Tere. Tahaks hakata Saabiomanikuks ! :D Saab 9000 Nimelt.. Thaks infot.

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Kasutaja avatar
sh99
Postitusi: 49
Liitunud: K Jaan 28, 2009 16:19
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: olaviv
2.0 motosid on tonnisel kahte varianti. Kuni 93/9 on ühe ketiga, edasi on kahe ketiga. Too 95a isend on kindlasti kahe ketiga. Paned mootori tööle ja kuulad, kui sellist iseloomulikku ketikolinat pole, siis on hea (mõnda aega).
Üldiselt on 9000 hea masin, tõesti midagi eriti halba pole öelda, maanteel ikka mõne teise autoga sõita ei taha. Kuid linnas mina ikkagi eelistan väiksemat autot, lihtsalt parem manööverdada ja väljavaade taha on tonnisel nigelavõitu. Too 95 isendil on juba parem elektroonika ja vähem hädasid kui vanematel. Kere peab ka roostele hästi vastu. Remontida kannatab kõike, romulates on ka piisavalt juppe niiet isegi suurema ikalduse korral saab mõistlike kuludega korda. Turbod peavad LPT variandil kauem vastu kui just õlivahetusega patustatud pole. DI kassett on asi mis kallis ja remontida ei saa ning sureb äkitselt ära. Siis on kohe uut vaja. Kui soodsalt mõni kasutatud isend müügis on, siis tasub kaaluda tagavaraks ostmist.

Täna tarka juttu ruleb päris usinalt. Tänud teile. :) .. Kui tihti need ketikesed otsad annavad ?
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#27

Kui otsad annab, siis on asjad halvad. Aga kestvus oleneb hooldusest ja omaniku riskivalmidusest. On kuulda olnud 500 000 kestnud kettidest, mõni jälle arvab, et 100 000 - 150 000 on piir ja võibolla nii harju keskmise järgi ja viga pigem kindlamale poole tehes eriti ei eksigi.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#28

ketid võivad kesta 200 tkm või 500 tkm kui ilusti hooldada, turboga motodel siiski 500 tkm ei saavuta, see on vabalthingavaga võimalik hea õli ja hooldusega. Üldiselt on see ketimajanduse eluiga raskesti ennustatav.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
2.0 on ühe ketiga.
B204 on kahe ketiga:wtf:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

Algselt postitas: olaviv
ketid võivad kesta 200 tkm või 500 tkm kui ilusti hooldada, turboga motodel siiski 500 tkm ei saavuta, see on vabalthingavaga võimalik hea õli ja hooldusega. Üldiselt on see ketimajanduse eluiga raskesti ennustatav.
Foorumlastest on paaril sarnane 2,0t, ls.kaugelt üle 400t.km.
Neil said preventiivselt ketid ja ka kompressorid vahetet.Seega on võimalik ka turbomootoriga.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#31

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: olaviv
ketid võivad kesta 200 tkm või 500 tkm kui ilusti hooldada, turboga motodel siiski 500 tkm ei saavuta, see on vabalthingavaga võimalik hea õli ja hooldusega. Üldiselt on see ketimajanduse eluiga raskesti ennustatav.
Foorumlastest on paaril sarnane 2,0t, ls.kaugelt üle 400t.km.
Neil said preventiivselt ketid ja ka kompressorid vahetet.Seega on võimalik ka turbomootoriga.

Seda on hea kuulda :D :thumb:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#32

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
2.0 on ühe ketiga.
B204 on kahe ketiga:wtf:

Teeme nii, teeme nii :notworthy:
Vasta