Saab 9000cs 2.0t 136kw jõnksutab.

Tonnised ja nende mured
Vasta
rommir
Postitusi: 16
Liitunud: K Veebr 04, 2009 0:04
Asukoht:
Auto:

#1

tere.
Ülal mainitud auto jõnksutab 2500-3000 pöörde juures päris kõvasti kui kõvasti kiirendada.Kas viga hakata otsima kütte-või süütesüsteemist või siis isegi vahetada õhufilter(mis ei näinud eriti ilus välja).
Loodan siis targemate abi kuna eriti saabidega kokku ei puutu siis oleks see eriti teretulnud.:drive:
moki
Postitusi: 97
Liitunud: L Nov 11, 2006 21:52
Asukoht:
Auto:

#2

Kontrolli kõik voolikud kapoti all üle kas kõik on ühendatud .
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

Defineeri jõnksutamine... Proovi seda paremini kirjeldada. Üldiselt on see selline magusa rõhu tekkimise pöörete vahemikus nii, et võib täitsa fulel cutt-off'i karta.
Iga ratas veab and then some!
rommir
Postitusi: 16
Liitunud: K Veebr 04, 2009 0:04
Asukoht:
Auto:

#4

Tõmbab hinge kinnni niipaar korda ja siis läheb.
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: rommir
Tõmbab hinge kinnni niipaar korda ja siis läheb.

Küünlad, süütekassett.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

Algselt postitas: tripp
Algselt postitas: rommir
Tõmbab hinge kinnni niipaar korda ja siis läheb.

Küünlad, süütekassett.

küünlad annavad teada rohkem külmal mootoril.


Antud juhul rohkem kahtlusi voolikutele (vana kumm väga kergelt puruneb "-" kraadidega), need tuleb auto ostmisel nagu kõik vedelikud kohe äravahetada.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: D116
küünlad annavad teada rohkem külmal mootoril.

Kui mu Saabil sarnased sümptomid olid, siis ei olnud vahet, kas mootor soe või külm, lapatsit vajutades jõnksutas paar korda ja alles siis hakkas minema. Kusjuures probleem süvenes aja jooksul, lõpuks seda mineku kohta enam ei tulnudki, puterdas niikaua, kuni gaasi vajutasid. Küünalde vahetus lahendas probleemi.
Sarnane asi kunagi ühe teise autoga lõppes süütepooli vahetusega.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
rommir
Postitusi: 16
Liitunud: K Veebr 04, 2009 0:04
Asukoht:
Auto:

#8

kus juures mul volvol olid samad sümptomid kui cooleri lõdvikud olid läbi,aga katsusin sellel saabil siis nagu hullu ei täheldanud.
aga mis hinda need küünlad maksavad?:?
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#9

NGK olid mingi 40 eeku vast tk
ja kui mul 900 2.0t 136 kw jõnksutas oli benna volla läbi
rommir
Postitusi: 16
Liitunud: K Veebr 04, 2009 0:04
Asukoht:
Auto:

#10

viga käes ja nagu esmalt arvasin,olid küünlad läbi ja maksid 30kr.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Kas sa panid sinna ka ÕIGED küünlad ( NGK BCPR6ES või BCPR7ES)??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
rommir
Postitusi: 16
Liitunud: K Veebr 04, 2009 0:04
Asukoht:
Auto:

#12

kataloogi järgi võtsime.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: rommir
kataloogi järgi võtsime.

kataloog oli NGK oma?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#14

DI kassetiga (punane jurakas mootori peal) tohib kasutada VAID Cyberi toodud koodidega küünlaid. Nende küünalde mittekasutamine viib DI kasseti purunemiseni.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Ja sädevahe PEAB OLEMA 1mm. Pakendis on kas 0,8mm. või 1,1mm.
Vasta