2.3T-147kw
Eriti rasket pole midagi, kui on kõik tööristad ja pea;)
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Saabi esinduses kogu kuppatus(v.a. pinguti, seda saab ka pärast vahetada) oli 4k
uuri ka seal http://www.speedparts.ee/
uuri ka seal http://www.speedparts.ee/
__In Boost We Trust__
Kui nukkvõlli kett katki siis ilmselt ka klapid-kolvid katki?
Balansivõllide kett ei tohiks fataalne olla, niiet jupid ja tööraha. , Kett ise on kusagil 400-500 aga suure tõenäosusega on ka hammakad juba kulunud, niiet need ka vahetada vaja. Samuti ketitallad. Ja kipub vanematel mootoritel ka igasugu muid asju vahetamist vajama, niiet raha läheb ilmselt rohkem. Samas on odavam remontida üks kord kui mitu korda lappida.
Balansivõllide kett ei tohiks fataalne olla, niiet jupid ja tööraha. , Kett ise on kusagil 400-500 aga suure tõenäosusega on ka hammakad juba kulunud, niiet need ka vahetada vaja. Samuti ketitallad. Ja kipub vanematel mootoritel ka igasugu muid asju vahetamist vajama, niiet raha läheb ilmselt rohkem. Samas on odavam remontida üks kord kui mitu korda lappida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult võib jääda ka nii, kuis sul on.
natukene tyhikäigul väriseb ja see on ka kõik.
sõitmist ei sega ja miskit hullu ka ei tee, kui tasakaalustusvõllide kett.
natukene tyhikäigul väriseb ja see on ka kõik.
sõitmist ei sega ja miskit hullu ka ei tee, kui tasakaalustusvõllide kett.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mul on terve komplektne 2,3 TURBO 147 kw. mootor pakkuda.
normaalse häälega.
saad kuulata, proovida.
normaalse häälega.
saad kuulata, proovida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Paljas ühe keti vahetus on täiesti mõttetu tegevus.Kui juba otsakaas maas,tasuks kõik kulumaterjalid vahetada.Algselt postitas: Notmy
see asub kusagil mootori all pool ?
ja kust seda ketti oleks võimalik saada ?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Arvestades auto vanust on küsitav kogu kupatuse vahetamise majanduslik mõttekus. Sõltub muidugi kere seisukorrast ja omaniku plaanidest. Kvaliteedi seisukohast tuleks muidugi koos ketiga ka kõik hammakad vahetada ning vajadusel ka tallad.
Mina kaaluks tõsiselt doonormootori ostmist.
EDIT: veel hakkas silma vastuolu mootori andmetes: "Auto 9000 2.3 turbo. 1992 aasta ja 110kw." 2.3T ei saa 110 kw olla.
Mina kaaluks tõsiselt doonormootori ostmist.
EDIT: veel hakkas silma vastuolu mootori andmetes: "Auto 9000 2.3 turbo. 1992 aasta ja 110kw." 2.3T ei saa 110 kw olla.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: olaviv
Kvaliteedi seisukohast tuleks muidugi koos ketiga ka kõik hammakad vahetada ning vajadusel ka tallad.
kui vahetatakse, siis ikka KÕIK!
mingeid vajaduste järgi vaatamisi ei ole! kui vahetada, siis ikka KÕIK!
kas oled netiõpilane ja siis arvad, et kõik mis siin kirjut, on tõsi ja jagad neid soovitusi.

soovitusi anda võiks ikka see, kes teab, mitte arvab et teab. et netist lugend, et seal nii kirjut.

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Iga asja remondi juures tuleb kõigepealt selgeks saada rikke põhjus. Ja seejärel teha otsuseid remondi osas. Ei ole ikka nii, et alati tuleb kõik komponendid uued panna. Alati pole riknemise põhjuseks kulumine.
Paluks selliseid üldistusi mitte teha.
Paluks selliseid üldistusi mitte teha.
Algselt postitas: Notmy
Tervist. Küsimus siis selline et kui suur viga on.
Nimelt siis tasakaalustus või balanseerimis kett katki.
Auto 9000 2.3 turbo. 1992 aasta ja 110kw.
Kui raske seda vahetada on ja kas on üldse mõtet või hoopis mootor lihtsam vahetada ?
ette tänades.
hinnatundlikus olukorras peaks alustama sellest, kes teostab kogu töö? millised riskid soovid endale jätta kui jätad osaliselt vanad detailid, kas soovid välistada garantii jne. ning lisaks loomulikult on vajalik detailne defekteerimine asjatundjatelt, et teaks, millest üldse jutt:P
suhteliselt mannetu on lugeda foorumist "pimedaid" heietusi.
saan aru, et suht vana masin taas, kuid samas ootaks rohkem konkreetsust ja riskitaluvuse piiri avalikku ülestunnistust:P
kõik sõltub ju taustsüsteemist:notworthy: kui teed kodus ise kuuri all ja ei soovi garantiid, siis loomulikult tuleb odavam (odavam ka sel juhul kui oma aeg ei ole rahas mõõdetav)muretseda mõni töötav vana mootor ja see ringi visata, veelgi enam..saab odavalt panna vanad ketid ja muu kulumaterjali ja sõidab ka teadmata aja..võimalik, et terve igaviku..
Tee endale selgeks, kas sa ikka tahad seda autot endale jätta! Kui JAH, siis on mõtet ka invsteerida, kui ei, siis tee otsus mõne lihtsama auto kasuks. Ja jah, 2.3T on ikka 147kW:P
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
täna selgus esimesel vaatusel et mootor kinni.
sai võetud klapi kaas maha ja uuritud pealt tundus tasakaalustus kett terve aga ei tea täpselt ja mootor ei liigu klapid tundusid korras olema nuki kett terve.
kett seal all kusgil vahel kinni ?
või siis äkki kolvid koos või midagi mingi hästi vähe liikus mootor.
kas keegi oskab õelda mis võib seda põhjustada ?
ette tänades.
sai võetud klapi kaas maha ja uuritud pealt tundus tasakaalustus kett terve aga ei tea täpselt ja mootor ei liigu klapid tundusid korras olema nuki kett terve.
kett seal all kusgil vahel kinni ?
või siis äkki kolvid koos või midagi mingi hästi vähe liikus mootor.
kas keegi oskab õelda mis võib seda põhjustada ?
ette tänades.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no taas yks juhus, kus ennem pasundatakse kõvasti ja hijem nagu ei tea, et mille eest...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Esiteks:Algselt postitas: Notmy
täna selgus esimesel vaatusel et mootor kinni.
sai võetud klapi kaas maha ja uuritud pealt tundus tasakaalustus kett terve aga ei tea täpselt ja mootor ei liigu klapid tundusid korras olema nuki kett terve.
kett seal all kusgil vahel kinni ?
või siis äkki kolvid koos või midagi mingi hästi vähe liikus mootor.
kas keegi oskab õelda mis võib seda põhjustada ?
ette tänades.
Millest sa järeldasid, et balanssvõlli kett pooleks on?
Teiseks:
Kui mootor on nii kinni, et ei liigu rihmarattast keerates ühele ega teisele poole siis võta heaga karteripõhi heaga maha.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...